Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אין לך ניסיון עם פולישר, עדיף שלא. ( גילוח ייתר של הלכה = צבע גמור או מלא הולוגרמות)

יש כאן אחד לא מזמן פרסם רכב מלא שריטות מעבודה לא מקצועית אצל חובב שחשב שהוא דיטיילר מקצועי.

התוצאה = סכום כפול על תיקון המצב במכון מכובד. 

 

תשקיע 1000 ש"ח ותקבל רכב לאחר טיפול פוליש, כולל ציפוי. במידה וזה המחיר שם

והם יודעים מה שהם עושים.  (פרסום מטעה, המחיר אחרת לגמרי)

 

פורסם

לדעתי הוא רושם את זה בתור בדיחה כי הוא גם מפרט שבסכום הזה זה אומר שלא משקיעים בחומר או חוסכים שעות עבודה על הרכב. מה שכן הוא עושה עבןדה מושקעת .

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

זה בהחלט סכום נמוך לעבודת דיטיילינג עם תכשירים/ציפוי באיכות, ופוליש רב שלבי.

אבל אשאל אותו סתם לסקרנות. לא נראה לי שהבחור התבדח. (זה גם רשום בדף של האתר)

פורסם

אני על הטוסון החדשה שלי עשיתי פוליש ידני "בקטנה" ללא מכונה בעזרת פד ייעודי לעבודה ידנית (ויש לי מכונה) בעזרת תכשיר sonax xtreme polish & wax 2 ועשה עבודה יפה.

לדעתי הוריד 30% מהסווירלס ועניק ברק יפה.

הרכב בן שנה, לא היו הרבה מפגעי צבע. 

השימוש כמובן על אחריות המשתמש. 

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
בתאריך 30.8.2020 בשעה 09:26, carsgo כתב:

מי לוקח 1000 ש"ח אם אפשר לשאול? אפשר פרטים?

עורך ומתקן את הטעות, שגם אני נפלתי עקב פרסום מטעה, גם של הפרסומת (רשום ציפוי ננו קרמי ב -1000 ש"ח)

וגם של החבר שעלה את הפרסום הנ"ל בלי לבדוק את אמיתותו. כמובן הלינק המטעה הוסר בדף שהומלץ.

 

- 1000 זה פוליש רגיל + ווקס.

- 1500 ש"ח פוליש רב שלבי +אוטם צבע.

- 2500 ש"ח טיפול כולל פלטלינה (כמו כל השאר למעלה) פוליש רב שלבי + ציפוי ננו קרמי.

 

יחי ההבדל הקטן. כל אחד שבקיא במחירי טיפולי דיטיילינג, כבר יעשה את החישובים שלו. 

 

שוב, מבקש מכל חבר שמעלה קישור על מבצע מסוים, שיוודא שהדברים מדויקים, ממקור ראשון.

כלומר, המפרסם. (ולא חבר של חבר)

 

 

פורסם

זה נשמע יותר הגיוני. עבודה שלו נראית טוב ונראה שיש לו נסיון עם לכה קשה של הגרמניות. קצת קשה לעבוד עליהן. כל פעם זה עושה לי חשק לשים את האוטו אצל דיטיילר אבל בתת מודע אני יודע שאחרי כמה חודשים הסווירלים שוב יצוצו לא משנה כמה קשה אני מתחזק את הצבע. אולי יום אחד..

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)

פוליש ידני - מגוואיר אולטימייט פוליש עם פד בינוני של CG (נראה לי) - עשה עבודה מעולה.

 

פעם שלומי אדרת העלים לי לחלוטין שיפשוף די גדול עם P90  של CG (נראה לי... היה מאוד מזמן ובכלל לא פתחתי את ארון החומרים שלי כמעט שנתיים).  ואותו הפד. לא בטוח שהמוצר נמכר לפרטיים

יש פולישים רב שלביים למינייהם שנותנים תוצאה סבירה, רק צריך להשקיע בעבודה. יש גם איזה פוליש ספריי של אופטימום נראה לי שאמור להיות סופר דופר משהו משהו אחלה חומר

 

יוגב- רק מוודא - אתה משפשף עד שהחומר "נעלם" מהפח? כי התוצאה הכי טובה מתקבלת בחצי דקה אחרי שהחומר כבייכול נעלם ואתה עובד (כאילו) רק עם הפד, מבריק את הפח.

אפילו הUP מוריד סווירלים די טוב. בבדיקה עם פנס וכל זה

 

אגב- אני שיחקתי עם מליון חומרים שונים ומשונים, הרכב בן 7 והתחילה להתקלף לי הלכה על המכסה מנוע (כנראה בגלל שפינקתי את הרכב, לקח קשה את הזנחה בשנתיים האחרונות)

עריכה אחרונה על ידי I.G

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

ראשית כל ברוך הבא I.G, מזמן לא ביקרת כאן

 

בהחלט משפשף עד שפוליש נעלם, וממשיך לחמם עוד ועוד. יכול להיות שמדובר על לכה קשה

כי ברכב הקודם כן הצלחתי להסיר סוורילים בצורה טובה יותר. 

פורסם

תודה :)
משפחה, קורונה, אין זמן להעביר סמרטוט לנקות קקי של יונים לצערי

אצלי הלכה ממש רכה, סוזוקי. יש מצב שלכה קשה יותר תצתרך כמה ידיים לעבור

אאאא- שמתי לב שקודם דיברתי על האולטימייט פוליש- הכוונה לקומפאונד. הגס יותר. הUP נחמד לפיניש ויש בו גם פילרים (גלייז) שממלאים סווירלים די טוב (אני לא בנאדם של גלייז באופן כללי)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
לפני 15 שעות, I.G כתב:

פוליש ידני - מגוואיר אולטימייט פוליש עם פד בינוני של CG (נראה לי) - עשה עבודה מעולה.


יש לי אותו וכן עזר לי לעלים שפשופים ושריטות קלות
אבל סווירלים קשה מאוד להגיע לתוצאות חיוביות
ניסיתי כמה פעמים עם הפעלת לחץ ולא עזר.
פולישר הפתרון ההולם

פורסם

הכל שאלה עד כמה שריטות והסוורלים עמוקים???

קיים פוליש במיוחד לעבודה ידנית,אבל רק לסווירלים קלים,כמו כן הוא מנקה את השטח ולאחר מכן חייב וואקס.

אם סווירלים עמוקים וקיים שריטות לא ניתן לעבודה ידנית להגיע לתוצאות טובות

כמו כן במזדה לרוב עובי הלכה קטנה ובהרבה פחות מרכבים אחרים אז חייב במדידת לכה ובחירה נכונה לסוג הפוליש,מכונה והפדים

בהצלחה,יעקב אלטר

×
×
  • תוכן חדש...