Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה, רוורס, בטרקטור ועגלה.


איש חדש
שימו לב! השרשור הזה בן 1211 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאן שהנגרר בורח, לשם תפנה את ההגה - הנגרר יתיישר. לאן שאתה רוצה להפנות את הנגרר - תפנה את ההגה לכיוון הנגדי.
ועוד משהו, ככל שהמרחק בין הסרן של הנגרר לנק' הריתום לטרקטור ארוך יותר, ככה זה יהיה יותר נשלט. יצול קצר יותר קשה לתמרן.

בהצלחה.

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

  • אהבתי 1

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שצריך לעשות זה להתאמן והרבה, אם צריך.
לימוד נהיגה בהתכתבות לא יקח אותך רחוק. עצות של אחרים, טובות ככל שיהיו, לא יעזרו בלי תרגול.

Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk

  • אהבתי 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין תחליף לתרגול. אי שם בשלהי האלף הקודם עשיתי השתלמות בנהיגת נ"נ לבעלי רשיון רגיל במהלך שירות מילואים. חוץ ממני, שאר המשתתפים היו דרוזים. כשהגיע החלק של נהיגה עם נגרר אני נאבקתי בנגרר הסורר בעוד ששאר המשתתפים החנו אותו ברוורס במכה הראשונה, עם סיגריה ביד אחת וכוס קפה בשניה. ככה זה כשמתחילים לנהוג בכלים חקלאיים לפני שלומדים לקרוא.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו עגלה עם סרן אחד או עגלה עם שני סרנים כאשר הסרן הקידמי מהוגה על ידי היצול? 
עם הסוג השני זה קשה באמת. 
 
עם הסוג הראשון, תרגול. להתייחס לנקודת חיבור היצול של העגלה להתקן ריתום של הטרקטור כנקודת ההיגוי של העגלה ולכוון את הנקודה הזו בהתאם לכיוון אליו רוצים להפנות את העגלה, כאלו אתה מסיע את העגלה ביד. הכי לאט שאפשר, כדי שיהיה זמן לתיקון כשאתה רואה שהעגלה פונה לכיוון אחר. 
 
אפשר להיעזר בדגם (צעצוע) של טרקטור עם עגלה, להסיע אותו על השולחן כדי להבין את הדינמיקה. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1211 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...