Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 שעות, m3x7r3m3 כתב:

רק בתנאי שהיא אכן כזאת.

לפחות בישראל ראינו שזה ממש לא, כל הביטויים הללו הם מהפה לחוץ בלבד, מתהדרים בנוצות לא להם.

 

למה? "כאן" יישרו קו עם הממשלה לאורך כל הדרך.

למעשה יש שם איסור לקרוא לנשאים אסימפטומטיים כל דבר חוץ מ"חולים". לא מכיר מחלה אחרת שזה המצב לגביה.

 

לפני כשעה, sperial כתב:

עדיף כמה שפחות חולים בכלל. 

 

מי שאישר את ההתקהלות הזו שכח את הבליין מסיאול שהכניס 7000 איש לבידוד.

אתה טועה: הדבר הכמעט היחידי הבטוח בכל ערימות הפייק שיש על וירוס הקורונה הוא שהוא מדבק מאד.

עד שיהיה חיסון עדר אני ואתה נידבק. את מי שבקבוצת סיכון גבוהה צריך לטפל. השאר, יידבקו, והמועטים מהם יטופלו ובאמת כדאי שזה יהיה עכשיו עכשיו המערכת מוכנה.

 

ולפני שתאמר שוב "שולחים אנשים למותם". תציע גם שהמהירות המותרת בכל מקום תהיה לכל היותר 30 קמ״ש, אחרת אתה גם שולח אנשים למותם.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 8 דקות, korola כתב:

הטילו סגרים מסביב לעולם- כמות הנדבקים נותרה קבועה פחות או יותר, התחילו לשחרר סגרים והמספרים מתחילים לעלות שוב.

image.png.f7d854484635126a869b2699bf07a762.png

 

image.png.ec77843068b1f5747e3d6d20d9d4a681.png

 

image.png.99a7c66beb8a5ad0b213502b10d1b02e.png

image.png.25404aeb093d1105c6d53620e5f04679.png

image.png.67837beb0616bd62f60151aa8f12daf3.png

ואיך לא, היחידה שלא לגמרי בטרנד, הולנד:

image.png.10bc006bec454b1aa7d05d26da5d5a94.png

 

 

איפה הספייקים קורולה? לא רואים בינתיים עליה.

לא מעניין אותי להכניס לרשימה מדינות כמו ברזיל, מקסיקו, בלרוס, רוסיה, ארהב וכו'

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 3 דקות, borsood כתב:

ולפני שתאמר שוב "שולחים אנשים למותם". תציע גם שהמהירות המותרת בכל מקום תהיה לכל היותר 30 קמ״ש, אחרת אתה גם שולח אנשים למותם.

 

 

אם תשים אותם בפורד מודל T זה יהיה נכון. 

פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

 

איפה הספייקים קורולה? לא רואים בינתיים עליה.

לא מעניין אותי להכניס לרשימה מדינות כמו ברזיל, מקסיקו, בלרוס, רוסיה, ארהב וכו'

 

למה לא מעניין אותך מדינות כאלה?  אתה חושב שהעולם הוא לא צלחת פטרי אחת גדולה? 

יש פה תגובות שרשרת , מה שקורה באירן ישפיע עלינו (לטוב ולרע).

מה שקורה ברשות הפלסטינית גם ישפיע עלינו.

מה שקורה בברזיל - ישפיע על מקסיקו - ומה שקורה במקסיקו ישפיע על ארה"ב וכאילו מה שקורה בארה"ב ישפיע עלינו ביג טיים. 

 

זאת התמונה העולמית - תוסיף את העובדה שאתה יודע שהיא מורכבת ממדינות שהגרפים צללו כתוצאה מהסגר.

אז תחשוב מה יקרה לגרף הזה בעתיד הקרוב

 

image.thumb.png.cbdeb85bbfb3369f7ce1c9016d458ea3.png

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, borsood כתב:

 

למה? "כאן" יישרו קו עם הממשלה לאורך כל הדרך.

למעשה יש שם איסור לקרוא לנשאים אסימפטומטיים כל דבר חוץ מ"חולים". לא מכיר מחלה אחרת שזה המצב לגביה.

 

אתה טועה: הדבר הכמעט היחידי הבטוח בכל ערימות הפייק שיש על וירוס הקורונה הוא שהוא מדבק מאד.

עד שיהיה חיסון עדר אני ואתה נידבק. את מי שבקבוצת סיכון גבוהה צריך לטפל. השאר, יידבקו, והמועטים מהם יטופלו ובאמת כדאי שזה יהיה עכשיו עכשיו המערכת מוכנה.

 

ולפני שתאמר שוב "שולחים אנשים למותם". תציע גם שהמהירות המותרת בכל מקום תהיה לכל היותר 30 קמ״ש, אחרת אתה גם שולח אנשים למותם.

 

הפייק ניוז הוא שלך. מקדם ההדבקה בלי סגרים נאמד ב-2-3 ויש גם האומדים אותו ב-5.7.

 

והסיפור של "טפל בקבוצות סיכון" גם הוא שגוי, משתי סיבות:  האחת היא שאתה לא יכול באמת לבודד אותן, והשניה היא שחלק מהן - בני 60-70, חלקם עם מחלוות בשליטה טובה, הם חלק חשוב של הכלכלה. יודע מה? בדוק איזה אחוז מהרופאים בישראל, אלה שחיוניים לטיפול בכל באוכלוסיה, כולל הצעירה, אינם בקבוצת סיכון. אני אלסוך לך את החיפוש. חצי מהרופאים בישראל עברו את גיל 55. תוציא את בני ה-60 ומעלה מהמערכת שסובלת ממחסור בכח אדם גם בימיל כתיקונם, ולא יהיו מספיק רופאים גם בלי קורונה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
  

הטילו סגרים מסביב לעולם- כמות הנדבקים נותרה קבועה פחות או יותר, התחילו לשחרר סגרים והמספרים מתחילים לעלות שוב.

3 ימים אחרונים עולמית - 94,000 , 100,000 ו 107,000  .. 

רק ב 24/4 היו מעל 100,000 נדבקים חדשים ביום וגם אז היו 104,000. 

ברור לי שיש פה כאלה שחושבים שאנחנו לא קשורים לעולם - אבל עד שהאירוע העולמי לא יסתיים זה לא יגמר אצלנו. 

 

 

סליחה, כמות החולים לא התחילה לעלות שוב בצורה דרסטית במדינות שהיו בסגר ועכשיו פתחו אותו.

ברזיל, רוסיה, מקסיקו ועוד מדינות עם כמות גדולה של נדבקים חדשים מעלות את המספר הכללי ( כי אצלם המגיפה התחילה יותר מאוחר ), אי אפשר לערבב את כולם באותו הסלט ולרשום מסכנות לפי כך.

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אגב, פיספסתי או שמישהו שלח פה לינק לגבי זה שסין שוב סוגרת איזה מחוז בגלל כמה מקרי קובי-ד 19? (איפה אתה קובי???)

(כמה מקרים זה לפי גוגל 98 חולים ומת אחד) , מחוז של 27.5 מיליון.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לא טעית. העיר Jilin. מה שלא ברור לי הוא האם מדובר בכל המחוז (27 מיליון תושבים), העיר (4 מיליון תושבים) או אזורים בתוכה, ממה שהבנת מה-NYT מדובר בסגר על 200,000 אנשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה לא נכון לקחת את ברזיל רוסיה וארהב כדוגמא

ששם עדיין לא הייתה נסיגה של הנגיף

ולהשוות אותן למדינות כמו ישראל שהנגיף נחלש

 

אם יוכיחו שמדינות כמו ישראל הנגיף נחלש ואז העקומה חזרה לעצמה-  מילא

אבל לקחת מדינות שהבלאגן חוגג שם ולהגיד "תראו מה קורה שם"

זה כמו להסתכל על ישראל בסוף מרץ

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הבלגן בישראל חוגג, מחוסר אכיפת התקנות. בלי קשר, צריך לבדוק מדינות שדיכאו את התפשטות הנגיף והחלו לשחרר את התושבים, ולהשוות למידת שחרור הסגר. אצלנו התהליך במיוחד מהיר, עך שכנראה שנהווה סמן לשאר העולם המערבי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

במידה ולמזג אוויר חם יש השפעה כלשהי ( חיובית ) על האטת ההדבקה, לא נהיה שום סמן למדינות אחרות (אחרי השבוע האחרון).

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אז יהיה עיכוב קטן. בינתיים חוזים לנו איזה חורף קטן בתחילת השבוע הקרוב.  בכלל, מזג האויר בעולם משוגע לגמרי. מדינות שרגילות לקיץ עדיין מושלגות או זוכות לגשמי זלעפות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 דקות, sperial כתב:

הבלגן בישראל חוגג, מחוסר אכיפת התקנות. בלי קשר, צריך לבדוק מדינות שדיכאו את התפשטות הנגיף והחלו לשחרר את התושבים, ולהשוות למידת שחרור הסגר. אצלנו התהליך במיוחד מהיר, עך שכנראה שנהווה סמן לשאר העולם המערבי.

 

לפי הגרפים אני לא רואה שום בלאגן

להזכירך גם אחרי המימונה ויום העצמאות אמרו כאן שסוף העולם מתקרב

פורסם

בחייך, מה היה כאן במימונה וביום העצמאות? סגר. עם אכיפה.

 

באותה תקופה הסופרמרקטים היו מסודרים, אנשים הקפידו על ה-2 מ'. 

 

הייתי שלשום בסופר. ברדק מוחלט. והכי גרועים היו העובדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ספריאל, אתה תמים אם אתה חושב שאנשים לא התקהלו בעצמאות ובמימונה. כשהיה סגר אנשים נסעו יום לפני למשפחות/חברים ועשו חגיגות מרובות משתתפים בבתים.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...