Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוטי צליל וחלק - חוות דעת שלילית


colauti 9
שימו לב! השרשור הזה בן 1386 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז הסיפור שלנו מתחיל ב 10/5 - כמעט חודשיים אחורה.

בהמלצת אדם,שמכיר את הבעלים (וגם אני מכיר אותו מעבודות הקשורות באביזרי רכב) פניתי לעסק המדובר להחלפת מנורת קסנון צד ימין (מהצד של המצבר).

הבן שלו,לירן אמר שיש מנורה כזו והיא תעלה 400 ש"ח כולל עבודה.

לירן החל בפירוק- הוריד מצבר,שרוול סעפת יניקה וניסה להגיע למנורה.

לבסוף, פתח שני ברגים מהטמבון והגיע למנורה,שהוחלפה לחדשה (לטענתו מסוג פיליפס).

המנורה שהוחלפה היתה מלכתחילה בעוצמה נמוכה יותר מאשר השמאלית אבל לירן אמר שזה תקין כיוון שיש כל מיני סוגים של מנורות.

שלשום בצירוף מקרים או שלא,נשרפה מנורת קסנון צד ימין והגעתי אתמול לחשמל רכב (עסק אחר בקריות)- הוחלפה מנורה  (תוצרת OSRAMׂ ׁׁׂ) ולהפתעתי נראו הבדלים משמעותיים מאוד בתאורה.

היום בבוקר חזרתי לעסק,שבו טופל הרכב אתמול כי גם מנורת אור הדרך נשרפה והוחלפה ועל הדרך, ביקשתי ממנו לבדוק את עניין פיזור האור.

הוא אמר חד משמעית- הרכב לא יעבור כך טסט (יש לי עוד 4.5 חודשים,אמנם רחוק אבל בלילה,התאורה לא טובה)

עוד לפני כן,מאתמול כבר עוד לפני החלפת מנורה צד ימין,נקבעה להיום בבוקר פגישה עם מוטי,שהתנער מאחריות ואמר לי " אני ברכב הזה לא נוגע שוב,יש חשמלאי רכב במוסך לידי תגש אליו".

לאחר בדיקה באותו מוסך (שולם כסף על איתור תקלה זה לא העניין),החשמלאי אמר,שהמנורה לא ישבה במקום (לא פירק טמבון כדי להגיע אליה) אבל,גם לאחר בדיקה שנייה במכשיר אצלו (הוא בדק פעמיים -לפני ואחרי האבחון) המסקנה היא שהמנורה לא תקינה ויש להחליפה בעלות של 250 ש"ח עבודה+400 מנורה.

אז - לירן ומוטי- 400/650 ש"ח לא הולכים ברגל- טוב אולי לכם זה כסף קטן כי יש לכם הרבה לקוחות (ובצדק מבחינת אביזרי רכב) אבל,לנער לקוח ולומר לו אין אחריות על מוצר פגום מלפני חודשיים זו פשוט יריקה בפרצוף של הלקוח והסיפור הזה,בטוח לא ייגמר כאן על דפי הפורום ,אלא יגיע למקומות המתאימים שיטפלו בנושא ובכל מקרה,את הפרסום השלילי שלכם (וחבל שזה כך,כי היה לכם לקוח מרוצה מעבודות קודמות אבל במקרה הזה ההתנהלות שלכם על גבול החרפה), הרווחתם וביושר רב !

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...