Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי הונדה סיוויק 2002. האוטו נוסע ופתאום נכבה.החום מונע מצוין! פשוט סתם ככה נכבה

מישהו אמר לי קשור לצינור של ההזרמת דלק..

פורסם

סיבות רבות יכולות לגרום לכיבוי מנוע בזמן נסיעה.

 

1. מיכל דלק ריק.

2. משאבת דלק תקולה.

3. אין אספקת חשמל למערכת ההצתה/הזרקה.

4. כשל במחשב ניהול מנוע.

ועוד...

 

גש למוסך לאיבחון הסיבה לכיבוי המנוע.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 10 שעות, ביתרסה כתב:

ברשותי הונדה סיוויק 2002. האוטו נוסע ופתאום נכבה.החום מונע מצוין! פשוט סתם ככה נכבה

מישהו אמר לי קשור לצינור של ההזרמת דלק..

 

באיזה תנאים המנוע מדומם? לפני עצירה ברמזור או תמרור, בשלט האטה, האצה או נסיעה במהירות קבועה?

לפני הדימום מנוע, יש סימן כלשהו שזה עומד לקרות? גמגום, איבוד סחיבה, נורת אזהרה כלשהי דולקת? 

לאחר שהמנוע מדומם, איך אתה מניע מחדש? מידית המנוע מתניע ועובד תקין או שיש משהו אחר? 

פורסם

בסיוויק מהדגמים האלו יש "מחלה" של חיישן קאמשפאט שגורם לכיבוי מנוע, לאחר המתנה של כמה דקות אפשר להניע מחדש.

 

זה מדליק נורת Check ורשום קוד תקלה, אבל אם הנורה הייתה כבר דולקת מקודם בגלל תקלה אחרת. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...