Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כניסה+הנעה לעומת הנעה בלבד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נייט ריידר.

עירבבת.

אם אבא שלך מנמיך את הווליום באוזן ברמה שהוא לא שומע ציפצוף או לא רואה את ההודעה על המסך....

 

לראות שרכב היברידי מונע או לא, זה גם לי יהיה קשה אם אני לא מכיר את הרכב. אם אני מכיר ורואה את נורת ה READY הירוקה דולקת...

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בתאריך 14.4.2020 בשעה 18:14, Ahbarony כתב:

פעם היו מניעים עם מנואלה. גם הסתדרו יופי.

Sent from my SM-T590 using Tapatalk
 

 

חחח זה נראה לי פחות הסתדרו, לא הייתי אז אבל השמועות מדברות על כמה דקות להתניע במקרה הטוב.

אם אני זוכר נכון גם בטופ גיר הם הסתבכו עם המנואלה פעם.

 

בתאריך 14.4.2020 בשעה 21:12, Night Driver כתב:

אני אתן לך כדוגמא את אבא שלי.

.בן 84, עובד משרה מלאה (לא רק מגיע לעבודה אלא עובד. בערך 30% מהיום ברצפת הייצור) אבל בגילו יש את היתרון שאתה יכול להנמיך את הווליום מהאוזן ואת החיסרון שיותר קשה לך לתפוס שינויים טכנולוגיים.

 

הוא ערני ומרוכז אבל החליט שבגילו לא נוהגים מעבר לנסיעות פרווריות (לעיר בתוך העיר או מקסימום לעיר הסמוכה) ואין סיכוי שהוא ישים לב שהרכב ההיברידי מונע.

 

נראה לי שהבעיה אחרת - התרגלות לרעש המנוע בעירה כסימן לכך שהרכב מונע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 8 שעות, m3x7r3m3 כתב:

נראה לי שהבעיה אחרת - התרגלות לרעש המנוע בעירה כסימן לכך שהרכב מונע.

נכון. יחד עם התעלמות מצלילי אזהרה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כשאתה מתרגל למשהו אחד כסימן ייחודי - כלומר רעש מנוע בעירה כסימן לכך שהרכב מותנע - אתה מתעלם מכל שאר הסימנים.

 

מאותה סיבה אגב רצו לתקוע רמקולים שיעשו רעש של מנוע בעירה - כי הולכי רגל למדו לסמוך על רעש המנוע כסימן לכך שיש רכב.

כמובן בנוסף לעיוורים שחייבים את הרעש כדי לדעת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

סיפור מוזר מהיום.

פותח את הרכב מתניע ומגיע ליעד.

יוצא מהרכב נוגע בידית והרכב לא ננעל, בודק בכיס ומבחין שהמפתח לא בכיס, כנראה נפל על הכסא. מחפש בתוך הרכב על הכסא, המפתח לא נמצא.

מנסה להתניע, ומקבל התראה "key not found".

בשלב זה אני כבר לא בטוח שהמפתח היה בכיס שלי מלכתחילה.

 

אז איפה המפתח? הרי הצלחתי להתניע ולהגיע ליעד.

אולי נפל מהכיס בחניה בדיוק שנכנסתי או שיצאתי מהרכב? חיפוש סביב הרכב ומתחתיו לא העלה דבר.

שיחת טלפון לאישתי כדי לבדוק האם המפתח נפל בחניה הפרטית. גם פה התשובה שלילית.

 

התעלומה נפתרה לבסוף לאחר מספר דקות ארוכות ומורטות עצבים.

 

יש לכם רעיון איך?

 

S60 Rdesign

פורסם (נערך)

הסוללה במפתח נחלשה. חיפשת שוב בכיס או בתיק וקירבת את המפתח לכפתור ההתנעה (במצב של סוללה חלשה\חסרה הוא פועל כ-NFC).

 

אפשרות שניה - פתחת את הבגאז' והשארת את המפתח שם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

מה זה - הרנו המכושף? הסלולרי היה זרוק קרוב מדי?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

התג באותו כיס עם טלפון סלולרי, כאשר התג "בפנים" והסלולרי "בחוץ", הוא יכול לחסום את הקליטה.

 

 

 

 

פורסם (נערך)

אני מניח שבוקי  צודק אם הסלולרי מצוייד ב-NFC, או שעל צרור המפתחות יש גם NFC של הכניסה לבית או לחדר הכושר. אבל זה רק אם מדובר במצב בו צריך להצמיד את המפתח לקורא.

 

דרך אגב, מה קורה אם אתה מחזיק ברכב את שני המפתחות, או מפתחות של שתי מכוניות?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הפתרון יותר פשוט.

כפי שאמרתי, חיפשתי את המפתח גם מחוץ לרכב וגם בתוכו אבל הוא לא נמצא.

החלטתי לעצור רגע ולחשוב בצורה מסודרת.

 

עובדות ומסקנות :

1. הרכב נפתח והתניע. מסקנה -המפתח היה אצלי כשהגעתי לרכב

2. לא התקבלה התראה במהלך הנסיעה על חוסר במפתח. מסקנה - המפתח היה בתוך הרכב לאורך כל הנסיעה ועד להגעה ליעד.

3. רק בסוף הנסיעה לא הצלחתי לנעול את הרכב ולהתניע. מסקנה - המפתח זז ממקומו ברגע

שיצאתי מהרכב.

 

בשלב הזה כבר הייתי בטוח שהמפתח בתוך רכב. לאחר חיפוש עיקש ושימוש בפנס של הטלפון המפתח נמצא בצידו הימני של הכסא, תקוע במרווח שבין הכסא לתא האחסון בין הכסאות.

וזה אחרי שכבר חיפשתי שם קודם ולא הבחנתי בו.

המפתח כנראה נפל לאחור בזמן שיצאתי מהרכב.

 

מסתבר שהמערכת מאוד רגישה למיקום המפתח.

לא מספיק שהמפתח בתוך הרכב. הוא כנראה חייב להיות במיקום מאוד מסוים כדי לאפשר את ההתנעה והנעילה.

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

S60 Rdesign

פורסם

בספר רכב של מאזדה יש איור שצירפתי.

במאזדה אגב הוא לא נותן לנעול כשהמפתח בתוך הרכב.

Screenshot_20200417-232602~2.png

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

במאזדה אגב הוא לא נותן לנעול כשהמפתח בתוך הרכב

 

בכל רכב זה אמור להיות כך, אהיה מאוד מופתע אם יש רכב עם Keyless שמאפשר לנעול את התג בפנים.

 

 

פורסם

בהאצ'בק אתה יכול, אבל זה קצת "טריק למערכת".

אתה נועל את הרכב ואז ניגש לתא המטען, פותח אותו, לוחץ על כפתור הנעילה בדלת תא המטען ומפיל את השלט לתוך תא המטען וסוגר את דלת תא המטען.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

טוב, ככה אפשר לנעול את השלט בפנים גם במכוניות בלי Keyless, אבל עם כפתור נפרד לפתיחת תא המטען בשלט.

 

נועל את הרכב, פותח את תא המטען עם הכפתור הנפרד, זורק את השלט פנימה וסוגר...

 

 

 

 

 

 

 

 


×
×
  • תוכן חדש...