Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

וואו , לא ידעתי :-)  

 

אבל איפה יבגני?  נאה דורש נאה מקיים.

דרש ודרש מחבר פורום לחשוף את מעמדו ופרטיו האישיים על מנת שנוכל לבחון מדוע הוא מצדד בצד מסויים. 

אז שיעזור לנו להבין מה מצבו 

פורסם

הימור כרטיסי הטיסה הצליח רשמית. קיבלנו כרטיס פתוח.
מחזיקים אצבעות שאיזיג'ט לא יפשטו את הרגל.
למעוניינים, אולי עוד אפשר להשיג משהו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

מה?

זה ידוע מה יבגני.

יבגני הייטקיסט תל אביבי סומלן.

חשבתי שיבגני עדיין לא התחיל תואר ראשון.

אבל תודה - בזכותך אני נזכר למה אני לא קורא את הפוסטים של קורולה. 

לפני 45 דקות, gadik6 כתב:

ההייטק אולי לא נפגע כמו ענפים אחרים, אבל ממש לא "כולם ממשיכים לקבל משכורת מלאה".

בוודאי.

 

שוב, הטענה הבסיסית שלי שאני לא חושב שסגר היה רע או לא נכון. ואני חושב שמי שצועק פה "לא איכפת לך מההורים שלך!1111", רק כי הוא בעצמו אולי לא נפגע מהמשבר, ולא מבין כמה ייאוש מצב כלכלי קשה יכול לייצר, צריך ללמוד לראות את האחרים גם כן.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 42 דקות, farkash7 כתב:

הימור כרטיסי הטיסה הצליח רשמית. קיבלנו כרטיס פתוח.
מחזיקים אצבעות שאיזיג'ט לא יפשטו את הרגל.
למעוניינים, אולי עוד אפשר להשיג משהו.

 

גם אצלי זה הצליח* - טיסה הלוך וחזור לפריז ב-70 יורו לזוג, כולל מזוודות.

 

מה שכן, זמינות הכרטיסים ליעדים/תאריכים מבוקשים די מוגבלת ממה שראיתי, כך שאם עדיין לא שינית למסלול אחר כדאי לדעתי לשנות בהקדם.

 

*הצליח - במידה ואיזיג'ט לא יפשטו רגל עד אז.

 

 

לפני 7 דקות, יבגניפ כתב:

חשבתי שיבגני עדיין לא התחיל תואר ראשון.

אבל תודה - בזכותך אני נזכר למה אני לא קורא את הפוסטים של קורולה. 

בוודאי.

 

 

 

אתה רוצה להגיד לי שהגרפים לא חזו את זה?

  • מצחיק 1

פורסם
לפני 3 דקות, gadik6 כתב:

אתה רוצה להגיד לי שהגרפים לא חזו את זה?

 

איך הוא ידע? הוא לא קורא את הפוסטים שלי.

 

לפני 2 שעות, Transporter כתב:

 

באמת?

אותה פעימה עד 400,000 שהיה צריך להגיש נתונים של 2019 ו 2020 נכנסה לך כבר?

 

שים לב שאני לא לבד, הגישו 50,000 בקשות לפעימה השלישית.

10,000 קיבלו סה"כ 100 מיליון ש"ח, כלומר הממוצע הוא 10,000 לבקשה.

רחוק מאוד מה-400,000 שהבטיחו. 

 

 

image.png.b609f8e01983249fa5c6a10cda6473d5.png

פורסם
לפני כשעה, farkash7 כתב:

הימור כרטיסי הטיסה הצליח רשמית. קיבלנו כרטיס פתוח.
מחזיקים אצבעות שאיזיג'ט לא יפשטו את הרגל.
למעוניינים, אולי עוד אפשר להשיג משהו.

 

הם הפסיקו את המכירה לישראל, טורקיה, מרוקו ועוד כמה מדינות בגלל זה.

 

לפני 45 דקות, יבגניפ כתב:

אבל תודה - בזכותך אני נזכר למה אני לא קורא את הפוסטים של קורולה. 

 

@מרק10 - מיום ליום אני רואה כמה צדקת לגבי יבגני.

 

אם יהיה עדכון לגבי ראש העין אני אעדכן, בינתיים אין מידע, רק כתבה שנדבק עובד במעון ועובד בבית אבות בראש העין.

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 23 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

הם הפסיקו את המכירה לישראל, טורקיה, מרוקו ועוד כמה מדינות בגלל זה.

 

 

תהיתי אם הם עשו את השינוי הגמיש הזה "בכוונה", משיקולים כלכליים, או שמא הם לא חשבו שהראש היהודי/הערבי ינצל את זה בצורה כזאת.

 

מאיפה המידע שהם הפסיקו את המכירה?

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

@מרק10 - מיום ליום אני רואה כמה צדקת לגבי יבגני.

 

תזכיר לי בבקשה לגבי מה צדקתי ?

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, gadik6 כתב:

 

תהיתי אם הם עשו את השינוי הגמיש הזה "בכוונה", משיקולים כלכליים, או שמא הם לא חשבו שהראש היהודי/הערבי ינצל את זה בצורה כזאת.

 

מאיפה המידע שהם הפסיקו את המכירה?

 

 

 

 


קודם כל לא ראיתי שהם הפסיקו. אתה יכול להזמין כרטיסים ליולי, מה יהיה עד אז... לא יודע.
 

גדיק אני מאמין שכמו שאמרת הם ידעו מה הם עושים. הם קיבלו לא מעט כסף בתקופה שאף חברת תעופה לא קיבלה כסף.
אז כן, הם "חייבים" לי ולך ולעוד הרבה אנשים כרטיס, בסדר, כרטיס הוא בסך הכל מייל יפה.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 8 דקות, gadik6 כתב:

 

תהיתי אם הם עשו את השינוי הגמיש הזה "בכוונה", משיקולים כלכליים, או שמא הם לא חשבו שהראש היהודי/הערבי ינצל את זה בצורה כזאת.

 

מאיפה המידע שהם הפסיקו את המכירה?

 

 

אולי גם וגם? רצו כסף נזיל אבל לא יותר מדי שינצלו אותם?

https://rotter.net/forum/scoops1/629450.shtml

 

לפני 5 דקות, מרק10 כתב:

תזכיר לי בבקשה לגבי מה צדקתי ?

 

יבגני והשוואה לבחור מקהילת חובבי הרדיו?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אולי גם וגם? רצו כסף נזיל אבל לא יותר מדי שינצלו אותם?

https://rotter.net/forum/scoops1/629450.shtml

 

 

יבגני והשוואה לבחור מקהילת חובבי הרדיו?

 

אני צריך לעשות חיפוש. לא זוכר את ההודעות בעניין.

 

נזכרתי ! החום הזה גרם לי לנזילה בזיכרון.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

האיטלקים בדקו כמה מתים נרשמו להם בתקופה של הקורונה לעומת שנה שעברה.

למרות שנרשמו  32,000 מתים מקורונה באיטליה , המספרים מראים שהיו להם 47 אלף יותר מתים בתקופה הזאת לעומת שנה שעברה.

 

image.thumb.png.b03f6f116fe8a99ab09bb59e489f3a69.png

 

×
×
  • תוכן חדש...