Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כניסה+הנעה לעומת הנעה בלבד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה כפתור זה? 

 

36da86978eed3030ae6d7a8d36d7378b.plist

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

מאד לא יעיל להפעיל מיזוג על קירור כשהרכב סגור והאוויר החם לכוד בתוכו. אני לא הייתי עושה זאת גם אם הייתה לי אפשרות כזאת.

 

 

חייב לחלוק עליך. כשאני נכנס לרכב קריר ונעים ביום קיץ מהביל, הטענה שאתה מעלה לא מחזיקה מים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש הבט בריאותי של כל החומרים שיש בפלסטיקה ומשתחררים לאוויר. לכן ממליצים קודם לפתוח חלונות לפני שמפעילים את המזגן. גם כדי לשחרר את זה וגם כדי במכה להכניס אוויר שקר ב20-30 מעלות מזה שבפנים. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 20 שעות, robertf כתב:

36da86978eed3030ae6d7a8d36d7378b.plist

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

חייב לחלוק עליך. כשאני נכנס לרכב קריר ונעים ביום קיץ מהביל, הטענה שאתה מעלה לא מחזיקה מים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

ברור לי שבסופו של דבר הרכב מתקרר, אבל הדבר גורם לצריכת חשמל/ דלק מוגברת כדי לחמם אוויר חם שלכוד ברכב ובמצב רגיל היה קורה מה שעכברוני כתב והקירור היה יעיל יותר= כלומר צורך פחות אנרגיה.

 

צריכת האנרגיה הנ"ל גורמת כמובן נזק בריאותי על ידי פליטת מזהמים לאטמוספירה ונזק הנגרם מהתחממות כדור הארץ. 

 

קצת פחות פינוק לבני האדם, היכן שזה לא הכרחי (יש כמובן פן סובייקטיבי מה הכרחי), יעצור את מסלול ההשמדה העצמית של המין האנושי (וזה לא נכתב בציניות).

 

נגיף הקורונה הזעיר מראה כמה המין האנושי נפוח.

 

לנו למשל אין מייבש כביסה ואנחנו תולים כביסה על החבלים הישנים והטובים. במדינה חמה כמו שלנו הכביסה מתייבשת צ'יק צ'אק גם בחורף. 

 

טוב זה כבר אוף טופיק.

 

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
לפני 2 שעות, green כתב:

אבל הדבר גורם לצריכת חשמל/ דלק מוגברת כדי לחמם אוויר חם שלכוד ברכב

 

המזגן לא מקרר את האוויר שלכוד ברכב.

המזגן יונק אוויר חיצוני, מקרר אותו ומזרים לתוך הרכב, האוויר החם נדחף החוצה דרך הפתחים היעודיים שקיימים בכל רכב.

 

 

 

 

פורסם

יש עוד פתרון, לחיצה ארוכה על פתיחת הרכב פותחת את כל החלונות בבת אחת, אחרי כמה שניות לחיצה ארוכה על סמל ה במוו סוגרת את כל החלונות - ואז מדליקים את המזגן בכפתור הייעודי. נראה לי שעכשיו כולם מרוצים😛

חג שמח

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

באמת גלשתם כאן לדיון בנושא שונה לחלוטין, אגיב גם על הנושא המקורי וגם על קירור הרכב בחניה.

 

כל הנושא של כניסה/הנעה ללא מפתח הוא דוגמה מצויינת לפתרון לבעיה שאינה קיימת, למעט להגדיל את שורת הרווח של היצרנים.

אין שום דבר רע בשיטה הישנה של שלט לפתיחה ומפתח פיזי, שמשמש לגיבוי לפתיחת הדלת ולהתנעה עם סוויץ. 

הגאונות היא, שחסכו חלקים (סוויץ התנעה) ומוכרים את זה כפיצ'ר בתוספת תשלום או ברמת איבזור גבוהה יותר.

 

הגנבים מתים על המערכות כניסה ללא מפתח, ממש מקילה עליהם את העבודה. במיוחד מזדה וBMW מככבים בכתבות בנושא הזה בעיתונות הרכב הגרמנית.

מומחי אבטחת סייבר הציעו מגוון פתרונות אבל יצרני הרכב לא ממהרים להכניס אותם, כי גניבת מכוניות מוסיפה גם לרווחים.

 

בנוסף, המערכות האלה מקשות במידה מסויימת על האינטואיציה האנושית. אתה לא יכול לוודא שזכרת לנעול את הרכב כי אם אתה מתקרב הרכב נפתח.

היו מקרים של אנשים שנסעו יחד ברכב שהניע כאשר המפתח היה בכיסו של אחד מהם. לאחר מכן הוא ירד והשני המשיך בנסיעה שעות עד שהוא גילה שאין ברשותו מפתח. בעיות שלא היו קיימות לפני כן.

 

לגבי נושא קירור הרכב מראש בחניה ביום חם, ברור שזה מוסיף הרבה בריאות לבעל הרכב להגיע לרכב קריר ונעים ביום חם או לרכב מחומם ביום קפוא. יש מחיר מסוים בזיהום אויר לסביבה, אולם ברכבים כגון ה330e של רוברט הבעיה נפתרת לחלוטין.

לBMW E34 העתיקה שלי יש פונקציה באמצעות מחשב הדרך, להפעיל את מאוורר תא הנוסעים בזמן שנקבע מראש בזמן שהרכב נעול, על מנת להיפתר מהאוויר החם. זאת בלי להניע את הרכב. 

קניתי את כל החלקים על מנת להתקין את המערכת, מחשב דרך וקופסת ממסרים מיוחדת לצורך העניין. אבל מסתבר שצריך להלחים כל כך הרבה חוטים על מנת שזה יעבוד אז בסוף ויתרתי ואני ממשיך בנתיים להגיע לרכב חם בקיץ. לא יותר מדי כי החניה בעבודה מקורה..

 

ציטוט

צריכת האנרגיה הנ"ל גורמת כמובן נזק בריאותי על ידי פליטת מזהמים לאטמוספירה ונזק הנגרם מהתחממות כדור הארץ. 

 

קצת פחות פינוק לבני האדם, היכן שזה לא הכרחי (יש כמובן פן סובייקטיבי מה הכרחי), יעצור את מסלול ההשמדה העצמית של המין האנושי (וזה לא נכתב בציניות).

 

נגיף הקורונה הזעיר מראה כמה המין האנושי נפוח.

 

פשוט מרגיז אותי איך "הירוקים" מרשים לעצמם להביא טענות כאלה ללא שום סימוכין מדעיים.

ברור שקירור וחימום דורשים אנרגיה, האם אתה מקרר ומחמם את הבית שלך? איזה מין ביזבוז אנרגיה?

 

נגיף הקורונה הזעיר מוכיח בדיוק את זה, שבני האדם אולי ייעלמו יום אחד. שינויי האקלים היו פה הרבה לפני בני האדם, לפני המהפיכה התעשייתית וימשיכו גם הרבה אחריהם. על עידני הקרח שמעת? או שתגיד שגם הדינוזאורים נכחדו משום שהם השתמשו ביותר מדי דלק מאובנים.

 

תהליך הייצור של רכב חשמלי אחד, שמהולל על ידיך, וגריטת רכב בנזין ישן תמורתו, יוצרים הרבה יותר זיהום ממה שהיה יוצר רכב הבנזין הישן לו היו ממשיכים להשתמש בו.

 

חג שמח.

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
בתאריך 14.4.2020 בשעה 17:22, amosbmw כתב:

ל הנושא של כניסה/הנעה ללא מפתח הוא דוגמה מצויינת לפתרון לבעיה שאינה קיימת, למעט להגדיל את שורת הרווח של היצרנים.

אין שום דבר רע בשיטה הישנה של שלט לפתיחה ומפתח פיזי, שמשמש לגיבוי לפתיחת הדלת ולהתנעה עם סוויץ. 

הגאונות היא, שחסכו חלקים (סוויץ התנעה) ומוכרים את זה כפיצ'ר בתוספת תשלום או ברמת איבזור גבוהה יותר.

 

 

 

בנוסף, המערכות האלה מקשות במידה מסויימת על האינטואיציה האנושית. אתה לא יכול לוודא שזכרת לנעול את הרכב כי אם אתה מתקרב הרכב נפתח.

היו מקרים של אנשים שנסעו יחד ברכב שהניע כאשר המפתח היה בכיסו של אחד מהם. לאחר מכן הוא ירד והשני המשיך בנסיעה שעות עד שהוא גילה שאין ברשותו מפתח. בעיות שלא היו קיימות לפני כן.

 

 

ב Keyless לא נחסכים יותר מידי רכיבים. מנעול הגה עדיין קיים, הוא ננעל אוטומטית. יותר יקר ומורכב מהמנעול המכאני. רק הצילנדר של הסוויץ' נחסך.  צילינדרים בדלתות נשארו לצורך גיבוי. 

 

אם התג היה אצל הנוסע והוא יורד מהרכרב, יש צפצוף והודעות בתצוגה ובלוח שעונים, הודעות בולטות. כך שקשה לי להאמין שמישהו פספס את זה ונסע כמה שעות. 

 

לא בכל הדגמים עם Keyless  הרכב נפתח וננעל כשמישהו עם תג בכיס רק מתקרב אליו. השיטה השניה ולדעתי גם נפוצה יותר - צריך לגעת בידית על מנת שיפתח או ינעל. 

 

בגדול, הסתדרנו יופי אפילו בלי שלט רחוק. אין בעיה לפתוח את הדלת עם המפתח הפיזי ולהניע עם המפתח הפיזי. עבד יופי ואף אחד לא התלונן. 

 

אבל אין ספק ש Keyless מוסיף, זה שאין צורך להוציא את התג מהכיס - דבר מאוד נוח. הרבה יותר נוח משלט רחוק שרק פותח את הרכב. 

יש הרבה פיצ'רים ברכב שאני רואה כמיותרים אבל את זה דווקה לא. זה נוח ושימושי. 

  • רעיון טוב! 2

 

 

פורסם

אבא שלי השאיר את במפתח אצל אחי וחזר הביתה (50 קילומטר). מזל שזה ליסינג והיה להם מפתח רזרבי קרוב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הקילס נוח אבל אנשים מבוגרים ו/או טכנופובים לא מומלץ עם היברידיות.

 

יש לי שני שכנים ואבא עם החברידיות כבר יותר משנה והם משאירים אותם בחניה מונעות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אתם יודעים שזה מצפצף אם יוצאים עם המפתח מהרכב, כן?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

זה מצפצף, מדליק הודעות בלוח שעונים ואי אפשר לנעול את הרכב.

 

אבל יכול להיות שאנשים מבוגרים לא שמים לב לכל זה.

 

היה פה בפורום לפני שנים שירשור על בן אדם בגיל מבוגר ששם במאזדה 3 את הגיר בהילוך ראשון ונסע נסיעה די ארוכה, לא 10 מטר. לא שם לב שמשהו לא בסדר.

 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 2 שעות, Ahbarony כתב:

פעם היו מניעים עם מנואלה. גם הסתדרו יופי.
 

 

לא רק זה, אלא גם כושר ובטח גם שורף איזה שלוש קלוריות. אני אומר בוא נחזיר את המנואלה.

לפני 2 דקות, Buki כתב:

אבל יכול להיות שאנשים מבוגרים לא שמים לב לכל זה.

 

לא רוצה ללכת לקיצוניות פה. אבל אם לא שמים לב לציפצוף והודעה במרכז המסך על זה שהמפתח לא נמצא ברכב, אולי כדאי לעבוד על תשומת הלב.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 37 דקות, David32 כתב:

לא רוצה ללכת לקיצוניות פה. אבל אם לא שמים לב לציפצוף והודעה במרכז המסך על זה שהמפתח לא נמצא ברכב, אולי כדאי לעבוד על תשומת הלב.

אני אתן לך כדוגמא את אבא שלי.

.בן 84, עובד משרה מלאה (לא רק מגיע לעבודה אלא עובד. בערך 30% מהיום ברצפת הייצור) אבל בגילו יש את היתרון שאתה יכול להנמיך את הווליום מהאוזן ואת החיסרון שיותר קשה לך לתפוס שינויים טכנולוגיים.

 

הוא ערני ומרוכז אבל החליט שבגילו לא נוהגים מעבר לנסיעות פרווריות (לעיר בתוך העיר או מקסימום לעיר הסמוכה) ואין סיכוי שהוא ישים לב שהרכב ההיברידי מונע.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...