Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

צד ימין מעל הגרף יש  לך אפשרות לשנות.

האם אתה רוצה לראות את החריגה השבועית במיתות, או את המצטבר.

אתה לקחת את הגרף של המצטבר , וסכמת , לכן יצא לך מספרים כאלה.

 

image.thumb.png.f1f07fc9a483c569f075a681f1bbfcac.png

פורסם

אני אומר לך שלא, לקחתי את היומיים, הנה הם למטה, אבל עכשיו אני רואה שכבר יש עד 17, ו2020 עברה את 2018.

 

50 58726 56616
51 60308 57309
52 63162 57382
1 65957 58241
2 64651 57907
3 64040 58173
4 61659 58214
5 62426 59189
6 64426 58100
7 61043 57963
8 62369 57001
9 65128 55515
10 65128 55780
11 60939 56985
12 58143 63219
13 56883 74680
14 55430 86883
15 54412 86146
     
     
  1050418 1029157
פורסם

טוב , אז אכן חישבת נכון, אבל עצרת בשבוע 15, בשביל זה לא היית צריך לחשב כולם,

רק להסתכל על הגרף של המצטבר בשבוע 15.

אבל מאז עברו כבר 4-5 שבועות ואנחנו במצב אחר לגמרי

image.thumb.png.c24a6869a2ed0262bb92e1804a21a355.png

פורסם (נערך)

את החישוב עשיתי לפני שבועיים, תנבור בהודעות אחורה, הזכרתי אותו. וכתבתי שאני צופה ש2020 תעבור את 2018 כשהזכרתי אותו.

עריכה אחרונה על ידי khalil
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 שעות, korola כתב:

עכשיו אני מבין למה טרנספורטר לא מגיב פה, הוא עובד

 

image.thumb.png.8fc7e892ae069746e80f84c1c745ab53.png

 

לא יודע. יש לך נתונים?

 

תודה לאל חזרנו לשגרה

לא 100% אבל כבר אין זמן לשבת בבית ובמשרד

כאמור בקרוב יחזרו גם המופעים

 

לפני 10 שעות, korola כתב:

 

העיקר שבהתחלה משרד הבריאות בכלל לא רצה לבדוק את התלמידים .

כמה מוקדים כאלה יש עוד בארץ? והם עדיין מתחת לרדאר?

 

image.png.619382f958f81b12e5c775fc5be511b2.png

 

אתה מבין למה אני אומר כבר חודשיים שמשרד הבריאות מתנהל בחובבנות

ביזיון אחד גדול, לא לומדים שום דבר מטעויות, פשוט ראש בקיר

כמו בבתי אבות שלא ביצעו בדיקה לכל מי שנמצא שם אחרי שהתגלה חולה אחד, עכשיו זה יהיה בבתי ספר

למה? ככה, מה אכפת לנו, מקסימום נגיד שהציבור לא שמר על הכללים

 

אחר כך כשאני אומר שועדת חקירה צריכה לתפוס את כל המחדלים האלה שכל אחד קטן בפני עצמו אבל כשכולם ביחד מבינים שההתנהלות הייתה בזיונית

אומרים לי שועדת חקירה תמיד מסמנת מישהו ומנסה לרסק אותו

אז אני מצטער להגיד , אני בתור אזרח פשוט שעוקב אחרי המחדלים האלה אומר לך שמשרד הבריאות ובמיוחד המנכל החובבן שמנהל אותו, 

הם אלה שגרמו וגורמים לזה שנאבד שליטה על המצב ושוב יכנסו לפאניקה.

 

לפני 9 שעות, korola כתב:

למה אתה כל הזמן נכנס אישית באנשים? 

מה זה משנה מה מישהו עושה?  זה רק משתנה אחד במשוואה.

לכל מישהו שעושה משהו יש ילדים שהולכים/לא הולכים לגן/בית ספר.

יש ילד שצריך להתחתן . 

יש כנראה בת זוג שעובדת במקום שכן נפגע או לא נפגע מהעסק.

יש הורים בקבוצת סיכון, יש ילדים בקבוצת סיכון.

יש אחים או אחיות בקבוצת סיכון.

 

לא עקבתי על מה הוא דיבר והגיב

אבל כן יש אנשים שלא נפגעו: עובדי עיריה,פנסיונרים, עסקים כאלה או אחרים שממשיכים לפעול גם בתקופה הזאת

ובאים ומטיפים לכולם על כמה  זה גרוע שפתחו את הסגר ולא השאירו את המדינה סגורה עד ספטמבר, על כמה ה"טייקונים" בכיינים (תנחש מי הם הטייקונים ? אנשים כמו המוכר פלאפל שמביאים 15,000 הבייתה)

על כמה מגיע לתלאביבים קורונה

ועוד דברים הזויים

 

עכשיו ברור שכשהמשכורת שלך (גם אם היא 6500) נכנסת כל חודש כרגיל כי אתה עובד בעסק חיוני, זה מאוד קל להגיד תסגרו את המדינה, הטייקונים (אנשים שמרוויחים מעל 6500) גם ככה עשירים הם סתם בוכים וכו'.

אני אישית לא מקבל את זה

ויצא לי לקרוא בפייסבוק תגובות של כל כך הרבה אנשים עם אייקיו של חיפושית שאתה פשוט קורא ויכול לנחש במה הם עוסקים מרוב שהם מטומטמים.

פורסם

הראו אתמול בתוכנית לילה ראיון עם גרוטו, לא זוכר כבר באיזה ערוץ.

מה אגיד, בזיון פשוט בזיון של התנהלות. לראות ולא להאמין.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Transporter כתב:

 

תודה לאל חזרנו לשגרה

לא 100% אבל כבר אין זמן לשבת בבית ובמשרד

כאמור בקרוב יחזרו גם המופעים

 

 

מדהים פשוט מדהים. אתה מיילל כמו חתול רחוב מורעב על כמה אזרחים ישראלים שחוזרים מחו"ל ואולי מביאים את הקורונה ובאותה נשימה תומך באירוע הדבקה המוני שהתרחש אתמול בתל אביב. 

 

הכי מכעיס אותי זה הצביעות של התקשורת. אם היה מדובר באירוע של חרדים כל המדינה הייתה עומדת על הראש, אבל כאשר היפסטרים תל אביבים מטומטמים נדחסים, נושמים ומפליצים אחד על השני זה "כמו מופע רוק עצמאות 2020". אם יהיה זינוק בתחלואה בתל אביב חולדאי צריך לעמוד למשפט יחד עם כל המארגנים של המופע הזה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מצחיק 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 4
פורסם
לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

הכי מכעיס אותי זה הצביעות של התקשורת. אם היה מדובר באירוע של חרדים כל המדינה הייתה עומדת על הראש, אבל כאשר היפסטרים תל אביבים מטומטמים נדחסים, נושמים ומפליצים אחד על השני זה "כמו מופע רוק עצמאות 2020". אם יהיה זינוק בתחלואה בתל אביב חולדאי צריך לעמוד למשפט יחד עם כל המארגנים של המופע הזה.

 

לא חושב שצריך לחכות לזינוק בתחלואה, אם האירוע הזה לא בהתאם להנחיות לשפוט את המארגנים והמאשרים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עוד שבועיים נדע כמה חולים באמת היו בתל אביב,אם לא תהיה הדבקה המונית-זה יהיה תקדים לפתוח עוד מקומות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, korola כתב:

הפגנות מותר , זאת הייתה הפגנת כח 

זו היתה הפגנת טפשות. של מי שאישר את ההופעה, כאשר חוסר המשמעת של הקהל הישראלי מוכר היטב.

 

אבל בארץ כרגע אין שום הנהגה, יש רק אנשים שנסחפים בזרם. במקום מהלך מסודר עם בקרה נכנעים לכל גחמה של בעלי אינטרסים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עדיף כמה שיותר חולים בקיץ כאשר בתי החולים יותר ריקים מאשר בחורף כאשר עונת השפעת מביאה ל-100-150% אחוז תפוסה במחלקות...

פורסם

עדיף כמה שפחות חולים בכלל. 

 

מי שאישר את ההתקהלות הזו שכח את הבליין מסיאול שהכניס 7000 איש לבידוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

מדהים פשוט מדהים. אתה מיילל כמו חתול רחוב מורעב על כמה אזרחים ישראלים שחוזרים מחו"ל ואולי מביאים את הקורונה ובאותה נשימה תומך באירוע הדבקה המוני שהתרחש אתמול בתל אביב. 

 

הכי מכעיס אותי זה הצביעות של התקשורת. אם היה מדובר באירוע של חרדים כל המדינה הייתה עומדת על הראש, אבל כאשר היפסטרים תל אביבים מטומטמים נדחסים, נושמים ומפליצים אחד על השני זה "כמו מופע רוק עצמאות 2020". אם יהיה זינוק בתחלואה בתל אביב חולדאי צריך לעמוד למשפט יחד עם כל המארגנים של המופע הזה. 

 

קודם כל שנותנים לי עבודה אני בא לעבוד. יצא לי לעשות גם אירועים לקהל ערבי בזמן שהייתה פה שנאה גדולה אליהם

אני לא אומר לא לכסף

דבר שני

אם זה היה קורה לפני חודש וחצי הייתי אומר לך שזה לא בסדר

אבל זה קורה  אחרי שכולם הולכים לים, לקניון, יש פקקים עצומים ותורים לא נורמלים בהרבה מקומות שאני מגיע אליהם

והכי חשוב תקרא את התגובה שלי למעלה על ההתנהלות בגני ילדים

הוירוס מופץ בגלל מחדלים והתנהלות חובבנית של משרד הבריאות, לא בגלל שעשו הפגנה גדולה בצארלס.

 

אם היו בודקים את כל האנשים שננכחו בבית ספר \ גן ואת ההורים שלהם שבאו איתם במגע, אותם הורים אולי לא היו הולכים לצארלס קלור ומדביקים אנשים חדשים

אבל לא בודקים

למה ? כי הרבה יותר קל לבוא בטענות לקניונים, למסעדות, לצארלס קלור

 

לפני 21 דקות, sperial כתב:

עדיף כמה שפחות חולים בכלל. 

 

מי שאישר את ההתקהלות הזו שכח את הבליין מסיאול שהכניס 7000 איש לבידוד.

 

מי שאישר את ההתקהלות הזאת ראה כנראה תמונות של חופי הים בוויינט

והבין שאין שום הבדל בין ההפגנה לחופי הים

 

×
×
  • תוכן חדש...