Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

5000 ק"מ עם פיקנטו GT Line - שרשור אחזקה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה מצאת מכון לשטיפה ידנית?

כמו כן, מקווה שאתה עוסק במקצוע הנכון, אנשים פדנטיים חסרים מאוד בתחום התוכנה, מה אתה עושה אם אפשר לשאול ?

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, adi89 כתב:

איפה מצאת מכון לשטיפה ידנית?

כמו כן, מקווה שאתה עוסק במקצוע הנכון, אנשים פדנטיים חסרים מאוד בתחום התוכנה, מה אתה עושה אם אפשר לשאול ?

ראשית תודה רבה.

 

השטיפה נמצאת בכפר סבא, התע״ש 11 או, ״שטיפה עצמית״ בוויז.

 

כרגע אני בתקופה של עיצוב, עוסק צמוד לקצין רכב, בעתיד מעוניין להשתלב בתחום קציני הרכב, אך דרישות לא מובנות ו-״תהליכים איטיים מאוד״ מצד התחום הנ״ל, שגורמים לי לחשוב לכיוונים אחרים כרגע ולתחומים אחרים, אכן, בגלל שאני סופר פדנט, אז אני לא יכול לסבול דחיית דברים.

 

שוב תודה!

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הרכב יפה ממש, רציתי לקנות בזמנו אבל אחרי נסיעת מבחן התבאסתי עד כדי דמעות, מתחתי את התקציב דיי בהרבה האמת בסופו של דבר.

לא מבין למה היבואן לא מביא לפה את ה 1.0 טורבו, שמישהו ישמע את זעקותינו למען השם, מנוע טורבו יעשה לרכב הזה הרבה יותר טוב ואז באמת יהיה כיף להנות איתו על כבישים מפותלים.

אישית אני לא יודע איך אני רואה את עצמי מחליף לרכב ללא טורבו אלא אם אני ממש הולך להתכלב ולחסוך כסף לקניית בית או משהו כזה.

  • אהבתי 2

Opel Adam S 2017

פורסם

תתחדש, נראית קניה טובה וחשוב לשמור על פרופורציות כי שלל הפסים האדומים ברכב לא הופכים אותו לספורטיבי אבל כן לאטרקטיבי ויפה ביחס לגרסא הפשוטה.

אם אתה מטייל תדיר ומתכנן לבדוק את המגבלות, אני מציע שתחליף צמיגים למותג רציני .

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון,

לאחר כמעט כשנה עם הרכב, 6500 ק״מ,

הרבה חומרים של CG ואהבה אדירה למראה של הרכב,

האוטו יוצא למכירה,

אומנם בתקופה שהכלכלה ושוק הרכב לא בשיא,

הרבה אנשים מחפשים איזה שהוא ״מחיר קורונה״,

הרכב יצא למכירה ביום חמישי האחרון, למען האמת מעט מאוד פניות כרגע (לעומת מכר שמכר אחת לפני כשלושה חודשים בתוך שבוע).

 

מה בהמשך?

כרגע יש כמה כיוונים,

בגדול רכב יותר ״חזק״ עם הרבה יותר התנהגות כביש,

רצוי ידני,

אך על כל זה אפרט בהמשך, כאשר הפיקנטו תמכר.

פורסם

לא הבנתי. קנית את הפיקנטו באוקטובר לא? ממש קנייה טרייה יחסית.

 

לא חשבתי שתמצה את הרכב מהר כל כך. בכל אופן אני בטוח שהוא ימכר לך בצ'יק צ'ק, רכבים כאלה יותר מתמיד מותאמים לתקופה.

 

תמשיך לעדכן לאן זה הולך, ושיהיה בהצלחה.

  • אהבתי 1
פורסם

בכמה אתה מוכר? אני מחפש ספארק/פיקנטו

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

הסיבה שאני מוכר, או יותר נכון הסיבות הן,

 

1. מיצוי ואהבה עזה לכבישים, פאן שרכב כזה, לא יכול להפיק לרמת חיוך שלא יורד מהפנים.

2. הרבה שיקולים אישיים.

 

הרכב בסה״כ?

הוא רכב מעולה, אומנם לא יצא לי לדווח על תקלות,

אך מבחינת ״רכב כרכב״ הוא עושה את העבודה, לא שובר את הגב, לא מעייף ובעיקר לא מרגיש ״מיני מיני מיני״, אלא מרגיש מוצר יותר מגומר ויותר שלם ויותר רכב, כמובן שהאבזור תורם.

 

אעדכן בהמשך, ביום מכירת הרכב, אעדכן מה על הכוונת ובמידה ואקנה, על התהליך וכו׳.

  • אהבתי 1
פורסם

זוהי תקופה לא קלה למכירת רכב.

הרכב שלך, אני בטוח שהוא מלוקק פרפקט, ובמצב מדהים, אבל...

 הרבה פחות טלפונים, מהרגיל, גם לפני המגפה, ובמיוחד עכשיו, וכשיגיע סוף סוף הלקוח הפוטנציאלי, יתחיל עם השאלה הראשונה המטרידה: 

"למה אתה מוכר אחרי תקופה כל כך קצרה?"

ואם עברת את השלב הזה בהצלחה, מה שקובע זה הכסף.

כמה אתה מוכן להתגמש,

או כמה סבלנות יש לך כדי למכור אותה במחיר הרצוי. 

 

פורסם
לפני 17 שעות, ozal5 כתב:

הסיבה שאני מוכר, או יותר נכון הסיבות הן,

 

1. מיצוי ואהבה עזה לכבישים, פאן שרכב כזה, לא יכול להפיק לרמת חיוך שלא יורד מהפנים.

2. הרבה שיקולים אישיים.

 

הרכב בסה״כ?

הוא רכב מעולה, אומנם לא יצא לי לדווח על תקלות,

אך מבחינת ״רכב כרכב״ הוא עושה את העבודה, לא שובר את הגב, לא מעייף ובעיקר לא מרגיש ״מיני מיני מיני״, אלא מרגיש מוצר יותר מגומר ויותר שלם ויותר רכב, כמובן שהאבזור תורם.

 

אעדכן בהמשך, ביום מכירת הרכב, אעדכן מה על הכוונת ובמידה ואקנה, על התהליך וכו׳.

למה שתהיינה תקלות? הרכב צעיר ועל פי עדותך שלך, ננהג בעדינות (לא התגרזנת , לפי עדותך) , 

הרכב מצויין לשימוש שיועד לו ונותן בהחלט תמורה ראויה.

מחיר מכירה זה כבר דבר אחר. מנסיוני עם הפיקנטו 2011 של הבת, לא הייתה כל בעיה להשיג מחיר מבוקש. וגם ה"ספורט" 2014 מבוקש לא פחות למרות שאיננו מוכרים (כרגע) .

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון,

הרכב נמכר בשעה טובה ובלב כבד מאוד, אתמול,

1000 ש"ח מעל המחירון,

הקונה קיבל הסבר מפורט על הרכב + על מה בוצע בו מבחינת דייטליניג (תחום שאני מאוד אוהב),

לקונה היו כמה אופציות אחרות במחירים נוחים בכ-3000 ש"ח, אך הוא הופתע לדעת שגם ברכב מקטגוריה כזאת, יש אנשים ששומרים יתר על המידה,

איחלתי לו בהצלחה בהמשך.

 

הרכב נמכר עם כ-15,700 ק"מ,

הבחור גר קרוב אליי, כך שיצא לי לראות את הרכב מדי פעם, מקווה שתשמר באותה הצורה.

פורסם

איזה לב כבד איזה - מכרת ברווח ומיצית את הרכב - אתה עובר בשמחה למותג הבא. 

 

בפעם האחרונה שקראתי כאן זוכר שאמרת שיש משהו על הכוונת אבל לא זוכר שאמרת מה. מברוק!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...