Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קד"צ טכני בחיל-אויר, כדאי ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קבלתי היום זימון למבחני התאמה לקורסים קד"צ טכני בחיל-אויר .

 

אולי מישהו יכול להמליץ/להסביר לי מנסיון אישי או מידע מקצועי על הקורס ועל השירות בכלל ?

*אני לא נעוניין להיות משובץ במקצועות החשמל ומכונאות מטוסים.

האם ללכת או לוותר ?

מש"ק זרזור

פורסם

כמו כל דבר...

מה האלטרנטיבה שלך במקרה שאתה מוותר על זה?

 

כתבת את זה "*אני לא נעוניין להיות משובץ במקצועות החשמל ומכונאות מטוסים.

האם ללכת או לוותר ?" - אז אתה יכול לוותר...

 

אני עברתי קד"ץ טכני והיתרון? שלושה חודשים של קיצור שירות (כלומר שהקד"ץ נחשב לנו על חשבון השירות.... ולא עשינו שום תורנות שם - כשחיילים רגילים אחרי הטירונות כן עשו)...

 

לשמחתי יצא לי בסיס ממש קרוב לבית ובאמת (חוץ מהבעיות שהיו לי בבית) זה לא היה כזה נורא.

 

לא יכול להגיד לך שהשירות היה תקופה טובה - כי הוא לא היה. אבל זה לא היה נורא כ"כ (בראיה מפוכחת ובוגרת יותר כשאני משוחרר כבר 4 וחצי שנים).

 

אם יהיו לך חבר'ה טובים אז זה יהיה סבבה... (העבודה לא קלה אבל אם אתה מקבל להיות דרג ב' - מה שאני הייתי, אז זה יוצא הרבה יותר סבבה מאשר בטייסת - ששם ללא ספק עובדים ממש ממש קשה...).

 

בכלל, לחיל האוויר יש שם כזה טוב, שיש בריכה וקולנוע, אבל האמת היא שאם אתה עובד קשה וטוחן שמירות, ועבודות רס"ר, ויוצא פעם בשתי שבתות הביתה, אז אין לך כל כך זמן ללכת לבריכה..

ולא סתם קוראים לכל אנשי התחזוקה של חיל האוויר "הקרביים"...

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לא!!!!

ואין מה לעשות בחיל האוויר!

על זה אני יכול דווקא להתווכח איתך אבל זה לא הנק' פה

 

אם אתה אומר שאתה לא מעוניין ליהיות איש טכני על מטוסים אז באמת חבל שתלך כי זה מה שתעשה

*.דרג א' טייסת נטו הכי קרוב לטייסת עבודה הכי קשה והכי אינטנסיבית אבל הכי הרבה סיפוק (אני חושב שיכול ליהיות סבבה וכיף גם בא') (אוף טופיק באוף טופיק אני אם לא יקבלו אותי לאלק' מוטס אני ירצה דרג א' של F-15I)

*.דרג ב' די עבודת ביניים כזאת די החלפת חלקים שעברו את מס' הק''מ שלהם אם תרצה להשוות למשהו קצת יותר קרוב אלינו אז זה כמו הטיפולים אחרי מס' ק''מ

*. דרג ד' עבודה שהיא בעצם פירוק המטוס והרכבתו מחדש אחרי בדיקת הרכיבים מהגדול עד הקטן ביותר משהו כמו אובר אול

 

אבל שוב אם אתה לא מעוניין אז אין טעם כי זה כל מהות השירות שלך

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

הוא יכול ליפול לאלקטרוניקה.. ואני יודע שאבנט לפחות (עם כל הפרסטיז' שלהם) טחנו יותר ממני כשאני עוד הייתי בנבטים כמנוען.



 

בכל מקרה, ההצעה שלי אליך זה לברוח משם כל עוד רוחך בך.

אלא אם האלטרנטיבות ממש חרא.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

בטייסות העבודה אכן קשה, אבל היחס קשה יותר...

חלק גדול מחברי ברחו משם כל עוד נפשם בכפם...

 

אם אין לך אופציה אחרת, זה נישמע די טוב, אבל אם יש לך משהו אחר, אנא ממך, אל תלך לשם...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

מה הכוונה אין לך ?

אם אין אופציה צריך לעשות אותה!

צריך להשיג את מה שרוצים ואיךואיך שרוצים את זה,זה לא עבודה..לא יפטרו אותו.

לפחות זאת הגישה שלי בצבא.

×
×
  • תוכן חדש...