Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן גיר שטיפטף.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .

 

עקב נפילה של האופנוע במהירות לא גבוהה התחיל ליזול שמן מתחתית האופנוע ( אר אמ איקס שתי פעימות ) ...לפי מה שזיהיתי זה שמן גיר...השמן המשיך ליזול בטיפות לאיזה 7 דקות בערך...טיפה כל כמה זמן ...ואחרי זה זה הפסיק ( ניקיתי את האיזור ושמתי מטלית מתחת ולא נזל עלייה שמן ) עכשיו חיפשתי מתחת אולי אפשר ליראות בעין איזה סדק או שבר ולא ראיתי כלום..וגם נזילה כבר אין...

 

האופנוע מניע והכל רגיל...וגם בדקתי את מצב השמן גיר ( פתחתי את הפקק והכנסתי אזיקון ) והיה על האזיקון שמן ככה שיש בפנים עוד שמן גיר .

 

עכשיו התהייה שלי זה אם מהנפילה הזאת ניגרם נזק לתחתית האופנוע ? ( להזכירכם כבר אין נזילה ויש שמן גיר ) וגם אם נזילת השמן היא תוצאה נורמאלית מנפילה או שלא אמור ליזול שמן ?

 

ודבר אחרון זה איך אני יכול ליבדוק שיש מספיק שמן גיר ואני יכול להמשיך ליסוע בלי פחד שיש מחסור בשמן ?

 

תודה רבה .

פורסם

צד שמאל של האופנוע נמצא מכסה הסלילים והמנוף של המצמד מורכב עליו, מתוך מנוף המצמד יוצא ציר מוביל לבית המצמד, בעת נפילה של האופנוע על צד שמאל שמן הגיר יכול לפרוץ את המחז''ש של הציר ולהשפך החוצה.

 

כנראה שזה מה שקרה אצלך.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

כן בהחלט יכול להיות...האופנוע אכן נפל על צד שמאל...

 

אז אני אמור לידאוג בקשר לכמות שמן הגיר שנזלה או שזו כמות מזערית לעומת הכמות שיש באופנוע ?

פורסם

לרוב זו כמות מזערית.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
צד שמאל של האופנוע נמצא מכסה הסלילים והמנוף של המצמד מורכב עליו, מתוך מנוף המצמד יוצא ציר מוביל לבית המצמד, בעת נפילה של האופנוע על צד שמאל שמן הגיר יכול לפרוץ את המחז''ש של הציר ולהשפך החוצה.

 

כנראה שזה מה שקרה אצלך.

סיני אם אתה אומר שהגיר יכול לפרוץ תמחזיר שמן של הציר אז בעצם צריך להחליף מחזיר שמן?

הוא שזה רק לכמה דקות והמחזיר שמן בסדר גמור ?

×
×
  • תוכן חדש...