Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הספייס סטאר של מיצובישי מאבדת לא מאט סוסים עקב תקנות זיהום חדשות.

במקום 80  כ״ס יהיו מעתה 71 כ״ס, אמנם מדובר בסך הכול 9 כ״ס, אבל בהספקים כאלו יש הבדל.

חבל, כי המכירות סך הכול לא רעות וזה בהחלט יכול לפגע במכירות.

כך שמי שחשב לרכוש שיזדרז.

ספייס סטאר מאבדת כוח

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש שינוי במומנט?

אני חושב שלמרות ההפחתה בהספק, כשהפיקנטו תעבור לגיר רובוטי חד מצמדי (כמו שיש ב-i10), המכירות של הספייס סטאר לא ממש יפגעו מזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

 הספארק תרוויח השנה, בעיקר בגלל השילוב מנוע-גיר.

במיוחד שפיקנטו והI10 עברו \עוברים לגיר רובוטי, והספייס סטאר שנחלשה.

הספארק לדעתי תתחזק משמעותית במכירות.  

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

המומנט נפגע מעט מ10.8 ל10.4.

הספארק צוחקת כול הדרך אל הלקוח.. ובצדק.

  • מעניין 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא חושב שזה ישפיע בכלל על המכירות, מי שקונה ספייסטאר מתעלם מסעיף הכוח סוס/מומנט כי זה לא מה שמעניין ברכב כזה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

כאשר הוא יעשה השוואה זה כן יעניין אותו.

במיוחד כשלפיקנטו מנוע חזק יותר, גם לספארק.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

11% פחות בכוח המנוע, זה כן משמעותי,

כנ"ל, תאוצה עצלה ביותר של 15.8 שניות ל-100, במקום 13.5, שהיו מקודם.

 

ואני לא כל כך בטוח שזה יבוא לידי ביטוי בחיסכון בדלק.

גם אם כן, זה יהיה מאוד זניח, ויורגש בתנאי מעבדה, נטו ,ולא על הכביש.

 

וזה חבל מאוד, כי לרכב הזה היו לו את כל הכלים להצליח. אבזור נדיב, גודל פנימי, בעיקר מאחור, נסיעה נוחה, מזגו מעולה, ויחד עם הצורה החדשה שקיבל ב-2020, זה הצליח להם לא רע.

כעת, כבר אין לו סיכוי של ממש להתחרות מול צמד הקוריאניות ..

 

פורסם

מול היונדאי לדעתי יש סיכוי, לדעתי אנשים יעדיפו לקבל רכב חלש יותר אבל נעים לנסיעה, כמו כן, היונדאי אולי עם הספק גבוה יותר, אבל הרובוט האיטי פוגם בהאצה.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני 3 שעות, noknok כתב:

לא חושב שזה ישפיע בכלל על המכירות, מי שקונה ספייסטאר מתעלם מסעיף הכוח סוס/מומנט כי זה לא מה שמעניין ברכב כזה.

בלי להעליב אף אחד מהחברים כאן, אבל מי שקונה ספייס סטאר (ועוד חדש...) פשוט מתעלם מכל מה שיש לכל אוטו אחר להציע.

מכונית מזעזעת בתחושה הזולה ובחוויה הרבה-מתחת-לבינונית שהיא מעניקה בכל אספקט של נהיגה. נקודה.

אני צועק מעל כל עץ רענן - ומנצל גם את הבמה הזו, וסליחה על החפירה: 

יעשה כל אחד את השיקול, לפני קניית מכונית גמדית, בסיסית ולא בטיחותית בעליל, אם לא כדאי יותר להשקיע את אותו כסף במכונית מקבוצה אחת יותר גדולה (לפחות ספור-מיני) או שתיים. ה"חיסכון" שלא ממש קיים בעלויות השוטפות מתגמד לעומת חוויית נהיגה מעולם אחר של קיה ריאו/רנו קליאו/פולו/פביה (ואני בכוונה לא דוחף כאן תוצר מסויים - יש מספיק מבחר לכוווולם), ולעומת השיפור הניכר בבטיחות (פסיבית בעיקר) כשאנחנו עולים על שדה הקרב הידוע גם בשם כבישי ישראל.

החיים זה ממש לא רק למצא מקום חנייה בלב ת"א - אפשר להוציא את אותו הכסף ולהגיע (יותר) בביטחה ליעד, להיות ברכב (הרבה) יותר בטיחותי - ולא בהכרח לשלם יותר (אפילו לא על דלק ברוב מנועי ההזרקה הישירה שקיימים היום).

ותחשבו על זה.  לטובתכם. תודה. 

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

על סמך קבעת שהרכב לא בטיחותי בעליל?

 

נכון, קטגורית הסופר מיני תציע יותר, אבל חלק מהאנשים מחפשים רכב חסכוני, חווית רכב חדש, וזול לאחזקה ואמין.

אגב לגבי בסיסית, מבחינת אבזור היא לא כזאת בסיסית כמו שאר רכבי המיני, הם מאובזרות למדי.

אגב אמינות זה אחד היתרונות של הרכב, מה שלא ניתן להגיד על כול רכב בקטגורית הסופר מיני, במיוחד הרכבים שציינת.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 9 דקות, oriu כתב:

בלי להעליב אף אחד מהחברים כאן, אבל מי שקונה ספייס סטאר (ועוד חדש...) פשוט מתעלם מכל מה שיש לכל אוטו אחר להציע.

מכונית מזעזעת בתחושה הזולה ובחוויה הרבה-מתחת-לבינונית שהיא מעניקה בכל אספקט של נהיגה. נקודה.

אני צועק מעל כל עץ רענן - ומנצל גם את הבמה הזו, וסליחה על החפירה: 

יעשה כל אחד את השיקול, לפני קניית מכונית גמדית, בסיסית ולא בטיחותית בעליל, אם לא כדאי יותר להשקיע את אותו כסף במכונית מקבוצה אחת יותר גדולה (לפחות ספור-מיני) או שתיים. ה"חיסכון" שלא ממש קיים בעלויות השוטפות מתגמד לעומת חוויית נהיגה מעולם אחר של קיה ריאו/רנו קליאו/פולו/פביה (ואני בכוונה לא דוחף כאן תוצר מסויים - יש מספיק מבחר לכוווולם), ולעומת השיפור הניכר בבטיחות (פסיבית בעיקר) כשאנחנו עולים על שדה הקרב הידוע גם בשם כבישי ישראל.

החיים זה ממש לא רק למצא מקום חנייה בלב ת"א - אפשר להוציא את אותו הכסף ולהגיע (יותר) בביטחה ליעד, להיות ברכב (הרבה) יותר בטיחותי - ולא בהכרח לשלם יותר (אפילו לא על דלק ברוב מנועי ההזרקה הישירה שקיימים היום).

ותחשבו על זה.  לטובתכם. תודה. 

 

הוא עדיין בטיחותי יותר משמעותית מכל יונדאי Getz בגימור GLF שמתגלגלת לה אחר כבוד בכבישי ישראל. ג'אסט סאיינג.

פורסם

ORIU

תראה, כל הרכבים ה"אחרים" שהזכרת, בתור חדשים, עולים אלפים, אם לא, עשרות אלפים יותר.

וחלקם גם מאובזרות אוטו דבר, אם לא פחות.

זה לא חוכמה להשוות רכב מקבוצת מיני לסופר מיני. לכל אחד יתרונותיו וחסרונותיו.

הרכבים שאתה כל כך משבח, הם בעלי מנועי טורבו, וגירים רובוטיים.  

לטוב ולרע.

 

ואם כבר מדברים על כל הרכבים שהזכרת, אתה מתעלם לחלוטין מנושא האמינות, וגם מהחיסכון בדלק.

מחפש חווית נהיגה? זה לא הספייס סטאר.

וגם  יחד עם כל מה שאתה מציע, אתה עדיין לא במגרש הנכון.

 

 

 

 

פורסם
 
הוא עדיין בטיחותי יותר משמעותית מכל יונדאי Getz בגימור GLF שמתגלגלת לה אחר כבוד בכבישי ישראל. ג'אסט סאיינג.
כרית אוויר בודדת וללא ABS בשנת 2009 זה באמת בושה...
מצד שני הם לא מתחרות בכלל באופציה של מה לקנות כי הגטס עולה לפחות שמינית מהספייס סטאר החדשה.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...