Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, חניתי שלשום בתלאביב בצד שמאל של הכביש בתמונה (איפה שיש כרגע חנייה פנוייה) וגררו את הרכב וקיבלתי דוח שזה לא נעים. אני חשבתי שהשלט"כולל שוליים" מתייחס רק לצד ימין של הכביש שבאמת שם יש אדום לבן, ושבצד השמאלי מותר לחנות עד התמרור "אין חנייה"  שנמצא מקדימה (אחרי הרכב הכסוף) מה דעתכם? יש לי מה לערער על הדו"ח במצב כזה? עוד אני אוסיף שבצד שמאל של הכביש הזה יש חנייה בשוליים של כמה מטרים לפני השלט.

תודה!

 

WhatsApp Image 2020-10-28 at 11.42.51.jpeg

פורסם

האם הרחוב חד או דו סטרי? אם דו סטרי - מה השילוט בכיוון הנגדי (מהצומת הקרוב וחזרה לכיוון מקום בו אתה מצלם?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מוזר מאד.

אולי קישור ב-street view, או סתם מפות גוגל?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

שלטי חניה תקפים לצד שבו הם מוצבים, אפשר אולי לטעון שתמרור 439 (הצהוב) מרחיב את הוראת האיסור לצד השני, אם כי לטעמי זה נוגד את ההנחיות. אם רצו לאסור חניה בשני הצדדים היו צריכים להציב תמרור בכל צד.

 

בנוסף, תמרורים צריכים להיות מוצבים עם כיוון הנסיעה. כך שלא ברור מהואאותו תמרור מרוחק בצד שמאל, אם הוצב לא נכון או סובב בטעות.

 

כמו כן, אין ברחוב הזה שול. ההגדרה של שול:
"שול הדרך" – השטח שאין לצדו מדרכה הסמוך לשפת הכביש, עד לרוחב של ארבעה מטרים או עד לקצה תעלת ניקוז, כאשר דופן התעלה מצוי פחות מארבעה מטרים משפת הכביש;״

כך שגם אם התכוונו שתמרור 439 ירחיב את האיסור, הרי שהכתוב בו לא רלוונטי למציאות.

 

ובכלל, בהנחה שנסעת כחוק, וחנית מהכיוון שבוא הגעת בכלל לא חלפת לא על התמרור הקרוב, ואילו התמרור הרחוק היה הפוך כך שלא יכולת לראותו. רק בגלל זה דין הדו״ח להתבטל.

אם הגעת מכיוון הצילום וחנית בניגוד לכיוון התנועה (שזו עבירה לכשעצמה), ויש להם צילום של זה, תוכל לטעון שהשילוט לא ברור ולא עומד בהנחיות.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

תעלה צילום של הדו"ח בטשטוש פרטים מזהים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם הבנתי נכון זה רחוב הרבי מבכרך. הצילומים במפות גוגל לגמרי לא מעודכנים, אבל מוצב בהם, על העוקם, תמרור דומה לזה שבצילום שלך.

 

צריך לראות צילום מעודכן מהצומת הנגדי (עם רח' אוורבך) וכן בבקשה סרוק הדוח והעלה אותו, עם טשטוש הפרטים המזהים שלך ושל הרכב בסריקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לי לא ברור מהיכן פות"ש הגיע

 

האם מהכיוון של התמרור שבו מדברים על שוליים או מהצד השני.

 

אם מהצד השני הוראות התמרור לא חלות עליו.

 

אם בא מהכיוון בו רואים את התמרור וחנה בשטח הריק עם הפנים לכיוון מעלה הרחוב עבר עבירה אחרת.

 

האם הרכב צולם?

 

מה אם להעלות את הדו"ח לכאן?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

במפות גוגל יש תמרור דומה גם בכיוון השני, אבל הצילומים מ-2015, התמרור עומד על כרעי תרנגולת ומהצילום שהביא פות"ש ניכר שמאז חלו שינויים ברחוב.

 

הסימון של זוג החיצים אינו תמרור מוכר בתקנות, כל אחד יכול לפרשו כרצונו, מה גם שצודקת בי-רו שכלל אין שם שוליים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, fatboy1340 כתב:

יש שני חיצים בשלט הצהוב מתחת ל433, די ברור שמתכוונים לשני צידי הכביש

האף שייתכן וברור למשתמשי הדרך, הרי שברור להם כשמש גם שלא חוקי...

תמרור האזהרה הכללי, 439 (הצהוב) אינו חוקי. כוחו: "תמרור למסר מחייב שלגביו אין תמרור בלוח התמרורים. ...".

ברם, ברור שקיים תמרור שהוראתו זהה - תמרור 433!

פשוט לתקוע עמוד בצד השני של הכביש, ולשים את התמרור!

העירייה התעצלה, אבל לחלק דוחות - בכיף כיופק....

 

יש לשים לב שככל שאין מדובר בדרך חד סטרית, אזי חניה בצד השמאלי בניגוד לכיוון התנועה הוא אסור ולא חוקי. אבל ספק אם העירייה תשנה את האישום.

עריכה אחרונה על ידי Keyser Söze
פורסם

מאד תלוי מה כתוב בדוח.
צריך לזכור שלמדנו כאן בפורום שאסור לחנות ליד מעקה בטיחות (כמו שאתה חנית) אלא אם כן יש תמרור שמציין אחרת (וכנראה שאין).
ייתכן ועל זה הדוח...

פורסם
בתאריך 29.10.2020 בשעה 20:34, Keyser Söze כתב:

פשוט לתקוע עמוד בצד השני של הכביש, ולשים את התמרור!

יש תמרור גם בצד השני...

קצת בהמשך, אבל אולי יש גם עוד אחד קודם שלא רואים בתמונה.

פורסם (נערך)

תודה לכל המגיבים, חזרתי למקום וראיתי שאכן יש תמרור מהצד השני של אין עצירה (על זה גם היה כתוב בדוח), ככה שהדו"ח היה מוצדק. מצד שני זה ברור שבעירייה מבינים שאנשים חונים משני צידי הכביש באזר הזה גם למי שנוסע מהכיוון שממנו באתי ( ולכן הציבו את השלט הלא ברור עם השני חצים) בנוסף,  בתחילת  אותו הכביש (בצמוד לאותה הגדר) שאלתי פעם באופן מפורש פקח והוא אמר שמותר לחנות שם כי אין שם תמרור שאוסר חנייה, למרות שבפועל זה כביש דו סטרי ולכן השלט שממוקם בקצה הרחוב תקף עד הצומת של רחוב אליפלט כך יוצא שכל יום יותר מ10 רכבים מחנים במקום אסור... משער שפשוט כל פעם כמה רכבים מקבלים דוח וזה מצב שנוח גם לעייריה.. 

כל טוב

עריכה אחרונה על ידי אלישעהנדל
×
×
  • תוכן חדש...