Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוודאי להחליף את החלקים - את החלקים הפגועים יצבעו בכל מקרה, ואם מדובר בחלק שתוקן יוסיפו חומר - לדעתי רק להחליף בחדש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו שכתבתי קודם ובלי לזגזג בדעה, חלקי פח חיצוניים שמתחברים לבודי עם ברגים אין שום בעיה להחליף, מה גם שהכול ישב בדיוק כמו שצריך בלי יותר מידי התאמות כי אלו יהיו חלקים מקורים.

אני אומר שתלך עם מה שהמוסך הציע ואל תהיה מוטרד מיום המכירה, כי הרכב כבר "מוכתם" ולא משנה איזה תיקון תבחר. 

 

כל מה שחשוב בתיקון הזה הוא הצביעה, שיעשו את זה כמה שיותר טוב ומותאם לצבע הרכב. פשוט תגיד למוסך (תמצא דרך אלגנטית להעביר את המסר...) שאם הצביעה תהיה לא טובה ונראית לעין (הבדלי צבעים בין המכסה מנוע לכנף שלא הוחלפה והכנף החדשה עם הדלת) אתה לא תקבל את התיקון, זה כבר ישב להם בראש שאתה קפדן ויהיה צורך להקפיד בהתאמת הצבע וצביעה.  

 

פורסם

הבנתי, השאלה אם זה משהו מקובל להחליף חלקים באוטו בשביל ״קטנות״ כאלה? 

אגב כל החלקים מקוריים כמובן, אבל שוב העניין הזה עם הצביעה.

לא מבין מה הקטע, אם הלכתי למוסך שהוא מטעם היבואן איך הם לא יכולים להגיע לרמת דיוק כמו של היצרן? הם לא סוג של ״שליחים״ של היצרן? 

 

לפני 2 שעות, danniel כתב:

כמו שכתבתי קודם ובלי לזגזג בדעה, חלקי פח חיצוניים שמתחברים לבודי עם ברגים אין שום בעיה להחליף, מה גם שהכול ישב בדיוק כמו שצריך בלי יותר מידי התאמות כי אלו יהיו חלקים מקורים.

אני אומר שתלך עם מה שהמוסך הציע ואל תהיה מוטרד מיום המכירה, כי הרכב כבר "מוכתם" ולא משנה איזה תיקון תבחר. 

 

כל מה שחשוב בתיקון הזה הוא הצביעה, שיעשו את זה כמה שיותר טוב ומותאם לצבע הרכב. פשוט תגיד למוסך (תמצא דרך אלגנטית להעביר את המסר...) שאם הצביעה תהיה לא טובה ונראית לעין (הבדלי צבעים בין המכסה מנוע לכנף שלא הוחלפה והכנף החדשה עם הדלת) אתה לא תקבל את התיקון, זה כבר ישב להם בראש שאתה קפדן ויהיה צורך להקפיד בהתאמת הצבע וצביעה.  

 

נאמר לי מהבחור שעובד שם, שההבדלי צבע ברכבי ואג הכי זניחים מבחינת כל יצרני הרכב, לא כל כך הבנתי למה אבל הוא אמר שאם כבר לקבל מכה כזאת אז עדיף בסקודה.

 

פורסם

אין קטע - זאת דרך המחשבה המיוחדת של השמאי שלך שלא מובנת (לי לפחות) או שהוא מנסה לחסוך כסף למי שאמור לשלם.

 

הבדלי הצבע נובעים גם מהעובדה שהרכב עומד בשמש והצבע דוהה. לוצרך זה יש לפחחים מחשב שיודע לערבב את הצבע כך שהבדלי הגוונים יהיו מינימליים

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 3 שעות, zvit כתב:

אין קטע - זאת דרך המחשבה המיוחדת של השמאי שלך שלא מובנת (לי לפחות) או שהוא מנסה לחסוך כסף למי שאמור לשלם.

 

הבדלי הצבע נובעים גם מהעובדה שהרכב עומד בשמש והצבע דוהה. לוצרך זה יש לפחחים מחשב שיודע לערבב את הצבע כך שהבדלי הגוונים יהיו מינימליים

גם אם הרכב בקושי חודשיים על הכביש?

זה בדיוק מה שאמרו החבר׳ה במוסך, אבל הם היו אגרסיביים מדי אז חשדתי לאינטרסים שלהם.

השמאי הוא גר ביישוב שלי הוא מכיר גם את הפוגע וגם אותי והוא נתן להם אישור להחליף גם מכסה אך פשוט לא המליץ התעקש ממש שזה בניגוד לאתיקה המקצועית שלו אבל שלא יתפוס איתו ראש ואם אני רוצה להחליף אז שאחליף

פורסם

כן,  הדבר נכונים גם אם הרכב בן חודשיים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...