Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יותר מדי שמן במדיד אחרי טיפול - מיצובישי לנסר 2005


ereznaa
שימו לב! השרשור הזה בן 1385 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קשה להעריך כמה שמן עודף  יש, אבל  בהחלט המפלס לא תקין.

כל מנוע רגיש בצורה שונה לעודף שמן והבעיה הראשונה שרוב נגרמת זה תצרוכת שמן מוגברת.

בסה"כ קרתה טעות במוסך - חזור שיתקנו אותה.

ביזיון? הרחקת לכת! אחרת כל טעות שלך אפשר לקרוא לה ביזיון ואתה טועה מידי פעם, בדיוק כמו כל אחד מאיתנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה להעריך כמה שמן עודף  יש, אבל  בהחלט המפלס לא תקין.

כל מנוע רגיש בצורה שונה לעודף שמן והבעיה הראשונה שרוב נגרמת זה תצרוכת שמן מוגברת.

בסה"כ קרתה טעות במוסך - חזור שיתקנו אותה.

ביזיון? הרחקת לכת! אחרת כל טעות שלך אפשר לקרוא לה ביזיון ואתה טועה מידי פעם, בדיוק כמו כל אחד מאיתנו.

בסה"כ קרתה טעות?? - הלקוח הממוצע סומך על המוסך שלו ולא יבדוק את כמות השמן שיש לו במנוע והמשמעות כאן במקרה הזה היא נזק ארוך טווח למנוע!! זאת טעות טרגית וטיפשית שהמוסך חייב לוודא את כמות השמן שהוכנסה בתום הטיפול ולא לשחרר את הלקוח לדרכו אחרי שהוא גבה על כך כסף! זה לא שהוא שכח את המכסה טנק דלק פתוח הוא מילא יותר שמן מעל הנדרש!! והמשמעות שלי לחזור שיתקנו אותה שוות ערך ללהפסיד שעות עבודה לעמוד בפקקים לשלם גם על הדלק, צר לי אבל היחידי שנדפק מהסיפור הוא נטו הלקוח וזה מצב ביזיוני לכל הדעות!! יש כאן מדיניות של סלחנות של הלקוח הישראלי כלפי שירות לקוי כי כבר לא מצפים שהכל יהיה תקין כי תמיד ינסו לעשות עלייך קומיבנה בצורה כזו או אחרת

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

אין לך ממה לחשוש,לא יגרם נזק,לא קריטי בכלל.
מעריך את הדעה שלך אבל יש עדויות שזה יוצר נזק ארוך טווח

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, ereznaa כתב:

בסה"כ קרתה טעות?? - הלקוח הממוצע סומך על המוסך שלו ולא יבדוק את כמות השמן שיש לו במנוע והמשמעות כאן במקרה הזה היא נזק ארוך טווח למנוע!! זאת טעות טרגית וטיפשית שהמוסך חייב לוודא את כמות השמן שהוכנסה בתום הטיפול ולא לשחרר את הלקוח לדרכו אחרי שהוא גבה על כך כסף! זה לא שהוא שכח את המכסה טנק דלק פתוח הוא מילא יותר שמן מעל הנדרש!! והמשמעות שלי לחזור שיתקנו אותה שוות ערך ללהפסיד שעות עבודה לעמוד בפקקים לשלם גם על הדלק, צר לי אבל היחידי שנדפק מהסיפור הוא נטו הלקוח וזה מצב ביזיוני לכל הדעות!! יש כאן מדיניות של סלחנות של הלקוח הישראלי כלפי שירות לקוי כי כבר לא מצפים שהכל יהיה תקין כי תמיד ינסו לעשות עלייך קומיבנה בצורה כזו או אחרת

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

מעריך את הדעה שלך אבל יש עדויות שזה יוצר נזק ארוך טווח

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 

איזה עדויות? בוא תוכיח

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יכל לגרום נזק. למנועי בנזין אטמופריים פחות.

עלית על זה, מצויין! חזור למוסך ובקש שיסדרו. 

אל תעשה עניין מזה יותר ממה שזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1385 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...