Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, o.r כתב:

את האבארט הייתי מוריד מהפרק: תא מטען לא יספיק לעגלה, ונוחות הנסיעה היא על גבול הטלטול לתינוק (בהומור).

קצת קשה להשוות שני רכבים מקטגוריות שונות (ג'ולייטה משפחתית קומפקטית ו208 סופרמיני)

ג'ולייטה רכב מעניין במחיר הנכון, לטעמי דווקא גרסת ה120 היא עם הראש השקט ביותר. ה-170 היא מולטיאייר, סך הכל אמינה אבל אם חלילה תהיה תקלה במולטיאייר זה כמה אלפים בודדים.

208 מצוינת אבל היו שנתונים מומלצים יותר למנועים, כדאי לחכות שחכמי הפורום יענו לגבי זה.

לגבי הג'ולייטה לפי מה שהבנתי בגיר ידני זה מנוע T-Jet ולא מולטיאייר.

לגבי ה208 בשנתון 2016 בוצע מתיחת פנים והרכב אמין יותר, אבל זה לא בתקציב שלי. 

פורסם
לפני 36 דקות, o.r כתב:

רק לחדד, 170= מולטיאייר, 120 = T-JET

וואלה? אני הבנתי אחרת, אבל אתה בטח יותר מבין ממני.

נגיד שבכל זאת אני מעוניין ב170 כ״ס, ההבדל בין ידני לאוטומט מבחינת עלויות תחזוקה ואמינות הוא גדול?

  • אחראי פורום
פורסם

היתה לי 147 3 דלתות עם תינוק ואבארט עם שני ילדים קטנים.

ב-147 הילד ישב מאחורה. ההוצאה שלו בכלל לא היתה לי בעייתית ואז עוד חייתי עם בעיות גב לא פשוטות,

היה לי יותר נוח לבוא מולו ולהרים אותו מאשר להתכופף אליו ברכב השני הסטנדרטי שהיה לנו.

באבארט השניים עוד היו קטנים כך שהייתי צריך לחגור אותם, גם לא היה סיפור כי שוב, יכולתי לבוא מולם ממש.

ספציפית באבארט, ביום שראיתי שהראשים שלהם מאוד קרובים לשמשה האחורית, זה היה היום האחרון בו הם

נסעו באוטו וכמה שבועות אח"כ היא נמכרה (אפילו שהנסיעות איתם היו ספורות).

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 5 דקות, itaysamurai כתב:

היתה לי 147 3 דלתות עם תינוק ואבארט עם שני ילדים קטנים.

ב-147 הילד ישב מאחורה. ההוצאה שלו בכלל לא היתה לי בעייתית ואז עוד חייתי עם בעיות גב לא פשוטות,

היה לי יותר נוח לבוא מולו ולהרים אותו מאשר להתכופף אליו ברכב השני הסטנדרטי שהיה לנו.

באבארט השניים עוד היו קטנים כך שהייתי צריך לחגור אותם, גם לא היה סיפור כי שוב, יכולתי לבוא מולם ממש.

ספציפית באבארט, ביום שראיתי שהראשים שלהם מאוד קרובים לשמשה האחורית, זה היה היום האחרון בו הם

נסעו באוטו וכמה שבועות אח"כ היא נמכרה (אפילו שהנסיעות איתם היו ספורות).

וואו כל הכבוד!!

אבארט ממש ירדה מהפרק...מתלבט בין ה 208gti לבין ג'ולייטה ידני 170 כס.

נראה לי שבסופו של דבר ההחלטה תוכרע על אמינות/עלויות ותרומה ביחס למחיר.

פורסם
לפני 2 שעות, moranbh כתב:

וואלה? אני הבנתי אחרת, אבל אתה בטח יותר מבין ממני.

נגיד שבכל זאת אני מעוניין ב170 כ״ס, ההבדל בין ידני לאוטומט מבחינת עלויות תחזוקה ואמינות הוא גדול?

 

נהגתי רק בגולייטות ידניות (שתיהן תלתן).

ממה שאני יודע הגיר הזה נחשב אמין ביחס לכפול מצמדים אחרים שמסתובבים בשוק.

בכל מקרה, גיר ידני זול יותר לאחזקה: מצמד אחד מול שניים, הרבה פחות מורכב (אין מוח שעלול להתפגר), ואישית אני גם מעדיף גיר ידני.

הבדלי צריכת הדלק יהיו מינוריים בין הגירים במקרה הזה.

 

אין פער מחירים משמעותי בין ג'ולייטה ידנית לאוטומטית?

 

פורסם
לפני 10 דקות, o.r כתב:

 

נהגתי רק בגולייטות ידניות (שתיהן תלתן).

ממה שאני יודע הגיר הזה נחשב אמין ביחס לכפול מצמדים אחרים שמסתובבים בשוק.

בכל מקרה, גיר ידני זול יותר לאחזקה: מצמד אחד מול שניים, הרבה פחות מורכב (אין מוח שעלול להתפגר), ואישית אני גם מעדיף גיר ידני.

הבדלי צריכת הדלק יהיו מינוריים בין הגירים במקרה הזה.

 

אין פער מחירים משמעותי בין ג'ולייטה ידנית לאוטומטית?

 

שמח לשמוע!

יש הבדלי מחיר אבל מינוריים, נראה לי 5-8 אחוז פחות לידני.

פורסם (נערך)

אנסה לעזור לך קצת ברקע לגבי הג'ולייטה.

כרגע אני מחזיק באחת (תלתן), אך לפני כן החזקתי במיטו (גם כן תלתן אבל עם אותו מנוע המולטיאיר 170 שמותקן בג'ולייטה המדוברת).

אז ראשית, אם אתה מתמקד בג'ולייטה - חפש כאלו שיוצרו משנה 2014 והלאה שכן עד אז היו להן קצת מחלות ילדות אם כי לא רציניות כל כך. למשל ידית דלת שנשברת, תא עליון בדשבורד ועוד כמה דברים קטנים אבל מעצבנים.

כל אלו נעלמו בדגם שמ 2014 והלאה.

עדיף לכזה שהוחלף כבר דשבורד או אחד שעדיין לא התחיל להתנפח. אם תמצא אחת עם דשבורד שכבר נקרע, תדע שזה פגם אסתטי אומנם אבל לא זול לתיקון.

חפש רכב שטופל כל 10 או 15 א"ק לכל היותר ולא לפי הוראות היצרן של 30 א"ק. זה בדיוק מה שגרם לתקלות של המולטיאייר.

כיום יחידת המולטיאייר דיי נגישה ולא כל כך יקרה גם למקרה ש"נפלת" עם זה. משהו באיזור ה 5k ש"ח.

הגיר הידני אמין מאוד (גם ה TCT יכול להחזיק 150 א"ק בלי יותר מדיי דרמות כתלות בתוואי הנסיעה, פקקים או כבישים פתוחים) אבל הידני זה סיפור אחר ולא שמעתי עליו תלונות מיוחדות בקבוצות או אצל המכונאים המוכרים.

לגבי תחזוקה - זה לא רכב יפני. צריך להיות עם יד על הדופק ולא להגיע לתחזוקת שבר כי זה יתנקם לך בכיס.

כדאי להתמצא בהזמנה מחו"ל, יש שפע חלקים וזה חוסך המון.

יש צורך להקפיד על טיפולים בזמן ובחלפים איכותיים. לאו דווקא מקוריים אבל כן מיצרנים מוכרים.

גם מכונאים, לא כל אחד מוכן לגעת באלפות. יש 4-5  מכונאים מפורסמים בקבוצות שמפוזרים בעיקר במרכז. אבל גם בחדרה, חיפה, ורחובות יש. (השאר בפתח תקווה ות"א).

אישית - מצאתי את הרכבים המודרניים של אלפא כתמורה מעולה לכסף. גם מבחינת אופי, מנוע, גיר ומחיר דיי צנוע (יחסית לאירופאיות מאותה דרגה. גולף או A3 במקרה הזה).

תמורת 50-60k תוכל למצוא אקזמפלר שמור משנת 2015.

ממליץ לך להצטרף לקבוצה בפייסבוק\וואצאפ. שם תוכל לשאול שאלות ולקבל את כל המידע שתחפוץ. לחלופין אתה יכול לשאול גם כאן ואשתדל לענות על מה שאני יודע.

בהצלחה,

עריכה אחרונה על ידי Muzic4Ever
  • אהבתי 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
לפני 41 דקות, Muzic4Ever כתב:

אנסה לעזור לך קצת ברקע לגבי הג'ולייטה.

כרגע אני מחזיק באחת (תלתן), אך לפני כן החזקתי במיטו (גם כן תלתן אבל עם אותו מנוע המולטיאיר 170 שמותקן בג'ולייטה המדוברת).

אז ראשית, אם אתה מתמקד בג'ולייטה - חפש כאלו שיוצרו משנה 2014 והלאה שכן עד אז היו להן קצת מחלות ילדות אם כי לא רציניות כל כך. למשל ידית דלת שנשברת, תא עליון בדשבורד ועוד כמה דברים קטנים אבל מעצבנים.

כל אלו נעלמו בדגם שמ 2014 והלאה.

עדיף לכזה שהוחלף כבר דשבורד או אחד שעדיין לא התחיל להתנפח. אם תמצא אחת עם דשבורד שכבר נקרע, תדע שזה פגם אסתטי אומנם אבל לא זול לתיקון.

חפש רכב שטופל כל 10 או 15 א"ק לכל היותר ולא לפי הוראות היצרן של 30 א"ק. זה בדיוק מה שגרם לתקלות של המולטיאייר.

כיום יחידת המולטיאייר דיי נגישה ולא כל כך יקרה גם למקרה ש"נפלת" עם זה. משהו באיזור ה 5k ש"ח.

הגיר הידני אמין מאוד (גם ה TCT יכול להחזיק 150 א"ק בלי יותר מדיי דרמות כתלות בתוואי הנסיעה, פקקים או כבישים פתוחים) אבל הידני זה סיפור אחר ולא שמעתי עליו תלונות מיוחדות בקבוצות או אצל המכונאים המוכרים.

לגבי תחזוקה - זה לא רכב יפני. צריך להיות עם יד על הדופק ולא להגיע לתחזוקת שבר כי זה יתנקם לך בכיס.

כדאי להתמצא בהזמנה מחו"ל, יש שפע חלקים וזה חוסך המון.

יש צורך להקפיד על טיפולים בזמן ובחלפים איכותיים. לאו דווקא מקוריים אבל כן מיצרנים מוכרים.

גם מכונאים, לא כל אחד מוכן לגעת באלפות. יש 4-5  מכונאים מפורסמים בקבוצות שמפוזרים בעיקר במרכז. אבל גם בחדרה, חיפה, ורחובות יש. (השאר בפתח תקווה ות"א).

אישית - מצאתי את הרכבים המודרניים של אלפא כתמורה מעולה לכסף. גם מבחינת אופי, מנוע, גיר ומחיר דיי צנוע (יחסית לאירופאיות מאותה דרגה. גולף או A3 במקרה הזה).

תמורת 50-60k תוכל למצוא אקזמפלר שמור משנת 2015.

ממליץ לך להצטרף לקבוצה בפייסבוק\וואצאפ. שם תוכל לשאול שאלות ולקבל את כל המידע שתחפוץ. לחלופין אתה יכול לשאול גם כאן ואשתדל לענות על מה שאני יודע.

בהצלחה,

וואו תודה רבה רבה על ההשקעה בכתיבה וההסבר המפורט שמאוד עזר לי לקבל החלטה סופית ללכת על גיר רגיל.

התקציב שלי הוא עד 60k ואשמח להצטרף לקבוצה בוואטסאפ אם אתה מכיר מישהו שיכול להוסיף אותי.

אני חבר בקבוצה בפייסבוק עוקב תמיד אחר רכבים חדשים שכולים ללוח.

פורסם

בשמחה. הבהרה קטנה לגבי הגיר - גם אלו שהתחילו "לקרטע" סביב ה 150kkm, מדובר בבלאי של המצמדים ולא משהו בגיר עצמו.

זה בלאי טבעי כמו גם בגיר ידני. כך שאמינות הגיר בעינה עומדת. אגב, מחיר המצמדים בארץ מרתיע אבל בהזמנה מחו"ל תישאר עם עודף מ 2000 ש"ח. לא רחוק בהרבה מהחלפת מצמד בגיר ידני.

למה אני מדגיש את זה שוב? בשביל לנסות לומר לך, אל תפסול רכב עם נתונים טובים בגלל שהוא TCT. ההיצע שלהם הרבה יותר גדול מהידניות ולדעתי הוא לא בהרבה פחות אמין ומאוד מהנה לנהיגה. במיטו הייתי עם ידני, ובג'ולייטה יש TCT.

שני הגירים מאוד מוצלחים ללא ספק.

לגבי קבוצת הוואצאפ, בעבר הייתי שם אבל מזמן כבר אין לי וואצאפ כך שאין לי מושג מה קורה שם. תשאל בפייסבוק. בטוח מישהו שם יכול לצרף אותך.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
לפני 2 שעות, Muzic4Ever כתב:

בשמחה. הבהרה קטנה לגבי הגיר - גם אלו שהתחילו "לקרטע" סביב ה 150kkm, מדובר בבלאי של המצמדים ולא משהו בגיר עצמו.

זה בלאי טבעי כמו גם בגיר ידני. כך שאמינות הגיר בעינה עומדת. אגב, מחיר המצמדים בארץ מרתיע אבל בהזמנה מחו"ל תישאר עם עודף מ 2000 ש"ח. לא רחוק בהרבה מהחלפת מצמד בגיר ידני.

למה אני מדגיש את זה שוב? בשביל לנסות לומר לך, אל תפסול רכב עם נתונים טובים בגלל שהוא TCT. ההיצע שלהם הרבה יותר גדול מהידניות ולדעתי הוא לא בהרבה פחות אמין ומאוד מהנה לנהיגה. במיטו הייתי עם ידני, ובג'ולייטה יש TCT.

שני הגירים מאוד מוצלחים ללא ספק.

לגבי קבוצת הוואצאפ, בעבר הייתי שם אבל מזמן כבר אין לי וואצאפ כך שאין לי מושג מה קורה שם. תשאל בפייסבוק. בטוח מישהו שם יכול לצרף אותך.

הבנתי!

תודה רבה!

  • אחראי פורום
פורסם

ה-TCT בהחלט אמין בבסיסו, תחפש רכבים שהחליפו שמן ב-60K, מה שמאוד מקל על חיי המשאבה. 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 2 דקות, itaysamurai כתב:

ה-TCT בהחלט אמין בבסיסו, תחפש רכבים שהחליפו שמן ב-60K, מה שמאוד מקל על חיי המשאבה. 

עובד על זה :)

×
×
  • תוכן חדש...