Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 שעות, Derish כתב:

 

כי אפילו כמשומש - סביר להניח שזה פתרון טוב יותר, נוח יותר ואמין יותר לצורך שפות"ש הציג.

 

לי יש אמא בגיל דומה שאני מקפיד לשדרג מדי שנתיים-שלוש בלפטופ חדש, וכבר לפני כחמש שנים למדנו שמסך מגע מאד מקל על החיים שלה. באיזשהו שלב התגלגל לידייה אייפד, ופתאום גילינו ש-75% מהשימוש היומיומי שלה הרבה יותר קל ונוח לעשות איתו מאשר עם לפטופ שנתקע, מתחמם, נגמרת לו הסוללה, נכנסים לו פירורים למקלדת וכו' - אפילו כשהוא חדש ושל יצרן מוביל. על מחשב נייח אני כבר בכלל לא מדבר, זה בכלל המאה שעברה. כשצריך לעבוד על אקסלים - יש תחנת עגינה אוניברסלית ללפטופ עם מסך 19" ומדפסת, ולידם כסא נוח שאפשר לשבת עליו כדי לעבוד. אבל רוב הזמן, על הספה, כדי לפתוח 48 טאבים בו זמנית ולגלוש באינטרנט כמו שאמא דריש אוהבת - האייפד פשוט מסתדר טוב יותר עם המשימה.

 

 

בנוסף, ניתן בקלות להגדיל, מה שמקל על הקריאה.

 

עשיתי אותו הדבר עם אבא שלי, כשהתקלקל לו הנייד. נכון, להורים שלי יש גם מחשב, אבל הפתרון של דריש סוגר את הפינה הזו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...