Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הפנסים שלי היו במצב מזעזע, יותר אפילו ממה שנראה בתמונות.

החלטתי לעשות ליטוש לפנסים ולנסות את מזלי.

התחלה עם נייר מים 800 ואז 1000, ולאחריו 1200 ולסיום 2000.

מעבר עם פוליש על הפנסים, ויבוש של 15 דק.

ואלריו עברתי עם לקה על שתי הפנסים

 

מה דעתכם?

35E55350-A194-40BD-A1F7-4D995673EF5C.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Shahar Matana
פורסם

נראה מצויין.

יש לי הרגשה שהתחלת עם הפנס השמאלי (צד הנהג, ימני בתמונה). נכון?

עם איזה לקה בסוף ואיך?

פורסם
לפני 4 שעות, Shahar Matana כתב:

הפנסים שלי היו במצב מזעזע, יותר אפילו ממה שנראה בתמונות.

החלטתי לעשות ליטוש לפנסים ולנסות את מזלי.

התחלה עם נייר מים 800 ואז 1000, ולאחריו 1200 ולסיום 2000.

מעבר עם פוליש על הפנסים, ויבוש של 15 דק.

ואלריו עברתי עם לקה על שתי הפנסים

 

מה דעתכם?

35E55350-A194-40BD-A1F7-4D995673EF5C.jpeg

פשוט מושלם!

יצא לך ממש טוב הפנס נראה כמו חדש!

תפרט באילו חומרים השתמשת-זה יעזור להרבה.

 

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם (נערך)

נראה טוב, אם כי קשה להגיד בוודאות מהתמונה.

 

אבל צנזור המספר בתמונה השניה לא טוב. :)

 

עריכה אחרונה על ידי elera
  • מצחיק 1
פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, V6 כתב:

נראה מצויין.

יש לי הרגשה שהתחלת עם הפנס השמאלי (צד הנהג, ימני בתמונה). נכון?

עם איזה לקה בסוף ואיך?

התחלתי עם צד ימין נכון, ולקה של יאכט ורניש

לפני 2 שעתיים, orik14 כתב:

פשוט מושלם!

יצא לך ממש טוב הפנס נראה כמו חדש!

תפרט באילו חומרים השתמשת-זה יעזור להרבה.

 

אני לא יכול לעשות עריכה אז אולי אחד מהמנהלים יעזור בזה.

נייר מים 800,1000,1200,2000

נייר דבק מסביב לפנס,

פוליש לפנסים( כל חברה תעשה את העבודה)

ולבסוף עברתי עם לקה גרמנית מסוג יאכט.

הלקה מגיע כמו חתיכת קפסולה בנינות שטוחה. עובר איתה על הפנס שתי שכבות וזורק. ונותן לרכב שעה להתייבש אפילו 30 דק מספיק.

עריכה אחרונה על ידי Shahar Matana
×
×
  • תוכן חדש...