Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים 
יש לי רכב בן שנתיים 
אבל עם המון סווירלים ושריטות קלות
מתכנן לנקות ולחזיר לו את המראה החדש
בריצוני לעשות לו פלסטלינה + גלייז (או בלי תלוי) + אוטם צבע או ווקס 
עכשיו השאלה החשובה ומה שידוע לי שהסרת סווירלים ושריטות מתבצע עם פוליש דרך מכונה ולא נוח בכלל לעשות באופן ידני 
היה לי ניסיון במצב ידני ולא הצלחתי להסיר סווירלים והעבודה הייתה בלחץ גופני וקשה אולי בגלל סוג הפוליש ויש פולישים יותר חזקים וקלים בעבודה ידנית אינני יודע!
מה אתם ממליצים האם קיים פוליש לעבודה ידנית נוחה ומהירה בלי להתקשות עם תוצאות טובות?
איזה פוליש ממליצים?
תודה

פורסם

לא קיים, רק בפולישר.

אני באותו מצב, לא מצליח להוריד סוורילים מהרכב (ככה נקנה) לאחר כמה שעות עבודה

 עם מעברים של 4/5 ידיים באזור מסוים, לא הזיז לו (פוליש איכותי של שול) והידיים שלי הלכו.

 

כל זה בתלות סוג הרכב שיש לך, כלומר לכה קשה או רכה. ( ברכה עוד אפשר להגיע לתוצאות טובות, אבל לא מושלמות)

 

בקרוב לאחר שנעבור את התקופה הקשה אקח את הרכב לדיטיילר מקצועי שיעשה לי עבודת דיטיילינג יסודית

כולל ציפוי, ואולי PPF לפגושים ומכסה מנוע. (בתלות המחיר) רציתי בעבר גם צבע שחור על הגג, ירדתי מזה.

פורסם

יש לה דווקא לכה דקה. אבל אם הצב ממש חמור, מציע לעשות עבודת דיטיילינג יסודית

 אתה עם מלטשת (במידה ואני יודע) או מישהו אחר, ולדאוג לשטיפות לפי כל הכללים לשמר את הצבע.

חוץ מזה דיטיילר ייוודא עובי לכה כדי לא לגרום נזק.

 

 בחוסר ברירה אעשה את זה בקרוב (לא יכול לראות את הרכב עם סווירילים) אצל דיטיילר 

כי אין לי מקום מקורה לעבוד בו. כל האזור שלי מלא אבק ובוץ משיפוצים של כל הרחוב. 

פורסם (נערך)

אני יש לי את היכולות לעשות את זה בעצמי 
יש חומר גלייז שזה מעלים סווירלים ושריטות קלות אבל השאלה כמה זמן זה מחזיק והאם מומלץ לעשות במקום פוליש?

עריכה אחרונה על ידי sasa_204
פורסם

גלייז לעולם לא יהיה דומה לפוליש רב שלבי מבחינת יכולת הסרת שריטות/סווירלים.

גלייז מחזיק כמה חודשים, וממסך רק חלק קטן ומזערי של סווירלים. השימוש שלו זה ללכה דקה

שאין אפשרות לגלח אותה.  בנוסף מי שעושה פוליש רב שלבי, אינו זקוק לגלייז אלא לציפוי איכותי שייתן שקט לשנה/שנתיים. 

 

 

 

פורסם

זה מה שעשיתי ברכב אחר בבית, היה לי גלייז ישן ומנזרנה מאוד ישן - השתמתי בהם במקום לזרוק.

זה לא היה מושלם ( בלי קשר שזה ישן, גם חדש עשה אותו דבר) כי זה ממסך מעט סווירלים עדינים.

פורסם

ממליץ לך להשקיע במכונת DA בסיסית, סביבות 500 ש"ח, התוצאות שתקבל עם מכונה יהיו שמים וארץ ביחס לעבודה ידנית. לי יש כבר כמה שנים מכונה וכל רכב שלי עובר טיפול מקיף שכולל  פוליש בכמה שלבים וציפוי.  אם אתה מתעניין בחומרי פוליש ופדים כדאי מאוד לבדוק את SCHOLL CONCEPTS לדעתי הכי טובים בתחום.

בלי קשר טיפוח הרכב ברמה גבוה מעלה את הערך שלו, בשלוש שנים האחרונות מכרתי 4 רכבים וכולם נחטפו ע"י האדם הראשון שבא לראות אותם.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

צודק אבל עבודה עם מכונה יכול לגרום נזק אם לא יודעים להשתמש בה ובשיטה הנכונה
בגלל זה עדיף עבודה ידנית

עריכה אחרונה על ידי sasa_204
פורסם

עדיף עבודה ידנית? להוריד סווירלים קשים מחייב שימוש פד חיתוך מיקרופייבר ואחרי זה פד ליטוש עדין . איך בדיוק כל זה ידני?? מאד מסקרן.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

הרבה שנים אני עושה פוליש ידני מכל הסוגים (לי לחברים) וכל סוגי הפדים, גם על לכה רכה

 לא הצלחתי מגיע לתוצאות משביעות רצון לעולם. (אפילו מתסכלות לראות רכב אחרי דיטייליג עם סווירלים)

 

מעבר עם פולישר שיתאפשר לי, הוריד/גילח שכבת לכה, ורק אז ראיתי את התוצאה שכוונתי אליה

רכב מבריק/חלק, ללא שריטות/כתמים/סווירלים -כמו מראה מבריקה. 

 

נסה את הבחור מראשון שהמליצו כאן, לוקח 1000 ש"ח על פוליש + ציפוי במקום 1500 לטענתו.

המחיר הרגיל מתחיל ב 1800 ש"ח בדרך כלל.  מעוניין לנסות, אך חושש כי אין עליו חוות דעת כאן. (גם לא מכיר)

×
×
  • תוכן חדש...