Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי לכולם.

 

יש לי a119 לאחרונה שאני מחבר אותה למחשב ורוצה להוריד קובץ

היא נפתחת על מצלמה. ואני לא מוצא את האפשרות להוריד קובץ.

 

לפני כמה ימים חיברתי אותה קבוע ורציתי לשאול איך להגדיר

שהיא תצלם כל הזמן.

 

תודה :)

פורסם

אני משתמש באותו כבל,מאז שהתקנתי קבוע ורציתי לראות על המחשב

או אז זה נפתח רק על מצלמה.

 

המלצת על מה? סוג של מצלמה.?

יש בהגדרות אופציה שהיא תצלם בכל רגע נתון?

פורסם

למה לא לחבר רק את הכרטיס עם קורא כרטיסים?

אלכס זה יכול ליצור בעיה?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

מדובר במכשיר שקוטע את מתח המצבר מהמצלמה ברגע שהוא מגיע לגבול שרתה קובע/ טמפרטורה/ טיימר.

אתה מוזמן לערוץ היוטיוב שלי תצפה בסרטון ההתקנה של המכשיר.

הקישור אליו נמצא בהצג עוד מתחת לסרטון.

 

 

 

 

למה לא לחבר רק את הכרטיס עם קורא כרטיסים?

אלכס זה יכול ליצור בעיה?

 

בן

 

אין שום בעיה, רק לא לכל אחד יש קורא כרטיסים.

פורסם
לחברי הפורום

כל הקודם זוכה.

עקב קרטון המכיל 12 מצלמות מסוג VICVATION MF1 שניזוק בהעברה לישראל , מחיר עלות שימסר בטלפון . המצלמות ימסרו בקרטון ניטרלי ולא באריזה מקורית . המצלמות לא ניזקו וקיימת אחריות לשנה בכפוף לחשבונית קנייה.

מצלמות VICOVATION MF1 מהסידרה החדשה . http://www.vicovation.com/productdetial.asp?id=C8D8A8C9-5E65-4AC1-AC0F-8B9DADE2C823&lang=eng

מחיר יתקבל בטלפון 0549008174

 

נשארו 3 מצלמות כל הקודם זוכה , מחיר מעולה .

[video=youtube;9a-s-NGWsQE]

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
איך הדגם הזה

VICVATION MF1. ראיתי שמוכרים אותו בפורום!



יותר טוב מי הדגמים 3/

marcus 4

 

MF1 זה דגם מקביל למרקוס 2

MF3 זה דגם מקביל למרקוס 4 .

 

אין יותר את סדרת מרקוס , הפסיקו לייצר את סדרת המרקוסים וכעת זה MF.

אתה יכול להתרשם מאיכות הוידאו בסרטון למעלה .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

אלכס שלום,

רכשתי את ה A118C לפני כמה שבועות ומרוצה מאוד עד כה (מותקנ מזה שבועיים)

מכייוון ואני רוצה להתקין עוד אחת על השמשה האחורית ברכב שהוא SUB (שמשה שהיא כמעט 90 מעלות), רציתי להייעץ האם אתה מעריך שאת המדבקה של תושבת המצלמה אוכל להדביק על פסטיק קשיח שמעל החלון והאם היא היה איכותי מספיק (החלון האחורי כהה יותר. ככה מגיע הרכב מהמפעל)

מצ"ב תמונה של הרכב הנ"ל (לא הרכב שלי)

 

תודה

222.jpg

You can’t really know someone until you fight them

פורסם

מדובר בדבק 3M מקורי, אני מאמין שזה יחזיק מעמד.

תדאג רק לנקות טוב את אזור ההדבקה.

אם כל הסיפור הזה יתחיל ליפול פשוט תצטרך לרכוש דבק חזק יותר.

 

לגבי, האם איכות הצילום תהיה טובה?

זה מאוד תלוי בהשחרה, אין לי ממש דרך לדעת.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...