Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניסיון שלי עם יאריס רובוטית (קניתי חדשה בזמנו, ב-2008), הגיר מעצבן במיוחד. מצמד אחד, קופצני ובלתי צפוי, מעלה ומוריד הילוכים בלי קשר לכלום (במיוחד בנסיעה בעיר \ פקקים). לא הצלחתי להתרגל לגיר הזה גם אחרי 5 שנים עם האוטו ומכרתי אותו בגלל זה. ב-2010 נהגתי על קורולה רובוטית (יומיים-שלושה, רכב חליפי בעבודה) - להערכתי הגיר היה טיפה יותר חלק וצפוי, אבל עדיין רחוק שנות אור מלהיות נוח.

 

חוץ מהגיר - לא היו תלונות. אפס תקלות ב-5 שנים (ריקול אחד, של קיבוע השטיחון של הנהג אם אני זוכר נכון). חסכוני - 1 ל-16-17 בנסיעה משולבת, ישיבה נוחה, רכב שקט יחסית וזריז. קטן, נכנס לכל חניה. 

פורסם
בתאריך 27.12.2020 בשעה 10:43, Olegis כתב:

מניסיון שלי עם יאריס רובוטית (קניתי חדשה בזמנו, ב-2008), הגיר מעצבן במיוחד. מצמד אחד, קופצני ובלתי צפוי, מעלה ומוריד הילוכים בלי קשר לכלום (במיוחד בנסיעה בעיר \ פקקים). לא הצלחתי להתרגל לגיר הזה גם אחרי 5 שנים עם האוטו ומכרתי אותו בגלל זה. ב-2010 נהגתי על קורולה רובוטית (יומיים-שלושה, רכב חליפי בעבודה) - להערכתי הגיר היה טיפה יותר חלק וצפוי, אבל עדיין רחוק שנות אור מלהיות נוח.

 

חוץ מהגיר - לא היו תלונות. אפס תקלות ב-5 שנים (ריקול אחד, של קיבוע השטיחון של הנהג אם אני זוכר נכון). חסכוני - 1 ל-16-17 בנסיעה משולבת, ישיבה נוחה, רכב שקט יחסית וזריז. קטן, נכנס לכל חניה. 

אוקיי

תודה רבה על העזרה

×
×
  • תוכן חדש...