Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לכלל החברים שלום!

ברשותי סקודה ראפיד 2015 1.4 tsi, אותה רכשתי ממגרש רכב לפני כמעט שנתיים.

ק"מ הרכב: כ130 אלף מהם כ40,000 - שלי, ללא אף תקלה.

הרכב טופל בזמן ושמור.

לפני כשבוע, במהלך נסיעה בכביש המהיר, נדלקה נורת מנוע בליווי נורת epc והמנוע קרטע קשות.

ניגשתי למוסך בו מטופל הרכב.

הוחלפו פלגים והקוייל, והרכב נמסר אליי בחזרה.

כבר כמספר ק"מ מהמוסך הבעיה חזרה.

במחשב הרכב ישנה הודעה על missfire cylinder 3 לאחר הכניסה המחודשת למוסך.

אך מקודם, לפני שהולפו החלפים - הייתה הודעה זהה מבוחנה מספר 4.

המוסכניק אובד עצות.

יש מישהו שמכיר את הבעיה ויודע איכן או איך מטפלים?

עריכה אחרונה על ידי סקודה ראפיד
פורסם

אכן החזרתי את הרכב למוסך, מחר הוא ינסה להחליף שוב את הקוייל. לי זה נראה מוזר, כי זה בגדר של שוב מאותו הדבר.

תיכף אנסה לראות האם יש לי את הצילום מנוע, אם כן, אשלח ברצון.

פורסם

במידה והכויל והמצתים שהמוסך החליף תקינים ומתאימים, החשד שלי זה חוטי הצתה.

חלק מהמנועים של ואג בשנים האחרונות הגיעו עם חוטי הצתה, אני פשוט לא זוכר במדוייק אם זה גם במנוע שלך ככה.

 

אגב, מה הקוד תקלה שהתקבל?

 

רועי

פורסם (נערך)

אינני זוכר מה הקוד תקלה, לא מצאתי גם תמונה של המנוע (שאני זוכר שצילמתי), עדכון סטטוס - הרכב עדיין במוסך. טרם הצליח הבחור להתגבר על הבעיה. אם לא יצליח גם ביום ראשון - (שבוע אחרי שהבאתי את רכבי למוסך) - אסע למוסך אחר שהמליצו לי עליו. כל הסיפור נראה לי הזויי...

 

עריכה אחרונה על ידי סקודה ראפיד
×
×
  • תוכן חדש...