Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא מתו אנשים מקורונה בעולם? ביבי המציא את זה?

״הכל מגובה במציאות״ אמר חוקר המחלות הנודע מהפורום נמרוד7676.

אולי תסגר על תסריט לפני שאתה מטריל?

איפה מתחילה המזימה?

אצל ביבי כדי לא להגיע למשפט?

בסין כדי.. מה? משהו אחר? ניו יורק? לומברדיה?

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, nimrod7676 כתב:

 

כשטיסה באירופה עולה כמו פיתה שווארמה בארץ, גם מובטל יכול לטוס. 

 

אתה מוזמן להכנס למגוון אתרי רדאר טיסה - זה מידע גלוי. 

 

 

 

רק ששכחת את הנסיעה לשדה התעופה, כרטיס טיסה, הנסיעה משדה התעופה, המלון, האוכל, הכניסה לאטרקציות, שכירת רכב וכל מה שמסביב. אבל כן כמו שווארמה בפיתה 20 שקל אתה סוגר את הפינה. אהא. 

 

בקיצור לך תעשה טרק טוב בארץ תנקה את הראש. תנצל את ההזדמנות לפני שיסגרו אותנו עוד הפעם. 

 

בתחילת אוגוסט אני עושה טיול למצדה בלילה בשביל לראות את הזריחה במסגרת מאורגן לצעירים 200 שקל כולל אוטובוס וכניסה לאתר. מוזמן להצטרף. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 שעה, m3x7r3m3 כתב:

 

מכיר את האמרה על הפיקח שלומד מטעויות של אחרים, החכם שלומד מטעויות של עצמו והטיפש שלא לומד גם מטעויות של עצמו?

אז פיקחים אנחנו לא, אחרת היינו לומדים מהטעויות של אחרים כמו איטליה וספרד.

השאלה אם אנחנו חכמים ונלמד מהטעות של עצמו או טיפשים ולא נלמד גם ממנה.

 

 

 

אכן בגל הראשון ניסינו להיות פיקחים,  שאלנו את האיטלקים והספרדים מה הם היו עושים אם היו יכולים לחזור שבועיים אחורה בזמן.

ועשינו בדיוק מה שאמרו לנו. 

יצא שחסכנו את מראות הזוועה האלה אצלנו (שחזרו וחוזרים על עצמם בהמון מקומות בעולם).

 

הבעיה שזה נתן הרגשת ביטחון מזויפת לרוב האנשים , כאילו הישראלים מחוסנים לקורונה.

במובן מסוים שכבת הגיל 65+ כן פיקחים ולמדו משהו מהסבב הראשון מהעולם (טוב אולי לא כולם , אבל רובם).

היום לקחתי את הרכב לטסט - מקום שאני מבקר בו פעמיים בשנה כבר 10 שנים, הבוחנים המבוגרים לא היו ובמקומם היו הרבה צעירים (בני 24 אולי). 

אז מישהו למד משהו - אז יש לנו פקחים.

 

אפשר להגיד מה שרוצים על משרד הבריאות , אבל בגל הראשון לא הצליחו לגרד אתה 6000 בדיקות ביום , עכשיו יש הרגשה שהם יכולים לעלות אפילו ל 50,000 אם רוצים.

 

גם אפליקצית המגן שאף אחד לא מוריד כי לא חייבים , אבל אם יחייבו התקנת אפליצקיה על מנת לצאת מבית המצב יהיה הרבה יותר טוב. 

 

 

 

 

לפני 42 דקות, nimrod7676 כתב:

 

 

כן, גייסו אותי למילואים להוביל גופות של מתים פשוט לא עומדים בכמויות.

 

יאללה, מה נסגר עם כולם, כמו עדר כבשים. לא יאמן.

 

 

הינה דוגמא לזילזול ולחוסר יכולת ללמוד שטעויות של אחרים  

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, ChemGuy85 כתב:

אבל כן כמו שווארמה בפיתה 20 שקל אתה סוגר את הפינה.

מניסיון, זה עולה 20 שקל, עד שזה בשעה ובתאריך שאתה צריך.

וכן, רכבת לשדה תעופה מהבית שלי תעלה משהו כמו 20 יורו לכיוון (תלוי בשדה).

ובעיר שלי יש הרבה קמפיינים של פירסומות ל"חופשות בתוך הולנד"

 

אבל כן, חפיסת סיגריות.

 

אגב את האמריקאים גם לא רוצים בשום מקום, כמו גם את הישראלים.

 

איך אפשר באותו הזמן גם ללכת בכיוון של קורונה לא מסוכנת, וגם הכול ביבי, וגם לא רוצים ישראלים בשום מקום.

 

 

לפני 5 דקות, korola כתב:

הבוחנים המבוגרים לא היו ובמקומם היו הרבה צעירים (בני 24 אולי). 

אז מישהו למד משהו - אז יש לנו פקחים.

כן, המבוגרים שמבינים שמסוכן להם. גם ההורים שלי, ושל חברים שלי ככה (נשארים בבית וכו).

 

 

 

 

https://www.ynet.co.il/article/S1Osj11pA8

 

ציטוט

 דורש מנהל נתב"ג שמואל זכאי להחזיר את הפעילות האווירית. "קיפאון מחשבתי הפוך ממנהיגות. אסור לתת לנגיף להשתלט על החיים, אפשר לתפעל תעופה בטוחה גם בקורונה"

 

שיסביר לי מר שמואל זכאי לאן הוא מתכוון להטיס את האנשים?

איזה אנשים מוכנים לטוס בשביל (במקרה הטוב) להעביר חודש מהחיים בבידוד???

(ובמקרה הרע לעשות "אחורה פנה" בשדה התעופה אליו טסו)

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 12 דקות, יבגניפ כתב:

לא מתו אנשים מקורונה בעולם? ביבי המציא את זה?

״הכל מגובה במציאות״ אמר חוקר המחלות הנודע מהפורום נמרוד7676.

אולי תסגר על תסריט לפני שאתה מטריל?

איפה מתחילה המזימה?

אצל ביבי כדי לא להגיע למשפט?

בסין כדי.. מה? משהו אחר? ניו יורק? לומברדיה?

 


image.jpeg.cc7dfb22d23edf6008313e379b14987b.jpeg

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, יבגניפ כתב:

לא מתו אנשים מקורונה בעולם? ביבי המציא את זה?

״הכל מגובה במציאות״ אמר חוקר המחלות הנודע מהפורום נמרוד7676.

אולי תסגר על תסריט לפני שאתה מטריל?

איפה מתחילה המזימה?

אצל ביבי כדי לא להגיע למשפט?

בסין כדי.. מה? משהו אחר? ניו יורק? לומברדיה?

 

 

חבר, אבסולוטית אתה צודק -  

 

אבל גם מבוטנים אנשים מתים, גם מתאונות דרכים, גם מהתרסקות מטוסים וגם -- תתפלא -- מדכאון כי העתיד שחור ואין עבודה, או כי האישה עזבה.

 

 

אז נחרים את הכל?

 

 

לפני 15 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

רק ששכחת את הנסיעה לשדה התעופה, כרטיס טיסה, הנסיעה משדה התעופה, המלון, האוכל, הכניסה לאטרקציות, שכירת רכב וכל מה שמסביב. אבל כן כמו שווארמה בפיתה 20 שקל אתה סוגר את הפינה. אהא. 

 

בקיצור לך תעשה טרק טוב בארץ תנקה את הראש. תנצל את ההזדמנות לפני שיסגרו אותנו עוד הפעם. 

 

בתחילת אוגוסט אני עושה טיול למצדה בלילה בשביל לראות את הזריחה במסגרת מאורגן לצעירים 200 שקל כולל אוטובוס וכניסה לאתר. מוזמן להצטרף. 

 

אתה צודק - בישראל הנאורה - אם תרצה להגיע לשדה התעופה מתל אביב שלא ביום חול - תצטרך לשלם 200 שקל מונית, לכיוון. וזה אם אתה גר בתל אביב.

 

מהבית שלי זה עולה לא פחות מ-400 שקל לכיוון (60 ק"מ).  לא כך באירופה.

 

אוכל? אני הייתי שבוע בוורשה עם 800 זלוטי. וזה כלל בזבוזים.

 

בישראל? ניסיתי. נסעתי לאילת - בוא נסכם:

 

דלק - 300 שקל

דו"ח משטרה כי אני עבריין צמרת שנוסע בכביש ריק 120 קמ"ש - 750 שקל

לינה - 500 שקל ללילה באכנסיה ששילמתי עליה בלונדון ופריז 80 שקל ללילה (ובשאר המדינות - פחות מ-20 שקל ללילה)

סלט מסכן בארומה, פעמיים ביום - 50 כפול 2

 

שכחתי משהו?

 

לפני 12 דקות, korola כתב:

 

אכן בגל הראשון ניסינו להיות פיקחים,  שאלנו את האיטלקים והספרדים מה הם היו עושים אם היו יכולים לחזור שבועיים אחורה בזמן.

ועשינו בדיוק מה שאמרו לנו. 

יצא שחסכנו את מראות הזוועה האלה אצלנו (שחזרו וחוזרים על עצמם בהמון מקומות בעולם).

 

הבעיה שזה נתן הרגשת ביטחון מזויפת לרוב האנשים , כאילו הישראלים מחוסנים לקורונה.

במובן מסוים שכבת הגיל 65+ כן פיקחים ולמדו משהו מהסבב הראשון מהעולם (טוב אולי לא כולם , אבל רובם).

היום לקחתי את הרכב לטסט - מקום שאני מבקר בו פעמיים בשנה כבר 10 שנים, הבוחנים המבוגרים לא היו ובמקומם היו הרבה צעירים (בני 24 אולי). 

אז מישהו למד משהו - אז יש לנו פקחים.

 

אפשר להגיד מה שרוצים על משרד הבריאות , אבל בגל הראשון לא הצליחו לגרד אתה 6000 בדיקות ביום , עכשיו יש הרגשה שהם יכולים לעלות אפילו ל 50,000 אם רוצים.

 

גם אפליקצית המגן שאף אחד לא מוריד כי לא חייבים , אבל אם יחייבו התקנת אפליצקיה על מנת לצאת מבית המצב יהיה הרבה יותר טוב. 

 

 

 

 

 

הינה דוגמא לזילזול ולחוסר יכולת ללמוד שטעויות של אחרים  

 

בשנת 2019 מתו בכבישי ישראל 349 אנשים כתוצאה מתאונות דרכים. הרוב המכריע צעירים שחייהם לפניהם ומשפחות.

 

אתה תפסיק לנסוע ברכב ממחר?

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

פורסם
Just now, Blaz00r כתב:

יאללה עברנו לדמגוגיה ואנשי קש רדודים, מי מרים את הכפפה ויורד גם כן לרמה הזאת?

 

 

מאחל לך לא להיות מבין אלה שיעבירו את החורף הקשה ברחוב בגלל שאין להם כיצד לשלם שכירות.

פורסם
לפני 1 דקה, nimrod7676 כתב:

מאחל לך לא להיות מבין אלה שיעבירו את החורף הקשה ברחוב בגלל שאין להם כיצד לשלם שכירות.

 

אין ספק שיש בעיה כלכלית מאוד קשה, אבל יש גם בעיה בריאותית חמורה. 

 

מבחינה כלכלית עוזרים מקבלים דמי אבטלה, מקבלים גרייס למשכנתא, גרייס הלוואות ועוד. 

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אל תהיה דמגוג, אתה יודע איזה סיפור מהתחת זה לפנות דייר שלא משלם שכירות? עד שבית משפט יאשר לך להוציא אותו מהדירה כבר ימציאו חיסון למגפה שתבוא אחרי הקורונה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 4 דקות, nimrod7676 כתב:

 

 

מאחל לך לא להיות מבין אלה שיעבירו את החורף הקשה ברחוב בגלל שאין להם כיצד לשלם שכירות.

 

שכירות אני לא משלם כי יש לי דירה, אבל אין לי מה לעבור אליה כרגע בגלל הקורונה, ובגלל שהיא משופצת מעוצבת ומרוהטת קומפלט מחדש אני גם לא רוצה להכניס לשם אף שוכר אז זה המווון כסף של הפסד שכירות, בנוסף גם נדפקתי ואני לא מקבל דמי אבטלה לקורונה, זה נחשב?

פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אין ספק שיש בעיה כלכלית מאוד קשה, אבל יש גם בעיה בריאותית חמורה. 

 

מבחינה כלכלית עוזרים מקבלים דמי אבטלה, מקבלים גרייס למשכנתא, גרייס הלוואות ועוד. 

 

 

 

דמי אבטלה מקבלים רק שכירים, וגם זה סכום שמכסה שכירות אולי בדימונה.

 

Just now, SlowRide כתב:

אל תהיה דמגוג, אתה יודע איזה סיפור מהתחת זה לפנות דייר שלא משלם שכירות? עד שבית משפט יאשר לך להוציא אותו מהדירה כבר ימציאו חיסון למגפה שתבוא אחרי הקורונה.

 

זה עבריינות שתיהיה לה השלכות בעתיד.

 

אגב - רק דיברנו

 

image.png.ab426572e0b4a5135760b3ffa9d9a461.png

 

בהצלחה לכולם. זכרו שהמשפט ב-19.7

 

לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:

 

שכירות אני לא משלם כי יש לי דירה, אבל אין לי מה לעבור אליה כרגע בגלל הקורונה, ובגלל שהיא משופצת מעוצבת ומרוהטת קומפלט מחדש אני גם לא רוצה להכניס לשם אף שוכר אז זה המווון כסף של הפסד שכירות, בנוסף גם נדפקתי ואני לא מקבל דמי אבטלה לקורונה, זה נחשב?

 

אני שמח בשביל שאתה בן עשירים.

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, nimrod7676 כתב:

אתה צודק - בישראל הנאורה - אם תרצה להגיע לשדה התעופה מתל אביב שלא ביום חול - תצטרך לשלם 200 שקל מונית, לכיוון. וזה אם אתה גר בתל אביב.

 

תיקח רכבת. 

ציטוט

מהבית שלי זה עולה לא פחות מ-400 שקל לכיוון (60 ק"מ).  לא כך באירופה.

 

תיקח רכבת.

 

ציטוט

אוכל? אני הייתי שבוע בוורשה עם 800 זלוטי. וזה כלל בזבוזים.

 

ואני הייתי שלושה שבועות בסין עם 1,000 יואן. אז? 

 

ציטוט

בישראל? ניסיתי. נסעתי לאילת - בוא נסכם:

 

דלק - 300 שקל

 

סביר. באירופה מרחק דומה ברכב היה עולה לך אותו דבר. 

 

ציטוט

דו"ח משטרה כי אני עבריין צמרת שנוסע בכביש ריק 120 קמ"ש - 750 שקל

 

מגיע לך. אתה יודע שמדובר בכבישים אדומים כי צבעו אותם בדם תרתי משמע? 

 

ציטוט

לינה - 500 שקל ללילה באכנסיה ששילמתי עליה בלונדון ופריז 80 שקל ללילה (ובשאר המדינות - פחות מ-20 שקל ללילה)

 

אין כזה דבר 20 שקל ללינה/80 שקל בלונדון ופריז. אולי אם נתנו לך לישון במלונה יחד עם הרוטווילר של בעל הנכס. 

 

ציטוט

סלט מסכן בארומה, פעמיים ביום - 50 כפול 2

 

אל תאכל בארומה. 

 

ציטוט

שכחתי משהו?

 

כן, אתה דמגוג. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מצחיק 2
פורסם (נערך)

נמרוד, בינתיים יש לך זמן לכתוב סיפורים בפורום ב-3 בצהריים במקום לעבוד. עושה רושם שהמצב קשה.

לגבי השאר - וזו באמת תהייה התייחסותי האחרונה להטרלות, כי לך אפילו אין פואנטה של ממש - אני רוצה להתייחס לנושא תאונות הדרכים:

מבזק חדשות הישר מהנופשים באירופה: הם אכן פועלים כדי לצמצם את התלות והשימוש ברכב פרטי כי תאונות זה מסוכן (וגם מחלות נלוות בגלל זיהום, פקקים וכו׳).

בחלק מערי אירופה וארה״ב הגדולות (פריז, מילאנו, בולוניה והרשימה ארוכה - אתה יכול לגגל) נצלו את הסגר כדי לבנות או לסמן תשתיות לאופנים, לסמן אזורי מיתון תנועה ולצמצם תנועה של מכוניות פרטיות, עד לרמה של איסור כניסה כזה או אחר עם מכוניות לאזורים מסויימים.

במקומות שונים במערב כבר במשך שנים פועלים לשיפור תשתיות לצמצום תאונות דרכים - וזה כולל גם צעדים מהסוג שפרטתי, גם השקעה בתחבצ, גם עידוד רכיבה. וגם בארץ, לפחות בתל אביב, מנסים לדחוף לכיוון הזה גם. 

 

אז... אממ.. כן... בגדול התשובה לשאלה שלך היא כן. אופוריית הרכב הפרטי נגמרת לה בעולם המערבי. לאט אבל בטוח. לפעמים בני אדם אכן נוטים לנקוט בצעדים שמצמצמים את הסכנות בחייהם. מרשים, לא?

 

עריכה: יפה, צ׳מגיא

 

(ואגב זה לא אומר שאני לא חושב שהפוליטיקאים מנצלים את המשבר לטובתם. זה פשוט לא סותר את זה שיש משבר).

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...