Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני אנסח את זה אחרת מכיוון שאולי כמה אנשים פה לא הבינו חמה התכוונתי:

אם אני רוצה לשים באוטו ציריות של 1900 או ציריות אחרות מתאימות(רעיונות למישהו :idea: ) שיתמודדו עם תוספת כוח של בערך 60-70 כ"ס , לא צריך נאבות בגודל אחר בשביל שהציריות יתאימו?

 

 

מחכה בקוצר רוח....(גם המנוע :wink: )

 

רועי.

 

אה.....ועוד שאלה , ראיתי באתרים בחו"ל שאפשר גם לקנות סעפת יניקה מקוצרת שתתאים למבנה של תא המנוע וכך אפשר לחסוך את הנושא של הזזת הרדיאטור קדימה והצורך להחליף מאווררים. למישהו יש אולי קצת מידע על זה / הדרכה??

:roflmao: People drive big cars cause to make up for their small c0cks :roflmao:
פורסם

אה.....ועוד שאלה , ראיתי באתרים בחו"ל שאפשר גם לקנות סעפת יניקה מקוצרת שתתאים למבנה של תא המנוע וכך אפשר לחסוך את הנושא של הזזת הרדיאטור קדימה והצורך להחליף מאווררים. למישהו יש אולי קצת מידע על זה / הדרכה??

 

סעפת יניקה מקוצרת?

אולי התכוונת לפליטה?

אם התכוונת לפליטה אז זה לא מומלץ.

הבנתי שהMi ללא הסעפת המקורית שלו מאבד הרבה מכוחו לעומת mi עם סעפת מקורית של mi.

 

יובל

פורסם

אה.....ועוד שאלה , ראיתי באתרים בחו"ל שאפשר גם לקנות סעפת יניקה מקוצרת שתתאים למבנה של תא המנוע וכך אפשר לחסוך את הנושא של הזזת הרדיאטור קדימה והצורך להחליף מאווררים. למישהו יש אולי קצת מידע על זה / הדרכה??

 

סעפת יניקה מקוצרת?

אולי התכוונת לפליטה?

אם התכוונת לפליטה אז זה לא מומלץ.

הבנתי שהMi ללא הסעפת המקורית שלו מאבד הרבה מכוחו לעומת mi עם סעפת מקורית של mi.

 

יובל

 

סורי יובל התכוונתי ליניקה ... ולא סתם כתבתי למבינים (בלי שום כוונה להעליב כמובן)

:roflmao: People drive big cars cause to make up for their small c0cks :roflmao:
פורסם

סרן קידמי? הוא כנראה נוסע ברוורס כל היום :p

 

הסעפת המקוצרת שראיתה, לפי דעתי היא זאת המתאימה לקרבורטורים/מצערות על MI.

אין צורך שיותר מדי הזזות של חלקים (טיפה של הפנסים, לא קריטי) ע"מ להכניס MI.

 

לגבי הסרן האחורי, הוא מגיע כמובן עם דיסקים ועם מוטות פיתול עבים יותר.

מערכת הבלימה של ה-1.6 המקורית, לא מספיק טובה (בלשון המעטה).

מחיר? בערך 800-900 ש"ח.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

 

לגבי הסרן האחורי, הוא מגיע כמובן עם דיסקים ועם מוטות פיתול עבים יותר.

מערכת הבלימה של ה-1.6 המקורית, לא מספיק טובה (בלשון המעטה).

מחיר? בערך 800-900 ש"ח.

 

800-900 שקל איפה??

:roflmao: People drive big cars cause to make up for their small c0cks :roflmao:
פורסם

לגבי המחיר, תן לי לדבר עם הבן אדם. שלח לי את הטלפון שלך, הוא יצור איתך קשר.

 

לגבי ציריות. פעמונים של ברלינגו וציריות יחזיקו מעמד גם עם עוד 100 כ"ס, אבל הנאבות לא. יש צורך בהחלפה (שאל את עדי עם ה-205 טורבו בפורום מקס טיונינג, הוא יספר לך איך הוא גזר אותן).

תמיד כמובן יש אפשרות בבניה ספציפית (לאו דווקא יקרה במיוחד).

 

זה לא שהמקוריות יגמרו בשניה, אבל לא הן ולא מערכת הבלימה הקדמית עומדות ברמה של מנוע MI.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אין לי מושג מה אתה מתכוון לשים, אבל כששמים את "זה", יש באמת בעית חוסר רווח בין סעפת היניקה לרדיאטור.

 

יש 3 אפשריות:

 

"שיפצור" הגריל הקדמי + הפנסים והבלטתו לפנים, כדי לאפשר מקום.

 

שימוש בסעפת של וולקן, עם מתאם.

 

בניית סעפת במיוחד.

 

הרוב בוחרים האפשרות הראשונה.

 

 

בעיות נוספות שתגלה - חוץ מציריות:

בלאי מואץ בקלאצ', צמיגים, בלמים, גיר...

 

העסק יקר, הרבה יותר מה"זה" שאתה רוצה.

 

אבל בהצלחה. תעדכן.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...