Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן מקרר לסירוגין


dj_dani
שימו לב! השרשור הזה בן 1425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המזגן ברכב פועל לסירוגין, לפעמים הוא עובד רגיל ומקפיא, ולפעמים סתם מוציא אוויר בטמפרטורת "החדר" (מדחס לא נכנס לפעולה?) 

 

כיבוי של המזגן והפעלתו מחדש לא פותר את התקלה.

כיבוי הרכב והדלקתו, והופ המזגן חוזר להקפיא.

 

מישהו נתקל בתופעה דומה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם בכיבוי והנעה מחדש המדחס חוזר לעבוד- סימן שהוא תקין ולא הבעיה.

ייתכן והחיישן שיושב על הקו ומטרתו למנוע קיפאון במערכת (על ידי ניתוק המדחס) מחליט לנתק מדחס על דעת עצמו.

 

**רק מציע כיוון מחשבה, לא מבין מספיק ברכבים חדישים כדי לדעת לאן זה מוביל מכאן 😛 **

Carmel Castel [concept] 1972

Ottosan anadol 1976

VW Golf mk1 1981

1997 Daewoo Nexia GTX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שהמדחס מפסיק לעבוד?
דבר ראשון כשנראה שמזגן מפסיק לקרר, לוודא אם המדחס מסתובב או לא. כלומר עם הקלאץ' שלו מנותק או מחובר.
אם מנותק, לבדוק אם הוא מקבל מתח או לא. זה יתן חיווי על בעיה במצמד עצמו או במשהו אחר.

אם המצמד עושה את העבודה שלו, המדחס מסתובב ועדיין לא מקרר, לבדוק אם מד מתח או נורה 12 וולט את החיבור לשסתום על המדחס.

abcde

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי המדחס ספציפית, רק ניחוש שלי. 

יוצא אוויר, פשוט לא קר. מכבה את הרכב ומניע מחדש, יוצא אוויר קר. 

 

מכיוון שמדובר בבקרת אקלים יכול להיות שיש חיישן טמפרטורה תקול? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, dj_dani כתב:

מכיוון שמדובר בבקרת אקלים יכול להיות שיש חיישן טמפרטורה תקול? 

יש הרבה יותר מחיישן בודד שעלול לגרום לבעיה. חיישני טמפרטורה בתוך הרכב, מחוץ לרכב, חיישני לחצים גבוה ונמוך ועוד.
אני מציע שתתחיל עם הבדיקות הבסיסיות שכתבתי מעל, אין כאן יותר מידי מקום לניחושים.

abcde

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...