Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

וכיוון שכך לא היה צריך לאשר את ההתקהלות. וגם לשלוח את כוחות הפרשים לחוף הים ולפזר את הקהל. מה שקורה כאן הוא מרשם לסגר חוזר, יותר קשה מזה של מרס-אפריל. אבל העיקר למצוא  חן בעיני הברדקיסטים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
 
מי שאישר את ההתקהלות הזאת ראה כנראה תמונות של חופי הים בוויינט
והבין שאין שום הבדל בין ההפגנה לחופי הים
 
אתה רק מוכיח כמה הינך ליצן חסר מודעות.
לפני רגע יללת שמחזירים ישראלים מחו"ל אבל על החרא הזה אתה סותם את הפה כי זה תואם לאג'נדה שלך?
מביך אן כמו שאתה אוהב לכתוב אתה אדם קטן ועצוב.


Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם

לא, ליאור. אני לא "מחצין" שום אפיון. והאובססיה שלך אלי - שלא מאפשרת לך למצוא תחביב יותר טוב מלנתח את האופי שלי על בסיס יומי, ולדון בו פה היא שלך. לא שלי. ואני לא יכול לתאר לך כמה זה באמת פתטי, שאתה בכל פעם מחדש מנסה בכח להחיות "קשר" שלא עובד עם מי שחסם אותך, כנראה מסיבות דומות. בעיקר כשהשיטה היא אותה שיטה, שהשתמשת בה גם לפני שחסמתי אותך - התרסה בשקל וחצי, כדי שהצד השני יתעצבן ויתן לך יחס. 

 

ולגבי חלוקת הציונים שלך לפוסטים שלי - כן, לפגוש אדם שלא תסכים איתו על 100% מהנושאים בעולם זה כנראה כמעט בלתי אפשרי. השאלה היא מה קורה בכל זאת, כשלא מסכימים. אני לא כ"כ יודע למה חזרת לפורום או מה הפקת מאינסוף עמודי הויכוחים איתי ברמה האישית, לפני ואחרי הפרשיה שלך. אבל אני שוב מציע לך לפעמים להתבונן גם בעצמך ולא רק באחרים. ואם לא תמצא בעיה - גם בסדר. נשארו לך עוד איזה 100,000 משתמשים חוץ ממני, שאתה יכול ללמד אותם אזרחות, פורנזיקה, מחשבים וכל שאר הדברים האחרים שאתה מצטיין בהם.

 

 

 

 

  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

ליאור - אני אומר? תחסום אותו חזרה!

 

 

לפני 2 דקות, arturkopit כתב:

אתה רק מוכיח כמה הינך ליצן חסר מודעות.

עוד לא נמאס לך?

לי אין כוח להסביר יותר.

 

תוהה אם יצא לי להגיע לביקור בקיץ או לא. ומה יהיה חורף הבא.

 

  • מצחיק 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, korola כתב:

הפגנות מותר , זאת הייתה הפגנת כח 

 

זה הפגנה זה? ראית איזה במות הרימו שם? ראית איזה תאורה? עזוב שטויות חולדאי ארגן חגיגה לתל אביבים בתחפושת של "הפגנה למען אומנים מסכנים רעבים ללחם". חולדאי פושע חסר אחריות לא פחות ממושל ניו-יורק קומי שאיפשר חגיגות בצ'יינה טאון במרץ 2020. בוא נקווה שלא נסיים במצב דומה. 

 

כמה שיורדים על הציבור החרדי ראית מה הולך במרכז בתל אביב? בית זונות אחד גדול. אין מסכות, אין שמירת מרחק יושבים על הדשא כמו כבשים לבושים בסמרטוטים ההיפסטרים שלהם ושותים בירה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, arturkopit כתב:

אתה רק מוכיח כמה הינך ליצן חסר מודעות.
לפני רגע יללת שמחזירים ישראלים מחו"ל אבל על החרא הזה אתה סותם את הפה כי זה תואם לאג'נדה שלך?
מביך אן כמו שאתה אוהב לכתוב אתה אדם קטן ועצוב.


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

 

איזה באסה שבקרוב תצטרך לראות עוד הרבה כאלה ולדמיין שליצן כמוני לוקח בערב כזה מה שאתה מרוויח בחודש

לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

זה הפגנה זה? ראית איזה במות הרימו שם? ראית איזה תאורה? עזוב שטויות חולדאי ארגן חגיגה לתל אביבים בתחפושת של "הפגנה למען אומנים מסכנים רעבים ללחם". חולדאי פושע חסר אחריות לא פחות ממושל ניו-יורק קומי שאיפשר חגיגות בצ'יינה טאון במרץ 2020. בוא נקווה שלא נסיים במצב דומה. 

 

עכשיו אתה סתם נסחף

אם זה לא תחת כותרת של מחאה אפשר להרים פה דברים הרבה יותר שווים

עוד יחשבו שזה הכי טוב שיודעים לעשות כאן בארץ. אל תוציא שם רע לענף :)

 

התקיימה אתמול בחוות הדקלים חתונה עם ליאור נרקיס עם תאורה בכמה רמות מעל

מה שהיה בצארלס קלור זה סטנדרט לגמרי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
 
עכשיו אתה סתם נסחף
אם זה לא תחת כותרת של מחאה אפשר להרים פה דברים הרבה יותר שווים
עוד יחשבו שזה הכי טוב שיודעים לעשות כאן בארץ. אל תוציא שם רע לענף [emoji4]
לא ברור לי איך בן אדם עם 40 שנות חיים לפחות על כדוה"א וכיביול מצליח יכול להיות עם רמה של הבנת הנקרא בגובה של ים המלח.

למה נראה לך שלמישהו אכפת מכמה כסף אתה עושה(לא חסר פה אנשים שמרוויחים הרבה יותר ממך ואשכרה מנהלים עסק בצורה נכונה ומוצלחת )?או בכלל אכפת להם ממך?

הקטע היותר עצוב פה,אתה אשכרה לוקח ללב תגובות בפורום מאנשים אנונימיים שבחיים לא פגשת ונעלב,מילל ובוכה .



Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם
לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

זה הפגנה זה? ראית איזה במות הרימו שם? ראית איזה תאורה? עזוב שטויות חולדאי ארגן חגיגה לתל אביבים בתחפושת של "הפגנה למען אומנים מסכנים רעבים ללחם". חולדאי פושע חסר אחריות לא פחות ממושל ניו-יורק קומי שאיפשר חגיגות בצ'יינה טאון במרץ 2020. בוא נקווה שלא נסיים במצב דומה. 

 

כמה שיורדים על הציבור החרדי ראית מה הולך במרכז בתל אביב? בית זונות אחד גדול. אין מסכות, אין שמירת מרחק, יושבים על הדשא כמו כבשים לבושים בסמרטוטים ההיפסטרים שלהם ושותים בירה. 

על איזה מותגי הלבשה אתה ממליץ?

 

  • מצחיק 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 5 דקות, arturkopit כתב:

לא ברור לי איך בן אדם עם 40 שנות חיים לפחות על כדוה"א וכיביול מצליח יכול להיות עם רמה של הבנת הנקרא בגובה של ים המלח.

למה נראה לך שלמישהו אכפת מכמה כסף אתה עושה(לא חסר פה אנשים שמרוויחים הרבה יותר ממך ואשכרה מנהלים עסק בצורה נכונה ומוצלחת )?או בכלל אכפת להם ממך?

הקטע היותר עצוב פה,אתה אשכרה לוקח ללב תגובות בפורום מאנשים אנונימיים שבחיים לא פגשת ונעלב,מילל ובוכה .



Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

 

אני לא חושב שבאמת מישהו נפגע ממה שנכתב כאן

עד עכשיו

עכשיו אני מודה שזה מעליב אותי שמישהו עם אייקיו כמו שלך שלגמרי לא מבין שום דבר שמישהו כותב כאן בכללי, אומר שיש לי בעיית הבנת הנקרא

זה באמת מעליב. מודה

פורסם
 
אני לא חושב שבאמת מישהו נפגע ממה שנכתב כאן
עד עכשיו
עכשיו אני מודה שזה מעליב אותי שמישהו עם אייקיו כמו שלך שלגמרי לא מבין שום דבר שמישהו כותב כאן בכללי, אומר שיש לי בעיית הבנת הנקרא
זה באמת מעליב. מודה
כבר הבהרת מזמן שאין לך שום יכולת חשיבה ,לכן אסביר לך את זה במפורש אולי כלום.אתה נעלב כל פעם מחדש,אם לא היית נעלב לא היית מגיב כמו שאתה מגיב.
עכשיו הודת שנעלבת.
כמה iq יש לי?בבקשה תחלוק איתי,תסביר לי איך אתה יודע.
הא,על הדרך תתחיל להגיב על כל מה שכותבים ולתוכן ההודעה,לא משהו שנראה לך שאנשים כותבים כאשר אתה מסתכל על המסך מלא דמעות בעיניים.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם
לפני 1 דקה, arturkopit כתב:

כבר הבהרת מזמן שאין לך שום יכולת חשיבה ,לכן אסביר לך את זה במפורש אולי כלום.אתה נעלב כל פעם מחדש,אם לא היית נעלב לא היית מגיב כמו שאתה מגיב.
עכשיו הודת שנעלבת.
כמה iq יש לי?בבקשה תחלוק איתי,תסביר לי איך אתה יודע.
הא,על הדרך תתחיל להגיב על כל מה שכותבים ולתוכן ההודעה,לא משהו שנראה לך שאנשים כותבים כאשר אתה מסתכל על המסך מלא דמעות בעיניים.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

 

חבר אתה צריך להתחיל להבין שאף אחד לא חייב לך כלום, מי אתה ?

אתה לא שם לב שמגיבים לך רק כשמשעמם

אתה לא באמת מצליח לאתגר או לעורר רצון להגיב לך

יש כאן אנשים שלא חושבים כמוני אבל התגובות שלהם מעניינות ויוצרות צורך לרצות להגיב ולהתדיין איתם, אתה לא באמת מבין מה אני כותב

אני מקבל את זה שאתה חושב שאני בוכה ומיילל, מה שחשוב בנינו זה שכבר כמעט שבוע אין לי זמן אפילו לשבת לקרוא את הבדיחות שלך

לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

משהו שלא נראה כאילו יצא מפח זבל. 

 

יש בתל אביב מגוון קהלים

לא כולם כאלה 

אני לא זוכר מתי ב 20 שנה האחרונות ישבתי על דשא או חול, אני לא מסוגל

ההיפסטרים האלה הם לא האנשים שמסתובבים בקניון רמת אביב וקניון גינדי

יש בעיר הכל מהכל וטוב שכך

 

פורסם
לפני 26 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

זה הפגנה זה? ראית איזה במות הרימו שם? ראית איזה תאורה? עזוב שטויות חולדאי ארגן חגיגה לתל אביבים בתחפושת של "הפגנה למען אומנים מסכנים רעבים ללחם". חולדאי פושע חסר אחריות לא פחות ממושל ניו-יורק קומי שאיפשר חגיגות בצ'יינה טאון במרץ 2020. בוא נקווה שלא נסיים במצב דומה. 

 

כמה שיורדים על הציבור החרדי ראית מה הולך במרכז בתל אביב? בית זונות אחד גדול. אין מסכות, אין שמירת מרחק, יושבים על הדשא כמו כבשים לבושים בסמרטוטים ההיפסטרים שלהם ושותים בירה. 

 

תגיד היית נוכח בכול המקומות האלה ? 

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 20 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

זה הפגנה זה? ראית איזה במות הרימו שם? ראית איזה תאורה? עזוב שטויות חולדאי ארגן חגיגה לתל אביבים בתחפושת של "הפגנה למען אומנים מסכנים רעבים ללחם". חולדאי פושע חסר אחריות לא פחות ממושל ניו-יורק קומי שאיפשר חגיגות בצ'יינה טאון במרץ 2020. בוא נקווה שלא נסיים במצב דומה. 

 

כמה שיורדים על הציבור החרדי ראית מה הולך במרכז בתל אביב? בית זונות אחד גדול. אין מסכות, אין שמירת מרחק, יושבים על הדשא כמו כבשים לבושים בסמרטוטים ההיפסטרים שלהם ושותים בירה. 

 

אין לי כח לחפש עכשיו את הסיקור שעשו בערוץ 12 למדורות ל"ג בעומר של הציבור החרדי.

ולהשוואת לסיקור של ההופעה הזאת.

מבחינתי אין שום הבדל, מדובר ב-2 מגזרים שרוצים חזור לשיגרה שלהם , הבעיה שמגזר אחד פחות מתוחכם וקרא לאירוע שלו ל"ג בעומר.

והמגזר השני יותר מתוחכם וקרא לאירוע שלו הפגנה, תרבות וכדומה

באירוע הראשון התקשורת זעקה וגרמו לביבי לבקש מהמשטרה לאכוף ולפזר את האירועים עם סילוני מים על ילדים קטנים (לא בוצע כי השוטרים היו בני אדם).

האירוע השני , התקשורת חגגה את החזרה לשיגרה.  

 

מה שמצחיק הוא שמדובר התהלילך שסופו ידוע מראש, אנחנו משחקים בקיקי, כאילו יש לנו שליטה על מה שקורה.

בחייאת - עזבו אותנו . תראו את העולם .

הטילו סגרים מסביב לעולם- כמות הנדבקים נותרה קבועה פחות או יותר, התחילו לשחרר סגרים והמספרים מתחילים לעלות שוב.

3 ימים אחרונים עולמית - 94,000 , 100,000 ו 107,000  .. 

רק ב 24/4 היו מעל 100,000 נדבקים חדשים ביום וגם אז היו 104,000. 

ברור לי שיש פה כאלה שחושבים שאנחנו לא קשורים לעולם - אבל עד שהאירוע העולמי לא יסתיים זה לא יגמר אצלנו. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, korola כתב:

והמגזר השני יותר מתוחכם וקרא לאירוע שלו הפגנה, תרבות וכדומה

 

אתה נותן להם יותר מידי קרדיט. 

 

ציטוט

באירוע הראשון התקשורת זעקה וגרמו לביבי לבקש מהמשטרה לאכוף ולפזר את האירועים עם סילוני מים על ילדים קטנים (לא בוצע כי השוטרים היו בני אדם).

האירוע השני , התקשורת חגגה את החזרה לשיגרה.  

 

זו בדיוק הצביעות והדו-פרצופיות של התקשורת שאני מדבר עליה.

 

ציטוט

מה שמצחיק הוא שמדובר התהלילך שסופו ידוע מראש, אנחנו משחקים בקיקי, כאילו יש לנו שליטה על מה שקורה.

בחייאת - עזבו אותנו . תראו את העולם .

הטילו סגרים מסביב לעולם- כמות הנדבקים נותרה קבועה פחות או יותר, התחילו לשחרר סגרים והמספרים מתחילים לעלות שוב

 

זה נובע מאותה סיבה שדיאטות נכשלות, הולכים לחדר כושר 2-3 פעמים ומזניחים, מתחילים לעשות משהו וזורקים באמצע לאנשים אין משמעת עצמית ויכולת להתמיד בשינוי הרגלים גם כאשר שינוי הרגלים הזה משפיע ישירות על הבריאות שלהם.

 

במקום לחזור לשגרה לאט ובזהירות רצים למופע המחורבן הזה בחוף צ'ארלס כאילו מי ישמע זה מה שיסדר אותם בחיים.

 

מי יודע אולי בסופו של דבר סינים צודקים בני אדם מבינים רק כאשר מרביצים להם עם מקל בראש. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...