Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

5000 ק"מ עם פיקנטו GT Line - שרשור אחזקה.


ozal5
שימו לב! השרשור הזה בן 1412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האמת שהפיקנטו לא רעה בכלל לרכב מיני ואולי הבחירה הכי טובה. נהגתי לא מעט בפיקנטו רגילה עם ג'אנטים שונים ובחתך גבוה משלך כפי שאמרת, והצלחתי להיות מאד מהיר איתה בעיקולים שונים בנהיגה נכונה (בטוח שנהגים שהיו מאחוריי חשבו שאני פסיכופט או מתאבד). מעניין יהיה להרגיש את ההבדל בין הרכב שלך לפיקנטו רגילה. 

כמובן שכל הכיף ברכבים כאלה, שהמגבלות לא רחוקות בכלל וכל עיקול, בהתחשב בתנאי הדרך כמובן, ניתן לקחת על "המקסימום" או ממש קרוב ל"מקסימום" ולהרגיש את ה"משחקיות" של הרכב על המגבלות. בכל הפעמים האלה שנהגתי בפיקנטו, הבקרה הייתה כבויה (על פניו, עם הלחיצה על הכפתור), לא יודע אם זה באמת תופס ברכב כזה והבקרה באמת נשארת מבוטלת.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, BRAVO30 כתב:

האמת שהפיקנטו לא רעה בכלל לרכב מיני ואולי הבחירה הכי טובה. נהגתי לא מעט בפיקנטו רגילה עם ג'אנטים שונים ובחתך גבוה משלך כפי שאמרת, והצלחתי להיות מאד מהיר איתה בעיקולים שונים בנהיגה נכונה (בטוח שנהגים שהיו מאחוריי חשבו שאני פסיכופט או מתאבד). מעניין יהיה להרגיש את ההבדל בין הרכב שלך לפיקנטו רגילה. 

כמובן שכל הכיף ברכבים כאלה, שהמגבלות לא רחוקות בכלל וכל עיקול, בהתחשב בתנאי הדרך כמובן, ניתן לקחת על "המקסימום" או ממש קרוב ל"מקסימום" ולהרגיש את ה"משחקיות" של הרכב על המגבלות. בכל הפעמים האלה שנהגתי בפיקנטו, הבקרה הייתה כבויה (על פניו, עם הלחיצה על הכפתור), לא יודע אם זה באמת תופס ברכב כזה והבקרה באמת נשארת מבוטלת.

 

 

לטעמי ההבדל הוא בעין קצת יותר מחודדת, כפי שאמרתי בזמנו עברתי קורס מסויים עם רכב בסיס ורכב ספורט, לכן הצלחתי ״להרגיש״ את הרכב קצת יותר ואת ההבדלים.

העניין שהפתיע אותי ברכב הנ״ל, זה האחיזה,

כוח? זה לא המקום, הוא יכול להיות מהיר ואפשר להשתולל איתו, לשרוף סל״ד, אבל, זה לא היעוד של הרכב, הוא כן יכול לתת קצת ״פאן״, קצת ״משחק״ בעיקולים, אבל שוב, זה לא היעוד שלו, כיף לגלות שיש בו צד קצת מהנה.

לגבי בקרת היציבות, בזמנו נהגתי בפיקנטו של מכר, מאותו דגם שלי, במגרש פתוח, הוא רצה לנסות את מערכת הבלימה האוטונומית ולאחר מכן את בקרת היציבות ואכן כאשר הבקרה מבוטלת, הרכב לא ״מתקן״ כיאה לבקרה, אבל כאן זה כבר עניין שיכול להיות בכל רכב, גם סיטרואן סי 1, עם בקרה מבוטלת ונהג לא מיומן/פרוע, יכול לעוף עם הרכב ולאבד שליטה, הבקרות האלה לטעמי מאוד חשובות ותשמח לדעת שאכן היא עובדת :).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.4.2020 בשעה 23:05, ozal5 כתב:

לא מאיץ אותך מ-0 ל-100 ב-5 שניות, אלא ב-11.5 (מדידה שלי).

חייב להבין איך מדדת את זה.

אני די בטוח שהנתונים האלו יותר טובים ממה שהיצרן השיג, משהו לא נשמע לי הגיוני.

 

מניסיון עם פיקנטו EX, אני מאוד בספק שאלו המספרים שמקבלים בכביש ישר גם עם דוושה מודבקת לרצפה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, dorsht כתב:

חייב להבין איך מדדת את זה.

אני די בטוח שהנתונים האלו יותר טובים ממה שהיצרן השיג, משהו לא נשמע לי הגיוני.

 

מניסיון עם פיקנטו EX, אני מאוד בספק שאלו המספרים שמקבלים בכביש ישר גם עם דוושה מודבקת לרצפה.

 

היצרן השיג 13 ומשהו לדעתי,

סטופר פשוט בשעון ולחיצה בכביש מישורי וחלק, יצא לי לערך 11.6-5, 

בפעם הראשונה שמדדתי יצא 12.4,

יש לי פה סטייה אולי, אבל ברכב מיני עם 80 ומשהו כוחות סוס, שנייה לפה שנייה לשם, לא נראה כל כך קריטי - בסופו של דבר להאיץ 0-100 זאת לא המטרה כאן.

הצגתי נתון יבש שאני ראיתי ומדדתי, מעבר לזה, אפשר לקחת את זה בערבון מוגבל.

אנסה השבוע לצלם לך כיצד הרכב נמדד :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מעולה לדעתי, ובמקרה שלך גם נשמר היטב, בקיצור - בחירה טובה, תתחדש ותיהנה.

הקטע של יומרות ספורטיביות ותאוצה קצת מביך, ואתה תבין את זה ברגע שתתיישב מאחורי ההגה

של משהו שכן מאיץ (שזה בערך כל דבר אחר...).

אל דאגה, גם לשם תגיע יום אחד :)

עד אז, המלצתי היא לשכוח ממדידות וכו׳ וליהנות מהרכב.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד פיקנטו אוט' עם צמיגים סינים בהקשר כלשהו של ספורט, סלח לי, זה לא רציני בכלל. אגב, שאתה מדבר על עקב אגדול אתה מתכוון ל-heel - toe? כי אם כן, לא ניתן לעשות את זה ברכב אוטו. אני מקווה שאתה לא מתכוון לבלימה ברגל שמאל, כי עם בלמים פשוטים כמו של הפיקנטו אבל תגיע לבלאי יתר במקרה הפחות רע ולהתחממות בלמים במקרה וחוסר בלימה במקרה הרע מאד. צריכת הדלק בפועל לא קרובה למה שציינת עם רגל כבדה מאד. הספארק 2011 ידנית שלי מרגישה זריזה יותר, חסכונית יותר ובוודאות עם מזגן הרבה יותר טוב.

 

אני חושב שאתה צריך פורפוציות. הפיקנטו הוא רכב מיני עם ביצועים סבירים, גיר מאד עצלן וצריכת דלק גרועה לקטגוריה (אם כי יש שיפור מהדורר הקודם) היתרונות שלה בן בעיקר בשכירות ושמרית ערך למוכר, מראה מצויין (במיוחד בדגם שלך) נחות יחסית לקטגוריה ואמינות גבוהה.

 

מתנצל אם אני קצת ישיר מדי, הפורום הזה הוא התוצאה הראשונה כמעט תמיד שמחפשים רכב מסויים וחשוב לדייק כי זה עלול לבלבל קונה עתידי. יש לי את הרכב כבר חודש מהעבודה ואני עושה כ 350 ק''מ ביום(!!!) הרכב טוב בדיוק בשביל מה שהוא נועד: נסיעות מנהלתיות שיקרו לרוב בעיר. איכות החומרים שלו די טובה, ושוב הנראות שלו זה התחום החזק ביותר שלו.

עריכה אחרונה על ידי Taipan
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שרציתי לקנות פיקנטו כזאת כשהיא רק יצאה, אני זוכר שהתיישבתי ואמרתי וואו זה לא הפיקנטו שאני מכיר. מבפנים היא נראת ומרגישה מעולה.

 

הבעיה זה כל השאר, אני איש קבע ויוצא לי לנהוג על I10 עם המנוע 1.25 וגיר 4 הילוכים כמו אצלך, הרכב פשוט מרגיש עצלן, לא גמיש, צורח, פשוט הרגשה מבאסת.
כן אפשר לנסוע בכביש 6 120-130 אבל כל השאר פשוט באסה.

מבחינת צריכת דלק, כדי להגיע לצריכה סבירה צריך פשוט לעזוב את הגז ולהיות מאוד מאוד מאוד רגוע בנהיגה.

 

בקיצור לא מתאים לכל אחד, עדיף ספארק עם 1.4.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעריך את התגובות,

בתגובה לפורפוציות,

לא חושב שגרמתי למישהו ״פנטזיה״ או ״חלום״ במשהו שספורט זה רק שם בשבילו.

בכל אופן,

שמח לשמוע, הספארק 1.4 היא רכב נהדר, אבל ירידת הערך זה משהו שלא יכלתי לסבול.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, GABIUBOGI כתב:

האמת שרציתי לקנות פיקנטו כזאת כשהיא רק יצאה, אני זוכר שהתיישבתי ואמרתי וואו זה לא הפיקנטו שאני מכיר. מבפנים היא נראת ומרגישה מעולה.

 

הבעיה זה כל השאר, אני איש קבע ויוצא לי לנהוג על I10 עם המנוע 1.25 וגיר 4 הילוכים כמו אצלך, הרכב פשוט מרגיש עצלן, לא גמיש, צורח, פשוט הרגשה מבאסת.
כן אפשר לנסוע בכביש 6 120-130 אבל כל השאר פשוט באסה.

מבחינת צריכת דלק, כדי להגיע לצריכה סבירה צריך פשוט לעזוב את הגז ולהיות מאוד מאוד מאוד רגוע בנהיגה.

 

בקיצור לא מתאים לכל אחד, עדיף ספארק עם 1.4.

 תתפלא, אבל דווקא יצא לי לנהוג ב- i10 עם אותו מנוע ויש הבדל בין הפיקנטו בהרבה מובנים. משהו בפיקנטו מרגיש זורם יותר, גם בביצועים וגם בדינמיות אגב. 

לעומת ספארק, יש לספארק מנוע טוב בשביל הקטגוריה אבל הייתי מעדיף פיקנטו עליה רק בגלל היגוי עדיף בהרבה לטעמי בפיקנטו (מאד מעורפל וקל מדי בספארק) וגם משהו בישיבה בספארק מרגיש פחות נכון. 

קשה לי להאמין שהבחור עם הספארק הידנית מודל 2011 ייתן בראש לפיקנטו, אפילו שאוטומטית, הגיר שלה לא עצל בכלל, הוא פשוט עם 4 הילוכים שזה לא לעניין. היא מרגישה יחסית נמרצת, שוב, בשביל רכב מיני ולא משהו שקרוב אפילו להיות ספורטיבי.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניית רכב כמעט חדש היא קניה נכונה. 

ישנן מציאות של ממש. 

בזהבו קניתי, עבור אמא שלי, ויטארה בת חצי שנה (ביוני נרכש רכב שעלה בינואר). מחיר חדשה 133000 (לפני אגרה ותוספות). שילמנו 110000 על רכב  עם 5000 ק"מ. 

מעניין לדעת כמה שילמת על הפיקנטו היפה. 

אני ממש אוהב את דגם ה gt line במיוחד בצבע לבן. 

תהנה ותמשיך לשמור עליה. 

  • אהבתי 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, GABIUBOGI כתב:

מבחינת צריכת דלק, כדי להגיע לצריכה סבירה צריך פשוט לעזוב את הגז ולהיות מאוד מאוד מאוד רגוע בנהיגה.

בנהיגה רגועה והאצות עדינות ראיתי מספרים מאוד יפים מחוץ לעיר בשביל רכב אוטומטי עם 4 הילוכים. בסביבות 1:16.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר נרמז לך כאן קודם, הפיקנטו עם היגוי חביב לקטגוריה שלה אך זהו זה. הקשר בינה לבין "ספורט" או היגוי מעולה הוא... פשוט לא נכון.

 

אני שמח לראות  שאתה מבסוט מהקניה וזה באמת אחלה אוטו, אך אנשים עשויים לקלוט דברים מאוד שגויים מהאופן בו אתה מתאר את הדברים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, markb205 כתב:

קניית רכב כמעט חדש היא קניה נכונה. 

ישנן מציאות של ממש. 

בזהבו קניתי, עבור אמא שלי, ויטארה בת חצי שנה (ביוני נרכש רכב שעלה בינואר). מחיר חדשה 133000 (לפני אגרה ותוספות). שילמנו 110000 על רכב  עם 5000 ק"מ. 

מעניין לדעת כמה שילמת על הפיקנטו היפה. 

אני ממש אוהב את דגם ה gt line במיוחד בצבע לבן. 

תהנה ותמשיך לשמור עליה. 


תודה, 

הבדל יפה מאוד ברכישת  הויטארה של אמך,

שמעתי המון דעות שאומרות ״אני רק קורע את הניילון ומחכה לרכב באולם התצוגה, בשביל זה אני רוכש חדש״, אך אותם אנשים לא מחשבים את הורדת השווי ברגע בו הם יוצאים מאולם התצוגה.

לפני 25 דקות, tepic כתב:

כמו שכבר נרמז לך כאן קודם, הפיקנטו עם היגוי חביב לקטגוריה שלה אך זהו זה. הקשר בינה לבין "ספורט" או היגוי מעולה הוא... פשוט לא נכון.

 

אני שמח לראות  שאתה מבסוט מהקניה וזה באמת אחלה אוטו, אך אנשים עשויים לקלוט דברים מאוד שגויים מהאופן בו אתה מתאר את הדברים.

 

כן, הטקסט נכתוב ככל הנראה כמצטייר שמדובר ברכב ספורט,

שבסה״כ צויין שההיגוי נהדר,

אערוך את הטקסט יותר מאוחר בנקודות ״הבעייתיות״.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...