Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

מנסה לעזור לחברה.

 

גרנד פיקסו 2016 בנזין.

 

לאחר תדלוק נדלקה נורה מנוע.  Engine fault have the vehicle repaired.

 

האוטו מגמגמם ונעלם לאחר כיבוי והתנעה מחדש.

 

מה לדעתכם מקור הבעיה?

תודה

פורסם

קניסטר דלק ?
תגיד לה שפעם הבאה לא תמלא מיכל עד הקצה. לעצור כשהאקדח דלק קופץ בפעם הראשונה.
בעיה נפוצה לדגם. להגיע למוסך היבואן בכדי להחליף.

פורסם

 

לפני 6 שעות, רפי לין כתב:

כדאי לבדוק אם מכסה מיכל הדלק סגור היטב.

בברכה  -  רפי לין

מערכת EVAP בתקן אמריקאי על רכב צרפתי? יש דבר כזה? 

  • אהבתי 1
פורסם

כל החברים שרשמו תקלה במערכת EVAP צודקים זאת בעיה נפוצה ברכב הזה, אבל צריך לבצע בדיקת מחשב כדי לאמת.

אם אכן מדובר בתקלה במחזור אדי דלק צריך להחליף מיכל דלק.

  • אהבתי 1
פורסם

משהו כזה וגם קודים של פיספוסי הצתה (ועוד שספציפים יותר ליצרן).

מחשב ניהול מנוע יודע לווסת את הזרמת האדים מהקניסטר בהתאם למהירות ועומס המנוע. 

התקלה כן קורת בנסיעה(מנוע חותך ולא סוחב).

פורסם
בתאריך 19.12.2020 בשעה 00:11, save כתב:

קניסטר דלק ?
תגיד לה שפעם הבאה לא תמלא מיכל עד הקצה. לעצור כשהאקדח דלק קופץ בפעם הראשונה.
בעיה נפוצה לדגם. להגיע למוסך היבואן בכדי להחליף.

להחליף מה?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מיכל דלק וקניסטר.  אם הרכב טופל עד עכשיו במוסכים מורשי היבואן והק'מ לא בשמים, יש סיכוי סביר שהיצרן והיבואן ישאו בעלות החלקים ואולי גם העבודה.

×
×
  • תוכן חדש...