Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 20.5.2020 בשעה 00:33, Transporter כתב:

 

אני לא יודע מי נמצא סביבך שמפחד

מה שבטוח, זה לא משקף את מה שקורה ברחובות ובכבישים

אני מתחילת השבוע עובר בכל מיני לוקיישנים, מתחילים להתארגן על הפקות

אף אחד לא באמת מסתובב עם מסכות,

אתה רואה בנאדם שלא ראית חודשיים אתה מחבק אותו מנשק אותו כאילו כלום

רק בסוף היום חשבתי על זה שבכלל לא שמרנו על הנחיות

אני כן בעד לשמור, אבל להגיד שמפחדים, אני בספק

 

לפני 1 שעה, Transporter כתב:

זכתה בפרס המטומטמת השבועית
אחר כך לא מבינים איך יש התפרצויות

הכי חשוב ששמה מסכה

 

 

חוסר המודעות העצמית שלך זה משהו. 

 

לעשות לאחרים נו נו נו?   בטח

אבל כשזה מגיע אליך?   הכל מותר

  • רעיון טוב! 1

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, Blaz00r כתב:

 

עזוב ברסי, הוא כבר עזב והיו כאלה שכבר הכינו לו את עמוד התלייה.

התיאורים בכתבה מחזקים את התאוריה שנרשמה פה כבר לפני חודשיים.

הילדים הם "צל אפל" , הם נדבקים ומדביקים אבל מתנהגים כרגיל לחלוטין, לא רואים בכלל שהם חולים.

ואז פתאום , אחת הגננות או המורות מפתחת חום  - נבדקת ומגלים שהם חולה בקורונה.

רק שעד שזה קורה , עוברים כבר 7 ימים שהיא הדביקה את מי שהיה סביבה. 

 

אם התאוריה הזאת נכונה אז בשבועיים הקרובים נראה יותר ויותר מקרים כאלה,  גנים ובתי ספר יהיו מחוץ לתחום עד שיצאו חיסון,

זה ישפיע באופן משמעותי על שוק העבודה. 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • מעניין 2
פורסם

מן הסתם. אני גם שומע סיפורים על מחלקות בבתי חולים שקיבלו בשבוע האחרון מאסות (יחסית) של חולים ביום (20-30) אבל זה לא מדווח בתקשורת או בנתונים של משרד הבריאות. כאילו ממצב שההנהגה (והתקשורת) זורעים פאניקה החליטו בשנייה לעבור למצב שמתכחשים לחלוטין לקיומה של הקורונה. כל העסק מעלה חשדות רציניים, וברור שכל ההקלות האלו (בעיקר הפתיחה המהירה של כל מוסדות הלימוד) הן נטו בגלל לחץ ציבורי. ואחרי זה עוד באים בטענות לבר סימן טוב, אוי לנו אם בעמדה שלו היה עומד פוליטיקאי שהחלטות לטובת הציבור הן ממנו והלאה.

 

 

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, gadik6 כתב:

 

 

חוסר המודעות העצמית שלך זה משהו. 

 

לעשות לאחרים נו נו נו?   בטח

אבל כשזה מגיע אליך?   הכל מותר

 

זה משהו כבר בערך 300 עמודים, גם העירו לו בצורה דומה מספר אנשים  ומספר לא קטן של פעמים. אבל אל תצפה שזה יופנם, צפה לתגובה של "אתה לא מעניין/אתה אדם קטן"

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם (נערך)

חפשו את התגובות שלי מיום שהממשלה התחילה את שחרור הסגר. הכך נעשה בחופזה ומתוך לחץ פוליטי, בניגוד לעבודה המסודרת שמקובלת באירופה, וזה מה שיתנקם בנו. ושנתגעגע למדיניות של בר סימן טוב, כי הוא הגיב די מהר והזיז את כל המתנגדים. ברור שליצמן ירצה להתנקם בו, הרי מבחינתו ההגבלות על בתי הכנסת ובתי המדרש, והסגר על השכונות החרדיות בזמן ההתפרצות הם נקמה בחרדים, לא אמצעים להגנה על הציבור.

 

 אבל כאן יש קבוצה בהנהגת טרנספורטר שמשוכנעת שהכל מאחורינו והמסיבות לפנינו. לפנח המסיבות יהיו עוד סגרים, ועם חוסר המשמעת בישראל הם חהיו יותר חמורים מהקודם. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 50 דקות, gadik6 כתב:

חוסר המודעות העצמית שלך זה משהו. 

 

לעשות לאחרים נו נו נו?   בטח

אבל כשזה מגיע אליך?   הכל מותר

 

לפני 14 דקות, Pika007 כתב:

זה משהו כבר בערך 300 עמודים, גם העירו לו בצורה דומה מספר אנשים  ומספר לא קטן של פעמים. אבל אל תצפה שזה יופנם, צפה לתגובה של "אתה לא מעניין/אתה אדם קטן"

 

הוא תקוע עמוק בפוזיציה, אם כולם יתנהגו כמוהו אז הוא יודע שיהיה עוד סגר, והוא יפסיד עוד כסף, אבל הוא בכל זאת מתנהג בצורה כזאת, אז הוא צריך לכעוס על כל האחרים שמתנהגים כמוהו כי בסופו של דבר ההתנהגות הזו שלהם (ושלו, אבל את עצמו הוא מוציא מהכלל הזה) תעלה לו כסף.

מסתתר פה איזה משפט עם גמל ודבשת, והוא גם מתעקש להוכיח שהפוסל במומו פוסל

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

חבל ש-500 עמודים לא לימדו אף אחד שהנבואה ניתנה לשוטים.

 

עוד יותר חבל שכל נביאי הזעם לא לומדים מטעויות העבר, וממשיכים לחזות או לקוות לסוף העולם.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לפני 13 דקות, Blaz00r כתב:

ממצב שהתקשורת זורעים פאניקה החליטו בשנייה לעבור למצב שמתכחשים לחלוטין לקיומה של הקורונה.

טוב בסוף קולות הניסור הגיעו לאוזניים שלהם.

להערכתי, בעוד שנים יהיו מחקרים על התנהגות התקשורת והמהפך מעידוד הבהלה (כי זה טוב לרייטינג) לעידוד אקטיבי של חזלש (כי אם אין כסף אז אין פרסומות).

 

ההתנהגות של תאגידי השידור הציבוריים כמו כאן או הBBCשלכאורה פטורים מהעול הכלכלי של פרסומות, אפילו יותר מעניינת.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 9 דקות, sperial כתב:

חפשו את התגובות שלי מיום שהממשלה התחילה את שחרור הסגר. הכך נעשה בחופזה ומתוך לחץ פוליטי, בניגוד לעבודה המסודרת שמקובלת באירופה, וזה מה שיתנקם בנו. ושנתגעגע למדיניות של בר סימן טוב, כי הוא הגיב די מהר והזיז את כל המתנגדים. ברור שליצמן ירצה להתנקם בו, הרי מבחינתו ההגבלות על בתי הכנסת ובתי המדרש, והסגר על השכונות החרדיות בזמן הנתפרצות הם נקמה בחרדים, לא אמצעחץים להגנה על הציבור.

 

 אבל כאן יש קבוצה בהנהגת טרנספורטר שמשוכנעת שהכל מאחורינו והמסיבות לפנינו. לפנח המסיבות יהיו עוד סגרים, ועם חוסר המשמעת בישראל הם חהיו יותר חמורים מהקודם. 

 

בשביל להיות מדויקים, לי לא היתה האשליה שהמחלה מאחורינו, אבל המחלה לא פוגעת באנשים בריאים ומתחת לגיל ה70 יותר משפעת או הדבקות אחרות, ולהתייחס אליה מבחינת מדיניות ציבורית כמשהו שמצריך סגר שלם לכלל האוכלוסיה והשבתת בתי ספר וגנים לא סביר בעליל.

סגר זה לא אנטיביוטיקה או פיזיטרפיה, זה צעד דרסטי שעולה עשרות מיליארדים לחודש, ולא עושים את זה כשיש חלופות, ואם עושים אותו עושים את התחשיבים המתאימים.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

  

לפני 8 דקות, borsood כתב:

טוב בסוף קולות הניסור הגיעו לאוזניים שלהם.

להערכתי, בעוד שנים יהיו מחקרים על התנהגות התקשורת והמהפך מעידוד הבהלה (כי זה טוב לרייטינג) לעידוד אקטיבי של חזלש (כי אם אין כסף אז אין פרסומות).

 

ההתנהגות של תאגידי השידור הציבוריים כמו כאן או הBBCשלכאורה פטורים מהעול הכלכלי של פרסומות, אפילו יותר מעניינת.

 

 

הם יסבירו לך את זה שתפקידם להיות "כלב השמירה של הדמוקרטיה" ושהם "חייבים להיות תקשורת נשכנית" וש"באופן טבעי תקשורת היא לעומתית לשלטון" וגם "התקשורת צריכה להאיר פינות חשוכות"

לפני 1 דקה, khalil כתב:

בשביל להיות מדויקים, לי לא היתה האשליה שהמחלה מאחורינו, אבל המחלה לא פוגעת באנשים בריאים ומתחת לגיל ה70 יותר משפעת או הדבקות אחרות, ולהתייחס אליה מבחינת מדיניות ציבורית כמשהו שמצריך סגר שלם לכלל האוכלוסיה והשבתת בתי ספר וגנים לא סביר בעליל.

סגר זה לא אנטיביוטיקה או פיזיטרפיה, זה צעד דרסטי שעולה עשרות מיליארדים לחודש, ולא עושים את זה כשיש חלופות, ואם עושים אותו עושים את התחשיבים המתאימים.

 

חשבון לא נכון מכמה טעמים:

1. זה לא מחליף את השפעת או וירוסים אחרים, אלא מתווסף אליהם.

2. המחלה נכון להיום כן פוגעת באנשים בריאים:

א. פגיעה בריאות שלא ברור לאיזה טווח זמן או האם היא קבועה

ב. מחלת דמוי קוואסאקי בילדים שלא ברור עדיין הקשר הסיבתי בינה ובין הקורונה אבל סטטיסטית זה כמעט בוודאות קשור לקורונה

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

יש כאן כמה אנשים שמוכנים להקריב את ההורים שלהם על מזבח הכסף, ולא מצליחים לתפוס שהמחלה פוגעת בכל שכבות הגיל, ושההתפרצויות החוזרות יזיקו לכלכלה הרבה יותר ממכה אחת קשה.

 

חליל, אתה נשמע כמו טראמפ ("שפעת"). וזו ממש לא מחמאה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

 

לפני 56 דקות, Blaz00r כתב:

מן הסתם. אני גם שומע סיפורים על מחלקות בבתי חולים שקיבלו בשבוע האחרון מאסות (יחסית) של חולים ביום (20-30) אבל זה לא מדווח בתקשורת או בנתונים של משרד הבריאות. כאילו ממצב שההנהגה (והתקשורת) זורעים פאניקה החליטו בשנייה לעבור למצב שמתכחשים לחלוטין לקיומה של הקורונה. כל העסק מעלה חשדות רציניים, וברור שכל ההקלות האלו (בעיקר הפתיחה המהירה של כל מוסדות הלימוד) הן נטו בגלל לחץ ציבורי. ואחרי זה עוד באים בטענות לבר סימן טוב, אוי לנו אם בעמדה שלו היה עומד פוליטיקאי שהחלטות לטובת הציבור הן ממנו והלאה.

 

 

 

בגלל לחץ כלכלי רצו לפתוח את המשק במהירות לפני שהניחו תשתית מתאימה לניטור אחרי מספר החולים בישראל. 

 

הבטיחו 30,000 בדיקות ביום אז הבטיחו.

 

הבטיחו בדיקות סרולוגיות אז הבטיחו. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

ספריאל, שאלתי כמה פעמים ואתה לא עונה: אתה עצמאי? או עובד במגזר הציבורי?

יש פרופסורים מכובדים שחולקים על הצורך בסגר אגרסיבי כמו שראינו. והם לא טראמפ.

כל השרשור הזה ממחיש יותר טוב מכל שרשור אי פעם בהיסטוריה של הפורום כמה אנשים פה לא מסוגלים להבין אחד את השני.

 

  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

לא מה שיש זה דמאגוגים שמקבילים בין אי נקיטת צעד היסטורי וחריג בחריפותו להקרבת אנשים. לשחק על הרגשות, בלי רציונל מאחורי ההחלטות כל אחד יכול, אבל להתנהל באחריות ומודעות להשלכות של הצעדים צריך אנשים מחושבים שחפשים תוצאות מיטביות ולא פאניקה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי khalil
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 2 דקות, khalil כתב:

לא מה שיש זה דמאגוגים שמקבילים בין אי נקיטת צעד היסטורי וחריג בחריפותו להקרבת אנשים. לשחק על הרגשות, בלי רציונל מאחורי ההחלטות כל אחד יכול, אבל להתנהל באחריות ומודעות להשלכות של הצעדים צריך אנשים מחושבים שחפשים תוצאות מיטביות ולא פאניקה.

 

משעשע שאתה מדבר על רציונל כשכל הרציונל שלך מתעלם מכל מה שלא נוח לטענה שלך.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...