Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, korola כתב:

 

אחרי שהם פירסמו את הנוסחה הבנתי את הקטע, בגדל זה לא כל כך מסובך,  הם הלכו על פשוט והם נכנסים לדיווים של המע"מ.

אין לאף אחד שם כח וידע לנתח את טפסי ה 6111 שלנו.

 

הסעיפים המסובכים הם אלה:

ציטוט

"המסלול השני הוא מסלול מענק לעסקים בעלי מחזור עסקאות מ-300,001 שקל ועד 1,500,000 שקל בשנת 2019. העיקרון במודל לקבוצה זו הוא הכפלה של מחזור העסקאות בחודשים 3-4/2019 במרכיב משלים ההוצאה הנחסכת (הוצאות שלא הוצאו בעקבות הירידה בפעילות העסק). בקבוצה זו מרכיב משלים ההוצאה הנחסכת הינו 30% קבוע (ללא תחשיב). התוצאה המתקבלת מוכפלת באחוז הפיצוי המגיע בהתאם לטבלה הקובעת כי כאשר שיעור הירידה במחזור הוא בין 0-25% הפיצוי יהיה 0%; ירידה של 25%-40 מזכה ב-10%; ירידה של 41-60% מזכה ב-20%; בין 61-80% ירידה יזכו ב-35%; ובין 81-100% יתקבל פיצוי של 50%".

 

נניח כאן אומרים

לוקחים את מחזור 3-4 שנת 2019

עושים ממנו 30% יוצא לנו מספר XYZ

 

עכשיו בלי שום קשר בודקים אם מחזור 3-4 שנת 2020 קטן ב 81-100% ממחזור 3-4 שנת 2019

במידה וכן

אתה מקבל 50% מתוך XYZ

שזה בעצם 50% מתוך שליש המחזור הרגיל שלך לחודשים מרץ אפריל

עד פה הבנתי נכון ? (כלומר 15% ממחזור...מה שדובר מההתחלה)

 

אם כן נעבור למסלול האחרון, שהתעסקות בו עושה תסמינים יותר קשים מקורונה

[עכשיו אני שם לב שלפי גלובס גם במסלול השלישי זה אותו חישוב]

לפני 10 דקות, korola כתב:

 

חיים בסרט, יש פשוט ויכוח לא פשוט בין האוצר הכלכלה והבריאות.

סימן טוב מפחד לפתוח, הוא בטוח שהלך להיות קטסטורפה.

אז האוצר הכלכלה ירדו עליו , מרחו אותו כמו ילד קטן והבטיחו לו - "מה אכפת'ך.. נפתח אם יהיה מעל 300 נסגור, או לא נמשיך לפתוח"

המספרים בטוח יעלו, השאלה האם יסגרו או פשוט יתנו להם לעלות עוד. 

היום בחדשות דיווחו שיש 100 מונשמים , אז הכתב אמר "הלילה נרד לדו ספרתי" , פשוט מזעזע .. כי בלילה רק מתים יורדים ממכונות הנשמה.

מי שמבריא בדר"כ יש פרוטוקול ארוך לגמילה ממכונת ההנשמה - לא עושים את זה בלילה.

לפחות ככה הבנתי 

 

קודם כל

כבר היום ראיתי 99 מונשמים ולא בלילה

דבר שני

בטח קראת את מה שפרסמתי כאן, דובר בי"ח איכילוב

בנאדם מתוך בית החולים אומר לך שנמאס לו לדווח על חולי סרטן או אלצהיימר סופני בן 94 כ"חולה שמת מקורונה", כי זה ממש לבוא ולזלזל בציבור

אני חושב שהגיע הזמן להבין את מה שאמרתי ממזמן

 

(ובוא פעם אחת נתעלם מסטיות תקן וממקרים חריגים שתמיד יהיו)

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 7 דקות, Blaz00r כתב:

למה רק פעם אחת? אתה עושה את זה כל השרשור.

 

בינתיים קצב חזרת המשק לשיגרה הולכת בעיקר כמו שאני קיוויתי ולא כמו שאלה שסתרו אותי קיוו

מתחילים להודות שגילאי המתים האמיתיים בעיקר נעים  בין 70-90, שוב כמו שאמרתי וסתרו אותי

והכי הכי הכי הכי חשוב

מענקים עד 400,000 שח לעצמאיים, פיצוי הולם על חודשיים שאנחנו יושבים בבית. שוב כמו שקיוויתי, ותמיד דאגו להגיד לי שזה לא יקרה

 

נכון לעכשיו כמעט כל מה שאמרתי מתממש

נגמרו לי התלונות נכון לעכשיו

חוץ מהתלונות על התנהלות הממשלה ומשרד הבריאות, אבל בוא נחכה שהכל יגמר ונקווה שידיחו את משה בר סימן טוב

פורסם
לפני 36 דקות, Transporter כתב:

 

הסעיפים המסובכים הם אלה:

 

נניח כאן אומרים

לוקחים את מחזור 3-4 שנת 2019

עושים ממנו 30% יוצא לנו מספר XYZ

 

עכשיו בלי שום קשר בודקים אם מחזור 3-4 שנת 2020 קטן ב 81-100% ממחזור 3-4 שנת 2019

במידה וכן

אתה מקבל 50% מתוך XYZ

שזה בעצם 50% מתוך שליש המחזור הרגיל שלך לחודשים מרץ אפריל

עד פה הבנתי נכון ? (כלומר 15% ממחזור...מה שדובר מההתחלה)

 

עד פה הבנת מעולה, מי שירד לו רוב המחזור אכן יקבל 15% מהמחזור של מרץ ו 15% מהמחזור של אפריל. 

 

 

לפני 36 דקות, Transporter כתב:

אם כן נעבור למסלול האחרון, שהתעסקות בו עושה תסמינים יותר קשים מקורונה

[עכשיו אני שם לב שלפי גלובס גם במסלול השלישי זה אותו חישוב]

 

לא , במסלול השלישי צריך לחשב את ה-30%, לא אצל כולם זה 30%.

על מנת לחשב את היקף ההוצאות הקבועות שלך , לוקחים את כל מחזור 2019 , ומורידים ממנו את 0.9 הוצאות שדווחו בדוחות של מע"מ.

ומורידים את ההוצאות של האנשים יצאו לחל"ת.  בתכלס הם מנסים לראות האם יש מישהו שהמחזור לו נראה ככה. 

 

קונה מוצרים ב 2 מיליון 

מוכר אותם ב 2.1 מיליון 

אז הוא מרוויח רק 0.05 אחוז מהמחזור - זה לא הגיוני לתת לו פיצוי של 15% מהמחזור. 

ולכן עושים את החישוב המורכב. 

לדעתי לרוב יצא 30% בכל מקרה. 

 

 

לפני 36 דקות, Transporter כתב:

קודם כל

כבר היום ראיתי 99 מונשמים ולא בלילה

דבר שני

בטח קראת את מה שפרסמתי כאן, דובר בי"ח איכילוב

בנאדם מתוך בית החולים אומר לך שנמאס לו לדווח על חולי סרטן או אלצהיימר סופני בן 94 כ"חולה שמת מקורונה", כי זה ממש לבוא ולזלזל בציבור

אני חושב שהגיע הזמן להבין את מה שאמרתי ממזמן

 

(ובוא פעם אחת נתעלם מסטיות תקן וממקרים חריגים שתמיד יהיו)

 

זה לא רלוונטי, אף אחד לא רוצה להרוג את כל הקשישים ובעלי מחלות הרקע (סרטן, סכרת , לחץ דם) שאמורים למות ב-3 שנים הבאות (יש 150,000 כאלה)

ב -3 חודשים. 

אני מבין את מה שאתה אומר, שמי שמת אלו לא אנשים בריאים, אבל אולי תבין שהרפואה המודרנית יכולה להחזיק את האנשים האלה בחיים 

עוד כמה שנים טובות.

אם יש מישהו שעבר השתלת כלייה, הוא יכול לחיות עוד 10 שנים או יותר. הוירוס הזה יכול להרוג אותו.

בן 70 יכול לחיות עוד 24 שנה.. יש לו ילדים , יש לו נכדים .

לרוב יש לו פנסייה תקציבית ל 24 שנה הבאות , לא חבל? 

לפני 7 דקות, Transporter כתב:

 

בינתיים קצב חזרת המשק לשיגרה הולכת בעיקר כמו שאני קיוויתי ולא כמו שאלה שסתרו אותי קיוו

מתחילים להודות שגילאי המתים האמיתיים בעיקר נעים  בין 70-90, שוב כמו שאמרתי וסתרו אותי

והכי הכי הכי הכי חשוב

מענקים עד 400,000 שח לעצמאיים, פיצוי הולם על חודשיים שאנחנו יושבים בבית. שוב כמו שקיוויתי, ותמיד דאגו להגיד לי שזה לא יקרה

 

נכון לעכשיו כמעט כל מה שאמרתי מתממש

נגמרו לי התלונות נכון לעכשיו

חוץ מהתלונות על התנהלות הממשלה ומשרד הבריאות, אבל בוא נחכה שהכל יגמר ונקווה שידיחו את משה בר סימן טוב

 

למה להדיח אותו ?

אולי הוא עוד יקבל אות הוקרה? אף אחד לא יכול לדעת מה יקרה בשבוע הבא?

עוד שבועיים?  שוב אתה עכשיו לחוץ שאירועים יחזרו ביוני ואתה כבר דחית את כל האירועים לספטמבר.

חכה עוד שבוע ונדבר 

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, korola כתב:

לא , במסלול השלישי צריך לחשב את ה-30%, לא אצל כולם זה 30%.

על מנת לחשב את היקף ההוצאות הקבועות שלך , לוקחים את כל מחזור 2019 , ומורידים ממנו את 0.9 הוצאות שדווחו בדוחות של מע"מ.

ומורידים את ההוצאות של האנשים יצאו לחל"ת.  בתכלס הם מנסים לראות האם יש מישהו שהמחזור לו נראה ככה. 

 

קונה מוצרים ב 2 מיליון 

מוכר אותם ב 2.1 מיליון 

אז הוא מרוויח רק 0.05 אחוז מהמחזור - זה לא הגיוני לתת לו פיצוי של 15% מהמחזור. 

ולכן עושים את החישוב המורכב. 

לדעתי לרוב יצא 30% בכל מקרה. 

 

 

 

זה לא רלוונטי, אף אחד לא רוצה להרוג את כל הקשישים ובעלי מחלות הרקע (סרטן, סכרת , לחץ דם) שאמורים למות ב-3 שנים הבאות (יש 150,000 כאלה)

ב -3 חודשים. 

אני מבין את מה שאתה אומר, שמי שמת אלו לא אנשים בריאים, אבל אולי תבין שהרפואה המודרנית יכולה להחזיק את האנשים האלה בחיים 

עוד כמה שנים טובות.

אם יש מישהו שעבר השתלת כלייה, הוא יכול לחיות עוד 10 שנים או יותר. הוירוס הזה יכול להרוג אותו.

בן 70 יכול לחיות עוד 24 שנה.. יש לו ילדים , יש לו נכדים .

לרוב יש לו פנסייה תקציבית ל 24 שנה הבאות , לא חבל? 

 

לגבי המחזורים

לפי גלובס

נראה שההנחייה בקבוצה 2 ו 3 אותו דבר

אולי הם לא הבינו. קרה כבר בעבר (תחפש את הכותרת "מהו מודל הפיצוי" אחרת תקרא סתם שטויות על עוסקים פטורים וכו')

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001326507

 

לגבי המבוגרים

אף אחד לא רוצה שאף אחד ימות. אפילו לא חולה אחד מתוך כל העולם. אבל לא על זה מדברים

מנסים להסביר שכתוב 200 מתים, חלק מהם, חלק גדול או בינוני או קטן, הם חולים שעוד לפני ינואר 2020 הודיעו למשפחות שלהם שזמנם קצוב

יכול להיות שבלי קורונה  הם היו מתים עוד חודש.  אבל דיי, החיים שלהם לא חיים

אנשים שהיו מונשמים ממילא. אנשים עם הלצהיימר, סרטניים וכו

 

פשוט היה להם גם קורונה אז יאללה נוסיף אותם למספר המתים מקורונה, משרת את האינטרסים של כולם

ברור לך שזה לבוא ולשקר לציבור כן ?

זה בדיוק כמו עסק שכבר שנתיים כושל ויוצא ומאשים את המדינה ומבקש שביטוח לאומי יפצה אותו בגלל הקורונה.

 

כולם יכולים לחיות עד 120, אבל חולה שהרופא נתן לו זמן קצוב ומת מקורונה חודשיים לפני הזמן, עם כל העצב וכל הצער, לא בגללו צריך לסגור מדינה.

אני יודע שקשה להגיד את זה וקשה לשמוע את זה, אבל ברור לך שאני לא מדבר שטויות במיוחד ככל שעובר הזמן ומבינים שהרוב המוחלט של המתים הם מבוגרים עם מחלות רקע

לא צריך לחפש את היוצאי דופן אלא את אלה שמתים באחוזים הגבוהים

 

אגב זה אחד הדברים הבולטים שיורם לס אמר כל הזמן וכמובן שהשתיקו אותו כי לא מעניין לראיין בנאדם אופטימי כשצריך לייצר לחץ וכותרות ואתה רוצה את כל הרייטינג במהדורה שלך ולא אצל אחרים...

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • משעמם 1
פורסם
לפני 33 דקות, Transporter כתב:

 

לגבי המחזורים

לפי גלובס

נראה שההנחייה בקבוצה 2 ו 3 אותו דבר

אולי הם לא הבינו. קרה כבר בעבר (תחפש את הכותרת "מהו מודל הפיצוי" אחרת תקרא סתם שטויות על עוסקים פטורים וכו')

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001326507

 

הם הבינו טוב מאוד, 2 ו 3 מאוד דומים,  אבל ב 2 משלים ההוצאה הוא 0.3 לכולם.

ב 3 מחשבים את משלים ההוצאה - הוא יכול להיות קטן מ 0.3. 

 

 

image.png.4dbc793c62bf675d112e69442b1d2959.png

 

 

לפני 33 דקות, Transporter כתב:

לגבי המבוגרים

אף אחד לא רוצה שאף אחד ימות. אפילו לא חולה אחד מתוך כל העולם. אבל לא על זה מדברים

מנסים להסביר שכתוב 200 מתים, חלק מהם, חלק גדול או בינוני או קטן, הם חולים שעוד לפני ינואר 2020 הודיעו למשפחות שלהם שזמנם קצוב

יכול להיות שבלי קורונה  הם היו מתים עוד חודש.  אבל דיי, החיים שלהם לא חיים

אנשים שהיו מונשמים ממילא. אנשים עם הלצהיימר, סרטניים וכו

 

פשוט היה להם גם קורונה אז יאללה נוסיף אותם למספר המתים מקורונה, משרת את האינטרסים של כולם

ברור לך שזה לבוא ולשקר לציבור כן ?

זה בדיוק כמו עסק שכבר שנתיים כושל ויוצא ומאשים את המדינה ומבקש שביטוח לאומי יפצה אותו בגלל הקורונה.

 

כולם יכולים לחיות עד 120, אבל חולה שהרופא נתן לו זמן קצוב ומת מקורונה חודשיים לפני הזמן, עם כל העצב וכל הצער, לא בגללו צריך לסגור מדינה.

אני יודע שקשה להגיד את זה וקשה לשמוע את זה, אבל ברור לך שאני לא מדבר שטויות במיוחד ככל שעובר הזמן ומבינים שהרוב המוחלט של המתים הם מבוגרים עם מחלות רקע

לא צריך לחפש את היוצאי דופן אלא את אלה שמתים באחוזים הגבוהים

 

אגב זה אחד הדברים הבולטים שיורם לס אמר כל הזמן וכמובן שהשתיקו אותו כי לא מעניין לראיין בנאדם אופטימי כשצריך לייצר לחץ וכותרות ואתה רוצה את כל הרייטינג במהדורה שלך ולא אצל אחרים...

 

 

זה לא משנה מה נגיד ומה נרשום פה, במילא אחרים מקבלים את ההחלטות

 

 

פורסם (נערך)

הפרופסור הראשי לטיפול הנגיף בדרום קוריאה בראיון אינפורמטיבי:

 

 

עיקרי הדברים:

 

 -  טוען שכל הנראה הוירוס לא מדביק מחדש  ומחקרים אחרונים שבוצעו על קופים שפיתחו חסינות להדבקה שניה איששו את זה.  המקרים שכביכול אנשים נדבקו מחדש, לטענתו ככל הנראה  מדובר במקרים על אנשים שכמות הוירוס אצלהם הייתה מתחת ל3000 עותקים, שזה המינימום שהבדיקה יכולה לאתר ולכן יצאו שלילי. כך שככל הנראה מדובר בrelapse ולא reinfection.

 ( אבל עדיין, לטענתו אי אפשר לדעת נכון לעכשיו בוודאות, כי הוירוס עדיין מאוד חדש ועוד מוקדם להסיק מסקנות חותכות) 

 

- מחקרים אחרונים מוכחים שהוירוס מדבק עד 2 ימים לפני הופעת סימפטומים כלשהם. כלומר גם אם האדם שמולך ללא שום סימפטומים, הוא עדיין יכול להדביק אותך.

 

- סטרואידים מדכאים מע' חיסונית לכן מומלץ לא לקחת בתקופה זו .

 

- צעירים גם בסכנה. דווקא בגלל שהם בריאים עם מע' חיסונית חזקה, חזקה מדיי -  לעיתים נוצר מצב מסכן חיים של  "סערת  ציטוקנים" או במילים אחרות, תגובה חזקה מדי של מע' החיסונית שלהם. 

ואי אפשר לחזות איזה צעיר יחטוף תגובה כזו ואיזה לא. סוג של רולטה רוסית.

 

-בעולמם של וירוסים ישנו סוג של trade off  - כמה שהוירוס יותר מדבק ככה הוא פחות מסוכן ולהפך. 

 

- אחוז התמותה מהקורונה נכון לעכשיו ברחבי העולם הוא פחות או יותר נע בין 2-4 אחוז.

 

- ויטמינים, מאכלים מיוחדים לחיזוק המע' החיסונית  ותוספים למינהם לא יעזרו לך להחלים טוב יותר. רק נוגדנים לנגיף יעזרו לך.

 

-  מסכות מקצועיות כגון מסכות מנתחים וn95 לטענתו די אפקטיביות להגן עליכם מהדבקות בנגיף ומומלצות להגנה על אנשים בריאים.  אך לעומת זאת,  מסכות שתכינו בבית מכותנה ובד, לא יגנו עליכם בצורה אפקטיבית. אבל לטענתו, אם אין ברשותכם  כרגע מסכה רגילה זה עדיין עדיף על כלום.

 

- הקורונה היא כאן להישאר. זו תהיי ריצת מרתון איטית וארוכה, ואנחנו באמת לא יודעים מתי כל זה יהייה מאחורינו.

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

הקורונה לא "הייתה", היא *עדיין*.

 

לפני 5 שעות, Bob Ross כתב:

הפרופסור הראשי לטיפול הנגיף בדרום קוריאה בראיון אינפורמטיבי:

 

 

עיקרי הדברים:

 

 -  טוען שכל הנראה הוירוס לא מדביק מחדש  ומחקרים אחרונים שבוצעו על קופים שפיתחו חסינות להדבקה שניה איששו את זה.  המקרים שכביכול אנשים נדבקו מחדש, לטענתו ככל הנראה  מדובר במקרים על אנשים שכמות הוירוס אצלהם הייתה מתחת ל3000 עותקים, שזה המינימום שהבדיקה יכולה לאתר ולכן יצאו שלילי. כך שככל הנראה מדובר בrelapse ולא reinfection.

 ( אבל עדיין, לטענתו אי אפשר לדעת נכון לעכשיו בוודאות, כי הוירוס עדיין מאוד חדש ועוד מוקדם להסיק מסקנות חותכות) 

עד כמה שאני יודע המחקר הזה בוצע על 4 קופים, ועם כל הכבוד, מחקר על… קופים… ועוד מספר כזה, לא אומר הרבה.

 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

אבל ברור לך שאני לא מדבר שטויות

 Zombo-Meme-27042020082658.jpg

פורסם

המגמה נראית חיובית מאוד בימים האחרונים, ואנחנו כבר שבוע וחצי במיני שגרה. את ההשלכות של השגרה הנוכחית נתחיל לגלות לקראת סוף השבוע. כרגע נראה שיש החזקה טובה של המצב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צריך לראות מה יהיה שבועיים אחרי יום העצמאות.
בפסח כולם התנהגו יפה ונשארו בבתים. אחרי שראו את רה"מ והנשיא עושים מה שבז' שלהם, לא בטוח שכ"כ יקפידו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, korola כתב:

זה לא משנה מה נגיד ומה נרשום פה, במילא אחרים מקבלים את ההחלטות

 

 

 

כן

אבל זה שמקבל את ההוצאות יודע כמה מתוך ה 200 מתים הם אנשים שכבר לפני  הקורונה נגזר עליהם למות השנה

ולפי זה הוא יכול להחליט עד כמה כמות המתים הזאת מלחיצה אותנו.

אני לא יודע כמה בדיקות עשו לאחרונה

אבל תסתכל

פחות ממאה מאובחנים חדשים בקורונה ביממה: לראשונה מ-20 במרץ

וכל זה אחרי שאין סגר כבר שבוע-שבועיים

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5721486,00.html#autoplay

לפני 6 דקות, SlowRide כתב:

צריך לראות מה יהיה שבועיים אחרי יום העצמאות.
בפסח כולם התנהגו יפה ונשארו בבתים. אחרי שראו את רה"מ והנשיא עושים מה שבז' שלהם, לא בטוח שכ"כ יקפידו.

 

מי התנהג יפה בפסח ?  איפה אתה חי ?

אנשים כאן כולל אני מדווחים יותר משבוע על עומס מטורף בכבישים

בפסח בזמן שהיו סגרים אנשים יצאו ונפגשו

אתה יודע מה הלך כאן במימונה ? יצאת למרפסת נחנקת מריח של מנגלים

 

זה מצחיק שכשעולים יום אחד מ 200 ל 280 אז כולם קופצים ואומרים "אה זה ברור כי כולם שמים פס"

אבל כשיש שיפור אז "זה בגלל הסגר"

אין פה שום דבר כבר כמעט שבועיים

יום אחרי לילה הסדר המון אנשים החליטו שנמאס להם שהורסים להם את החיים.

בהתחלה חשבו שאני לא שפוי כשאני אומר את זה, אבל היום יודעים שלאנשים נמאס ועושים מה שבא להם כבר תקופה

והנה המספרים צונחים

לפני 6 שעות, nimrod7676 כתב:

הקורונה הייתה הזדמנות לקנות סחורה בזול בשוק ההון

 

ומי שלא קנה אחרי שירדנו 15-30% פראייר

גם היום המצב לא רע

אנחנו רחוקים בדיוק 20% מהשיא שהיינו בו לפני הקורונה

זה אחלה זמן להכנס למי שיכול להרשות לעצמו

גם אם עוד חודש יחזור הסגר ונרד 8%

לפני 8 שעות, korola כתב:

 

הם הבינו טוב מאוד, 2 ו 3 מאוד דומים,  אבל ב 2 משלים ההוצאה הוא 0.3 לכולם.

ב 3 מחשבים את משלים ההוצאה - הוא יכול להיות קטן מ 0.3. 

 

 

 

אוקי הבנתי

אם ככה המצב מעולה

אני חייב לטפל בדוח 2019 בימים הקרובים ?

או שהם יכולים לקחת את הנתונים ממעמ

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

  

לפני 15 שעות, Bob Ross כתב:

האמת שדיברתי באופן כללי , לא דווקא אלייך ולא דווקא לחברי הפורום . כי אני שומע על  האינטרסים של לס בכל מקום גם מחוץ לפורום הזה. מעבר לכך, לקחתי את לס כדוגמא. כי אנשים אוהבים  לא מעט להדביק את תויית האינטרס/קונספירציה/משיגנע לאנשים שהם לא מסכימים איתם ( ושוב, אני מדבר על אנשים באופן כללי לא דווקא על הפורום)

 

לפעמים כן, לפעמים אנשים דופקים לך איזה טקסט שאתה קורא ואומר WTF? באיזה פוזיציה אתה נמצא שכתבת/אמרת דבר כזה?

ואז מתגלה הפוזיציה והאינטרסים.

 

לפני 11 שעות, Nemesis כתב:

מוזר, אני לא זוכר את זה. יכול להיות סתם בטעות. :)

 

אין טעויות 😆

 

לפני 10 שעות, Transporter כתב:

פרופסור לס אמר המון דברים

ביניהם הדבר הזה

שיוצא מהפה של דובר בית חולים איכילוב

והפעם לא מדובר על השערות או ספקולציות או השוואה לשוודיה אלא נתון אמיתי

 

94429922_1132536407113901_870959332575936512_o.jpg

 

אז יאללה שכל אלה שעברו את גיל 82, או יש להם סרטן כלשהו או דמנציה או אלצהיימר ימותו בשקט בפינה ולא יפריעו לנו.

אגב מאוד לא התרשמתי ממישהו שהתפקיד שלו זה דובר, באחד מבתי החולים הכי גדולים ומרכזיים בארץ, וטועה במשפט פשוט בעברית, המשפט הנכון הוא "לזרות חול בעיני הציבור"

 

לפני 9 שעות, Transporter כתב:

חוץ מהתלונות על התנהלות הממשלה ומשרד הבריאות, אבל בוא נחכה שהכל יגמר ונקווה שידיחו את משה בר סימן טוב

 

אין לך מה לחכות יותר מדי, מנכ"ל משרד זה משרת אמון, שר הבריאות מתחלף, ככל הנראה גם המנכ"ל יתחלף, אולי לא באמצע המשבר, אבל כשהדברים יירגעו.

 

לפני 8 שעות, korola כתב:

חוץ מהתלונות על התנהלות הממשלה ומשרד הבריאות, אבל בוא נחכה שהכל יגמר ונקווה שידיחו את משה בר סימן טוב

 

אם זה היה רק זה, אולי משבר הפנסיות התקציביות היה מגיע לשיא שלו לפני 2040

 

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

יכול להיות שבלי קורונה  הם היו מתים עוד חודש.  אבל דיי, החיים שלהם לא חיים

אנשים שהיו מונשמים ממילא. אנשים עם הלצהיימר, סרטניים וכו

 

אני יאמר לסבתא שלי בשמך שהחיים שלה הם לא חיים, למרות שהיא אובחנה בסרטן פעם ראשונה לפני 35 שנים והיא כבר שלוש שנים עם דמנציה

מכיר את המשפט - לפעמים עדיף לסתום ושיחשבו שאתה טיפש מאשר לפתוח את הפה ולהוכיח להם שהם צודקים? מתאים לך בול

 

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

פשוט היה להם גם קורונה אז יאללה נוסיף אותם למספר המתים מקורונה, משרת את האינטרסים של כולם

ברור לך שזה לבוא ולשקר לציבור כן ?

זה בדיוק כמו עסק שכבר שנתיים כושל ויוצא ומאשים את המדינה ומבקש שביטוח לאומי יפצה אותו בגלל הקורונה.

 

ברור, פרופ' טרנספורטר, אני מציע שתתחיל מלגגל מה גורם ישיר למוות ומה לא.

 

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

כולם יכולים לחיות עד 120, אבל חולה שהרופא נתן לו זמן קצוב ומת מקורונה חודשיים לפני הזמן, עם כל העצב וכל הצער, לא בגללו צריך לסגור מדינה.

 

כמו שאמרתי, שהזקנים האלה עם הסרטן או הדמנציה יישבו בצד וימותו בשקט, שלא יפריעו לחתונות

 

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

אגב זה אחד הדברים הבולטים שיורם לס אמר כל הזמן וכמובן שהשתיקו אותו כי לא מעניין לראיין בנאדם אופטימי כשצריך לייצר לחץ וכותרות ואתה רוצה את כל הרייטינג במהדורה שלך ולא אצל אחרים...

 

לא, הפסיקו לראיין אותו כי הוא תיאר א' והמציאות הביאה ז'

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אז יאללה שכל אלה שעברו את גיל 82, או יש להם סרטן כלשהו או דמנציה או אלצהיימר ימותו בשקט בפינה ולא יפריעו לנו.

אגב מאוד לא התרשמתי ממישהו שהתפקיד שלו זה דובר, באחד מבתי החולים הכי גדולים ומרכזיים בארץ, וטועה במשפט פשוט בעברית, המשפט הנכון הוא "לזרות חול בעיני הציבור"

 

 

אין לך מה לחכות יותר מדי, מנכ"ל משרד זה משרת אמון, שר הבריאות מתחלף, ככל הנראה גם המנכ"ל יתחלף, אולי לא באמצע המשבר, אבל כשהדברים יירגעו.

 

 

 

אם זה היה רק זה, אולי משבר הפנסיות התקציביות היה מגיע לשיא שלו לפני 2040

 

 

אני יאמר לסבתא שלי בשמך שהחיים שלה הם לא חיים, למרות שהיא אובחנה בסרטן פעם ראשונה לפני 35 שנים והיא כבר שלוש שנים עם דמנציה

מכיר את המשפט - לפעמים עדיף לסתום ושיחשבו שאתה טיפש מאשר לפתוח את הפה ולהוכיח להם שהם צודקים? מתאים לך בול

 

 

ברור, פרופ' טרנספורטר, אני מציע שתתחיל מלגגל מה גורם ישיר למוות ומה לא.

 

 

כמו שאמרתי, שהזקנים האלה עם הסרטן או הדמנציה יישבו בצד וימותו בשקט, שלא יפריעו לחתונות

 

 

לא, הפסיקו לראיין אותו כי הוא תיאר א' והמציאות הביאה ז'

 

שוב התגובות שלך ברמה מאוד נמוכה

אף אחד בשום מקום לא אמר שצריך לרצוח זקנים, להפסיק לטפל בהם או שהם לא חשובים

בדיוק כמו שאף אחד לא שולח חיילים לצבא ואומר שהוא ישמח אם חייל ימות

ובכל זאת החיים ממשיכים והמדינה מתנהלת ואנשים מתים, יש גופות שלא חזרו אלינו לא כי לא אכפת מהן וזה ברור גם לך

הרעיון שעומד מאחורי כל זה, שאם מתוך המספר המאוד מאוד מפחיד של 200 מתים עומדים 80 או 180 אנשים שממילא עמדו לסיים את החיים שלהם בגלל מחלה אחרת

הם בכלל לא "מתו מקורונה". הייתה להם מחלה סופנית והיה ברור לכולם שהימים שלהם ספורים.

 

מעבר לזה

לא סוגרים מדינה והורגים את כולם בגלל כמות כזאת קטנה

מצטער להגיד לך

ההוכחה הכי טובה היא שההחלטות בסוף הלכו לכיוון שאני אמרתי מההתחלה

ולא לכיוון שאתה אמרת.

×
×
  • תוכן חדש...