Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שלום,

 

ברשותי רדיו - טייפ ותיק של פיוניר KEH-7450 עם פנל יורד (Flap panel). בזמנו היח' עלתה 2400 ש"ח ..... (1997).

הרדיו עבר איתי מהאוטו הקודם ל-106 שלי.

בעת ההרכבה (לפני שנתיים) המתקינים אמרו שיש בעיה עם חיבור המתח לפנל (זה מעין סרט מוליכים בין הרדיו-טייפ לפני, שמתארך עם ההורדה של הפנל לפני ההוצאה שלו), ונדרש תיקון.

 

לפני שבועיים - הבעיה חזרה ....

 

לזכרוני, התיקון לא היה ממש זול ....

 

מישהו נתקל בתופעה ?

אפשר לתקן אותה באופן עצמי ?

במידה ותיקון הוא יקר (500 ש"ח וצפונה) - אני שוקל רכש head unit חדש שקורא MP3.

יש משהו במחיר סביר של חברה נורמלית (פיוניר, קנווד, JVC וכו') ?

פורסם

לא יודע לגבי הבעיה עם הרדיו שלך אבל אפשר להשיג היום מכשירי MP3 של חברות טובות במחירים סבירים...

 

כנס ל http://www.rechtman.co.il יש שם כמה דברים מעניינים

Kenwood HU

Kenwood Rear 7*10 80W RMS Speakers

Morel Hybrid 6 Component System

Lightning Audio S2.300 1*340W RMS

Lightning Audio S2.250 2*75W RMS

Lanzar VIBE420 2*150W RMS

Rockford Fosgate 12" Subwoofer

×
×
  • תוכן חדש...