Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

חוזר על מה שכתבתי כמה מאות עמודים אחורה - הבעיה היא לא כמה מתים, אלא כמה מתים שלא היו צריכים למות יהיו.

 

מחלקה אחת, בבית חולים אחד, שתקרוס, זה מלחמת יום הכיפורים של מערכת הבריאות.

קריסה אחת כזו זה עשרות מתים שרובם לא היו צריכים למות.

 

אגב @Transporter עכשיו תתמוך בסגר על תל אביב כמו שהיה על בני ברק או שהפוזיציה תנצח?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מה ההבדל בין N95 עם מסנן לבין אחד ללא?

 

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

עם מסנן או שסתום?

אני לא מכיר n95 עם מסנן. יש עם שסתום אל חזור שפולטת 50% מהאוויר החוצה ועלולה להדביק אחרים.

יש מסכות חצי פנים עם מסננים מוחלפים.

 

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כל מסיכת N95 היא בעצמה פילטר = מסנן, שכן היא אמורה לסנן 95% מהחלקיקים.

מה שאתה מתכוון זה כנראה שסתום, שהוא שסתום חד כיווני לפליטת אוויר, הוא עוזר לך באיוורור המסיכה ומניעת חום ואדים בתוך המסיכה, אבל פולט את מה שאתה נושם החוצה בלי שום סינון.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

יש מסיכות עם מסננים להחלפה, קצת כמו שואב אבק. האתרים הסיניים מציגים אותן כ-n95/kn95 אבל איני יודע מה טיבן האמיתי.

 

לגבי השסתום - לפי התקנות המסיכות בעלות שסתום אסורות בשימוש, ויש לכך סיבה טובה שהוסברה על ידי m3. אם תגיע עם מסיכה כזו לבית חולים או למוסד אחר המקפיד על הכללים לא תורשה להכנס.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז כמו שהבטחתי בעבר

הימרתי על יולי,  אבל כבר ב 14.6 חוזרים אירועים בכל הגדלים

התנאי היחיד שבעל האולם יכול להכניס עד 85% ממה שכתוב ברישיון עסק

 

מקווה שכל מי שזילזל ופיקפק שמח בשבילנו

עכשיו תשמעו אותי פחות

  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

מקווה שכל מי שזילזל ופיקפק שמח בשבילנו

אף אחד (למיטב ידיעתי) לא היה אנטי עובדי תחום האירועים והחתונות. לפחות שני חבר'ה שכתבו בשרשור היו אמורים להתחתן בתקופה האחרונה.

טענו, וכנראה בצדק, שחתונות זה כר פורה להפצת הוירוס. כנראה שהצליחו "לשטח את העקומה" מספיק כדי לשחרר את הרסן ב14.6. 

וכנראה #2, מוכנים לקצת יותר מונשמים/מתים בשיווי המשקל של כלכלה מול תחלואה/בריאות הציבור.

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

עכשיו תשמעו אותי פחות

Oh No GIFs | Tenor

 

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Gosser1860 כתב:

אף אחד (למיטב ידיעתי) לא היה אנטי עובדי תחום האירועים והחתונות. לפחות שני חבר'ה שכתבו בשרשור היו אמורים להתחתן בתקופה האחרונה.

טענו, וכנראה בצדק, שחתונות זה כר פורה להפצת הוירוס. כנראה שהצליחו "לשטח את העקומה" מספיק כדי לשחרר את הרסן ב14.6. 

וכנראה #2, מוכנים לקצת יותר מונשמים/מתים בשיווי המשקל של כלכלה מול תחלואה/בריאות הציבור.

 

 

תריץ 300 עמודים אחורה ותראה שאמרתי שאם חופי ים יפתחו אין שום סיבה שאירועים לא

הרבה יותר מסוכן לשבת אחד על השני בים

אל תדאג בחתונות אנשים לא באמת יעמדו קרוב ברחבה

וכמו שהצעתי כאן בעבר

ישיבה בשולחנות רק משפחיות גרעיניות \ חברים מהעבודה שממילא נפגשים כל יום וכו'

 

אני כבר רואה לקוחות שלי דוחפים שטרות למי שצריך לאכוף את החוקים כדי שלא יבלבל את המוח לאף אחד ויחזור בשלום הבייתה  😅

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

 

תריץ 300 עמודים אחורה ותראה שאמרתי שאם חופי ים יפתחו אין שום סיבה שאירועים לא

הרבה יותר מסוכן לשבת אחד על השני בים

אל תדאג בחתונות אנשים לא באמת יעמדו קרוב ברחבה

וכמו שהצעתי כאן בעבר

ישיבה בשולחנות רק משפחיות גרעיניות \ חברים מהעבודה שממילא נפגשים כל יום וכו'

 

אז איך אני אמור להתחיל עם החברות של הכלה ככה?

 

ורגע ברצינות\איך יאכפו את זה?לא יאכפו.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

 

אז איך אני אמור להתחיל עם החברות של הכלה ככה?

 

ורגע ברצינות\איך יאכפו את זה?לא יאכפו.

 

תתחיל בחוץ באוויר הפתוח

לפי החוק יש ממונה מטעם האולם \ הזוג שאחראי על זה

אבל ברור שזה לא יקרה. ידחפו לו כמה שטרות והוא יזרום

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא יאכפו שכח מזה. 

 

אני חושב שכולם כאן חייבים התנצלות ל-Transporter. ירדנו עליו ולא בצדק. הבחור בהחלט מכיר את התחום שלו ולא סתם הוא הגיע לאן שהוא הגיע. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

תתחיל בחוץ באוויר הפתוח

לפי החוק יש ממונה מטעם האולם \ הזוג שאחראי על זה

אבל ברור שזה לא יקרה. ידחפו לו כמה שטרות והוא יזרום

אני מדמיין איש צוות "סמוי" בכניסה עם קשר פנימה שברגע שיזהה משטרה או אכיפה ייתן אות ובפנים יפזרו הכל למותר.

בנוסף לקבוצות ווצאפ בין גני אירועים וכו'.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

 

לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

לא יאכפו שכח מזה. 

 

אני חושב שכולם כאן חייבים התנצלות ל-Transporter. ירדנו עליו ולא בצדק. הבחור בהחלט מכיר את התחום שלו ולא סתם הוא הגיע לאן שהוא הגיע. 

 

👍👍👍

אין לי כעס כלפי אף אחד

יכול לעדכן שמאז שהתחלתי להפיץ ללקוחות את הבשורה כולם שמחים ומחכים כבר להגיע לשם

אף אחד לא נבהל או מפחד, כולם מקיימים אירועים כרגיל

 

מבטיח שגם כשיפתחו את הקופות להיכל קיסריה ולייב פארק נראה סולד אאוט מטורף.

 

  • אהבתי 1
פורסם
Just now, khalil כתב:

ראיון עם האפידימיולוג הראשי של שבדיה בhard talk, למי שלא מכיר את הפורמט, מנחה התוכנית בכוונה אגרסיבי בשאלות שלו יחסית לתוכנית רגילה, זה ה"קטע" של התוכנית והשם שלה.

https://www.bbc.co.uk/sounds/play/w3cszc1s

 

כמו אופירה וברקו

 

  • מצחיק 1
×
×
  • תוכן חדש...