Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב , באוטו שלי יש מערכת מעוולה אפטרמרקט שהבעלים הקודם התקין , עכשיו היחידה עצמה היא מתקן עצמי מהמערכת של האוטו , גם לא אסטטי וגם המסך

המקורי מיושן , מחפש מערכת טובה תאומת מקור שתעבוד עם הגלגל והכפתורים כמו המקורית , וברמת ההחלפה , מתאים למכונאי אופנועים שכמעט לא מתעסק עם

אודיו / חשמל במכוניות ?

 

האוטו המדובר : BMW X5 2010 , לציין שהרכב הושקע בכל טוב מבחינת מגברים סאבפוור ורמקולים , אני פשוט רוצה להעביר שליטה להכל למסך המרכזי

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם
בתאריך 18.1.2021 בשעה 22:50, ProCC כתב:

עכשיו היחידה עצמה היא מתקן עצמי מהמערכת של האוטו

תואם מקור לרכב שלך נראה כך :

https://www.ebay.com/itm/10-25-Android-8-1-Car-GPS-Radio-stereo-Navi-nav-for-BMW-X5-X6-E70-E71-2007-2014/273570653564?_trkparms=aid%3D555018%26algo%3DPL.SIM%26ao%3D2%26asc%3D20160908110712%26meid%3Dca2858a22e334e248332a6a34bdaaea7%26pid%3D100677%26rk%3D2%26rkt%3D30%26mehot%3Dpp%26sd%3D282891201748%26itm%3D273570653564%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2386202%26algv%3DSimplAMLv5PairwiseWeb&_trksid=p2386202.c100677.m4598

 

יש לא מעט תואמי מקור אנדרואיד בכל מיני וריאציות שונות דומות לזו 

של חברות שונות בעיקר יצרנים סיניים עלומי שם ,חפש מה מתאים לך ביותר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...