Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עובדים על מתווה להפעלת מופעים כבר משבוע הבא
אל תשכחו מי הדליף לכם על זה שבוע שעבר ;)

https://mobile.mako.co.il/news-israel/2020_q2/Article-84d4478574e2271027.htm&utm_source=Whatsapp&utm_medium=Share

לא,אתה תסביר לי. אתה הרי מומחה בכלכלה,קורונה,רפואה בכללי התנהלות העולם.


Sent from my SM-G965F using Tapatalk

כשהיינו בסגר היה מצחיק להתייחס לתגובות שלך
היום בוא נודה אתה לא מספיק מעניין בשביל להסביר לך כל דבר 5 פעמים, התגובות שלך אפילו לא מאתגרות

רק בריאות

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

עובדים על מתווה להפעלת מופעים כבר משבוע הבא
אל תשכחו מי הדליף לכם על זה שבוע שעבר ;)

https://mobile.mako.co.il/news-israel/2020_q2/Article-84d4478574e2271027.htm&utm_source=Whatsapp&utm_medium=Share

כשהיינו בסגר היה מצחיק להתייחס לתגובות שלך
היום בוא נודה אתה לא מספיק מעניין בשביל להסביר לך כל דבר 5 פעמים, התגובות שלך אפילו לא מאתגרות

רק בריאות

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 

לא הבנתי עוד משהו.

אתמול כתבת שאתה מגיב לי כאשר משעמם לך,עכשיו אתה אומר שזה מצחיק?

שמע,אתה צריך להסגר על עצמך.אתה לא מצליח לעקוב אחרי השקרים שאתה מספר פה.

אף  פעם לא הסברת שום דבר ,רק כתבת את הדעה שלך[שהיא תמיד שגויה ולא מגובת בכלום].

אז בעצם...שוב שיקרת.

מביך

פורסם

תשחרר אותי נשמה אני עובד בחוץ בחום המגעיל הזה מהבוקר בשביל שאנשים קטנים כמוך יוכלו להגיד עוד חודש שאני טייקון ומגיע לי שהמדינה דפקה אותי

פורסם (נערך)

מבחינתי סגר בשלב הזה של ידע לגבי המחלה הוא אבסורד, העניין הוא שסביבי, הרבה אנשים דווקא כן מפחדים, לא רואה חדשות כמעט, ומתעדכן ע"י מבט מהיר לטמקא בקושי פעם ביום, כנראה שחשיפת יתר לחדשות היא גורם מכריע במידת הפאניקה מהנושא.

 

עוד דעה ממדען ישראלי (חלקית מאוד, יש לו אלף ואחת אזרחויות) זוכה פרס נובל

 

עריכה אחרונה על ידי khalil
פורסם
לפני 2 דקות, khalil כתב:

מבחינתי סגר בשלב הזה של ידע לגבי המחלה הוא אבסורד, העניין הוא שסביבי, הרבה אנשים דווקא כן מפחדים, לא רואה חדשות כמעט, ומתעדכן ע"י מבט מהיר לטמקא בקושי פעם ביום, כנראה שחשיפת יתר לחדשות היא גורם מכריע במידת הפאניקה מהנושא.

 

עוד דעה ממדען ישראלי (חלקית מאוד, יש לו אלף ואחת אזרחויות) זוכה פרס נובל

 

 

אני לא יודע מי נמצא סביבך שמפחד

מה שבטוח, זה לא משקף את מה שקורה ברחובות ובכבישים

אני מתחילת השבוע עובר בכל מיני לוקיישנים, מתחילים להתארגן על הפקות

אף אחד לא באמת מסתובב עם מסכות,

אתה רואה בנאדם שלא ראית חודשיים אתה מחבק אותו מנשק אותו כאילו כלום

רק בסוף היום חשבתי על זה שבכלל לא שמרנו על הנחיות

אני כן בעד לשמור, אבל להגיד שמפחדים, אני בספק

פורסם
לפני 4 דקות, khalil כתב:

מבחינתי סגר בשלב הזה של ידע לגבי המחלה הוא אבסורד, העניין הוא שסביבי, הרבה אנשים דווקא כן מפחדים, לא רואה חדשות כמעט, ומתעדכן ע"י מבט מהיר לטמקא בקושי פעם ביום, כנראה שחשיפת יתר לחדשות היא גורם מכריע במידת הפאניקה מהנושא.

 

עוד דעה ממדען ישראלי (חלקית מאוד, יש לו אלף ואחת אזרחויות) זוכה פרס נובל

 

 

זה אותו אחד שאמר בתחילת מרץ שהוא יהיה מופתע אם ימותו יותר מעשרה אנשים בישראל. על כמה אנחנו עומדים עכשיו? 280? משהו כזה.

 

 

פורסם (נערך)

אין לי מושג, הגעתי אליו דרך מי שמראיין אותו, בחור אירי שדן בתזונה דלת פחמימות והיה פה בישראל בכנס לפני כמה חודשים. ואת ה280 האלה הייתי לוקח בערבון מוגבל, בני 100, 94, 92 שמתו עם קורונה, לא בהכרח מתו ממנה. 

עריכה אחרונה על ידי khalil
פורסם
לפני 2 דקות, khalil כתב:

אין לי מושג, הגעתי אליו דרך מי שמראיין אותו, בחור אירי שדן בתזונה דלת פחמימות והיה פה בישראל בכנס לפני כמה חודשים.

 

כמו שנאמר, העובדה שיש לך נובל לא הופך אותך למגדת עתידות.

 

דרך אגב, נראה שאחוז הנשאים הלא ידועים בישראל מאוד נמוך בחברה הכללית. כך שהמחלה יכולה להתפרץ שוב בכל רגע.

  • אהבתי 1
פורסם

כן, לפי האפידימיולוג השבדי ששיתפתי לפני כמה הודעות, נורבגיה ופינלנד שדי דומות לישראל מבחינת חשיפה הם על 1% מבדיקת נוגדנים אקראית, להערכתו שבדיה היא ב10-20% לפי מחקר שנעשה עכשיו ולא הסתיים. בספרד זה 5% כללי ו11% ומוקדי התפשטות.

פורסם
לפני 4 דקות, garicho כתב:

 

כמו שנאמר, העובדה שיש לך נובל לא הופך אותך למגדת עתידות.

 

דרך אגב, נראה שאחוז הנשאים הלא ידועים בישראל מאוד נמוך בחברה הכללית. כך שהמחלה יכולה להתפרץ שוב בכל רגע.

 

לגבי אחוז הנשאים בארץ, הנה דוגמא למורה שהתגלתה כחולה, המנהל התעקש לבצע בדיקות לכל התלמידים,

כמובן שמשרד הבריאות אמר שזה לא נחוץ, שרק יכנסו לבידוד וזהו.

בכל זאת עשו בדיקות ומצאו 2 חולים שנדבקו ממנה, הילדים ללא תסמינים והיו יכולים להסתובב ולהדביק עוד. 

יתכן שיש לנו עכשיו פצצה מתקתקת בקרב התלמידים, קצת חתונות וקצת פאבים ומסעדות ויהיה שמח. 

 

ואני מת על אלו שמספרים לנו שהסגר היה סתם, בכלל אין הרבה מתים ואין הרבה חולים.

מעניין האם זה היה המצב גם ללא סגר?  כנראה לעולם לא נדע.

 

image.thumb.png.0c8a4b5f6123996c4723288e87a85309.png

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

לגבי אחוז הנשאים בארץ, הנה דוגמא למורה שהתגלתה כחולה, המנהל התעקש לבצע בדיקות לכל התלמידים,

כמובן שמשרד הבריאות אמר שזה לא נחוץ, שרק יכנסו לבידוד וזהו.

בכל זאת עשו בדיקות ומצאו 2 חולים שנדבקו ממנה, הילדים ללא תסמינים והיו יכולים להסתובב ולהדביק עוד. 

יתכן שיש לנו עכשיו פצצה מתקתקת בקרב התלמידים, קצת חתונות וקצת פאבים ומסעדות ויהיה שמח. 

 

 

וזה לא מחדל ???

למה לעזאזל? גם ככה יש בדיקות זמינות

עד הגל הבא יש זמן להתארגן ולהתכונן ל 50,000 בדיקות ביום

למה לעזאזל לא בודקים את כולם? למה? "ככה"

כי ככה בר סימן טוב החליט?

 

פורסם
Just now, David32 כתב:

בר סימן טוב אוייב העם!

/s

 

אני רק מאחל לו שיהיה במקום שהיו כל אחד מאותם עצמאים שהתראיינו

ולשמוע אותו אומר "אני מתנצל אי אפשר לחזור לעבוד"

×
×
  • תוכן חדש...