Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לידיעת הקורא @Transporter: גם אייל גולן בים.

 

הכי אהבתי את התגובה:

ציטוט

מליאם הפקות נמסר: "אייל גולן עשה החלפת מגורים לקיסריה קרוב לחוף הים למהלך הסגר על פי החוק, ולכן לא הפר את ההנחיות בכך שיצא אל החוף שממוקם כ-20 מטר מהמקום בו הוא שהה".

 

מישהו יודע איפה בדיוק הנוהל של "החלפת מגורים" מתועד? כמה משלמים לאיתמר בשבילו? זה מוכר למס, או שאי אפשר לקבל קבלה?

 

מדינת קומבינה, במלוא מובן המילה.

  • אהבתי 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 3 דקות, pooh-bear כתב:

מישהו יודע איפה בדיוק הנוהל של "החלפת מגורים" מתועד?

ניתן לבצע החלפת מגורים ואף אם אתה אמור להיכנס לבידוד, אתה יכול לדווח על מקום הבידוד שלך למשרד הבריאות גם אם הוא שונה מכתובת המגורים שלך...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עדכון כתובת במשרד הפנים, נדמה לי שעושים את זה באינטרנט. 

לא שאני מסמפט את הטיפוס הזה אבל לא ברור מה הבעיה בזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כתובת הבידוד לא צריכה להיות זהה לכתובת במשרד הפנים. ניתן למסור למשרד הבריאות כל כתובת בה המבודד שוהה.
אבל אי אפשר לשנות כתובת הבידוד באמצע הבידוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אז אני יכול לשנות את כתובת המגורים להורים, לנסוע לבקר אותם בסופ"ש ובראשון להחזיר את הכתובת? לא נשמע לי סביר בכלל.

 

ואם זה רק לבידוד, משפחת גולן לא נראית ממש מבודדת בתמונות, אם להתבטא בעדינות.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 2 דקות, vladclar כתב:

כתובת הבידוד לא צריכה להיות זהה לכתובת במשרד הפנים. ניתן למסור למשרד הבריאות כל כתובת בה המבודד שוהה.
אבל אי אפשר לשנות כתובת הבידוד באמצע הבידוד.
 

הוא לא בבידוד, מדובר על כתובת מגורים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מבין.
אבל במקרה של השרה גמליאל, למשל, שנדבקה במחלה וטענה שנסעה לדירה אחרת שלה, הטיעון לא תופס.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 15 דקות, pooh-bear כתב:

לידיעת הקורא @Transporter: גם אייל גולן בים.

בוא נו, עכשיו אתה סתם נטפל,

אם לליצמן ולגילה ולנשיא המדינה ולאביגדור ליברמן מותר, אז גם לאייל, שלא הטריד מינית אף אחת אף פעם - עד שלא יוכח אחרת, מותר.

לוגיקה שכל ילד בכיתה א' לומד בזום.

ציפיתי ממך ליותר.

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
פורסם

אז מתוך האתר הממשלתי:

ציטוט

אם שיניתם את כתובתכם במהלך 12 החודשים האחרונים, יש להציג ראיות למגורים (לדוגמה, חוזה שכירות) או הסבר כתוב לשינוי הנוסף.

אני  מאוד בספק שמישהו יכול לשנות כתובת לשבוע לקיסריה, ואז בחזרה לרחובות. להרגשתי זה לא תופס בשום צורה את הוראות החוק, בטח אם הוא לא קונה ומוכר בית בקיסריה במהלך השבוע הזה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, pooh-bear כתב:

אז אני יכול לשנות את כתובת המגורים להורים, לנסוע לבקר אותם בסופ"ש ובראשון להחזיר את הכתובת? לא נשמע לי סביר בכלל.

לפי ההנחיות מותר לעבור דירה בסגר, רק אומר.

נראה לי שיש הגבלה על כמות הפעמים שאפשר להחליף את הכתובת דרך האתר בלי להזדקק לאישורים נלווים.

 

עריכה: אם יש בבעלותו בית ברחובות ובית בקיסריה אז? 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 דקות, pooh-bear כתב:

אז מתוך האתר הממשלתי:

אני  מאוד בספק שמישהו יכול לשנות כתובת לשבוע לקיסריה, ואז בחזרה לרחובות. להרגשתי זה לא תופס בשום צורה את הוראות החוק, בטח אם הוא לא קונה ומוכר בית בקיסריה במהלך השבוע הזה.

 

לא קשה למישהו עם כסף וקשרים לספק חוזה שכירות, 2 או 5

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עו"ד אני לא, ואני לא מכיר את החוק, השאלה היא אם אין כאן עניין של תום לב.

 

אבל זה לא באמת משנה את הנושא העיקרי: זו מדינת קומבינה, אם יש לך קומבינה אתה הולך לים, או מתפלל עם ההורים, או מנהל טיש. ואם אין לך, אז תשב לבד בחושך.

 

זה פשוט טבוע כל כך עמוק באופי שלנו שזה ברור לנו שזה יקרה. אף אחד לא באמת מצפה שכשראש הממשלה אומר "סגר" הוא מתכוון לסגר. אנחנו מראש מבינים שהוא מתכוון ל"סגר, אבל...".

  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3855432

ליותר ויותר אנשים בעולם נמאס מההתנהלות של רוב המדינות בהתמודדות עם הנגיף.

אני צופה שינוי כיוון.

עריכה אחרונה על ידי איצי בר

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
לפני 12 דקות, pooh-bear כתב:

עו"ד אני לא, ואני לא מכיר את החוק, השאלה היא אם אין כאן עניין של תום לב.

 

אבל זה לא באמת משנה את הנושא העיקרי: זו מדינת קומבינה, אם יש לך קומבינה אתה הולך לים, או מתפלל עם ההורים, או מנהל טיש. ואם אין לך, אז תשב לבד בחושך.

 

זה פשוט טבוע כל כך עמוק באופי שלנו שזה ברור לנו שזה יקרה. אף אחד לא באמת מצפה שכשראש הממשלה אומר "סגר" הוא מתכוון לסגר. אנחנו מראש מבינים שהוא מתכוון ל"סגר, אבל...".

 

4hnnh6.jpg

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עלתה כתבה עכשיו במאקו על זה שבעלי עסקים מתכננים לפתוח את העסקים  הקטנים שלהם ביום ראשון כי לא נשאר להם מה לאכול.

מישהו יכול לשפוך אור על כל נושא הפיצויים והתגמולים שהמדינה העניקה לבעלי העסקים, והאם האנשים שהיו אמורים לקבל את הפיצויים קיבלו אותם, והאם היו פיצויים ראויים?

 

×
×
  • תוכן חדש...