Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יחס דוחה מעסקים בזמן קורונה - פוסט פריקה


tepic
שימו לב! השרשור הזה בן 1445 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צרת רבים - נחמת שוטים.

 

נכנסתי הבוקר לפייסבוק. הפוסט הראשון - בת דודה מטורונטו ששואלת "איפה אפשר להזמין מוצרי מכולת עם אספקה של פחות משבועיים?" בתגובות - כל מיני סיפורי זוועה על הזמנות שאספקתן נדחית שוב ושוב עד שהן מבוטלות.

 

כנראה שהארוע הנוכחי הרבה יותר מדי גדול, גם על ארגונים שרגילים לספק משלוחים, במדינות שבהן השיטה יותר מבוססת מאשר אצלנו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מישהו כבר אמר שופרסל בשרשור הזה ?

 

ההתנהלות של הארגון הזה, שעל פניו מנסה להתחרות באמזון (ראו אתר האונליין שהקים) וברדק המשלוחים שלו ושרות הלקוחות הכושל, ראויים לאין סוף 👎.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלנו אין משלוחים בכלל. גם טסקו וגם קארפור עושים משלוחים, ובזמני שיגרה הרמה מאוד גבוהה, אבל עכשיו אין סלוטים גם 3 שבועות קדימה.

 

מבחינתנו זה פחות בעיה, יש סופר גדול 200 מטר מהבית ועושים שם קניות פעם ביומיים (גם ככה המקררים באירופה קטנים 😀)

 

אבל אנשים מבוגרים? או כאלה שלא יכולים לסחוב? מבחינתם זה בעיה.

 

מה שכן, בכל החנויות במדינה הגבילו שבין 10-12 בבוקר רק אנשים מעל גיל 65 יכולים לעשות קניות. אני חושב שזה רעיון חכם ביותר שכדאי לאמץ גם בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, garicho כתב:

מה שכן, בכל החנויות במדינה הגבילו שבין 10-12 בבוקר רק אנשים מעל גיל 65 יכולים לעשות קניות. אני חושב שזה רעיון חכם ביותר שכדאי לאמץ גם בארץ.

 

בסופר השכונתי באשדוד ניסו לעשות משהו דומה והתוצאה הייתה הסתערות המונית של זקנים בשעות הבוקר שהצטופפו ונשמו אחד על השני. כעבור מספר ימים הבינו שזה לא עובד וביטלו את הנוהל. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

בסופר השכונתי באשדוד ניסו לעשות משהו דומה והתוצאה הייתה הסתערות המונית של זקנים בשעות הבוקר שהצטופפו ונשמו אחד על השני. כעבור מספר ימים הבינו שזה לא עובד וביטלו את הנוהל. 

 

אז שכונות י ו י״ג באשדוד צריכות יותר שעות זקנים. אולי פעם אחת שעתיים בבוקר ופעם אחת שעתיים אחרי הצהריים. אם יש ביקוש לזה סימן שזה צריך לעבוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמנתי מס' פעמים מאייבורי ומ-KSP בחודש האחרון..

 

כל המשלוחים שהזמנתי משני המקומות הגיעו בזמן אבל יש הבדל גדול באיכות השירות של שני המקומות..

כשניסיתי לוודא אם המשלוח מ-KSP יגיע בזמן (קפסולות קפה), השארתי שתי הודעות במערכת בהפרש של מס' ימים אך אף אחד לא חזר אליי. בסופו של דבר המשלוח הגיע בזמן אבל תגובה משירות הלקוחות בנוגע למועד האספקה לא התקבלה מעולם ;)

 

כנ"ל לגבי הזמנת Bissel Crosswave מ-KSP שלא הצלחתי לקבל מנציג השירות תשובה לגבי מועד אספקה משוער ולכן ביטלתי את ההזמנה והזמנתי מוואלה שופס.

 

לעומת זאת.. חווית השירות עם אייבורי הייתה מעולה.

1. שינוי שרציתי לבצע בהזמנה שסופקה לאותו היום בוצע באופן מיידי דרך הוואטסאפ.

 

2.הזמנתי משלוח עם מס' פריטים ולצערי נשכחה חבילת דפי A4.

עליתי מולם בוואטסאפ ותוך שעה התקשר נציג ועדכן שמשלוח עם הפריט שחסר יגיע בשעה הקרובה.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהעולה מרוח התגובות בשרשור - להזמין מKSP זה רולטה, יש סיכוי שהדברים במלאי והם יגיעו בזמן סביר, אך אם יש בעיית מלאי או כל בעיה אחרת אז השירות פשוט לא קיים.

מכיוון ששירות של מקום נמדד כאשר יש בעיה כלשהי  - ניתן לקבוע שהשירות של KSP הוא מחורבן ומזלזל. דוגמא לאיך מקום לא אמור להתנהל עם הלקוחות שלו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה יכול להיות גם תלוי באיזור , אני אישית לא נתקלתי בבעיות משלוח מKSP ,  לנקודת איסוף ,יותר קרוב מללכת עד הסניף או לאסוף משהו מהדואר, ומהצד השני לא צריך לתאם ולחכות לשליח.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yoav911gt2 כתב:

זה יכול להיות גם תלוי באיזור , אני אישית לא נתקלתי בבעיות משלוח מKSP ,  לנקודת איסוף ,יותר קרוב מללכת עד הסניף או לאסוף משהו מהדואר, ומהצד השני לא צריך לתאם ולחכות לשליח.

ולכן אמרתי ששירות נמדד כאשר יש בעיה שצריך לטפל בה. כל עוד אין בעיות גם החנות רשת המנוהלת עם האנשים הכי מגעילים בעולם תהיה בעינינו בסדר. אבל מה קורה כשצריך שירות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלנו אין משלוחים בכלל. גם טסקו וגם קארפור עושים משלוחים, ובזמני שיגרה הרמה מאוד גבוהה, אבל עכשיו אין סלוטים גם 3 שבועות קדימה.
 
מבחינתנו זה פחות בעיה, יש סופר גדול 200 מטר מהבית ועושים שם קניות פעם ביומיים (גם ככה המקררים באירופה קטנים [emoji3])
 
אבל אנשים מבוגרים? או כאלה שלא יכולים לסחוב? מבחינתם זה בעיה.
 
מה שכן, בכל החנויות במדינה הגבילו שבין 10-12 בבוקר רק אנשים מעל גיל 65 יכולים לעשות קניות. אני חושב שזה רעיון חכם ביותר שכדאי לאמץ גם בארץ.
בס"ד

בויקטורי גן יבנה, כל יום בין 7-9, רק מבוגרים רשאים לקנות בסופר.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, tepic כתב:

מהעולה מרוח התגובות בשרשור - להזמין מKSP זה רולטה, יש סיכוי שהדברים במלאי והם יגיעו בזמן סביר, אך אם יש בעיית מלאי או כל בעיה אחרת אז השירות פשוט לא קיים.

מכיוון ששירות של מקום נמדד כאשר יש בעיה כלשהי  - ניתן לקבוע שהשירות של KSP הוא מחורבן ומזלזל. דוגמא לאיך מקום לא אמור להתנהל עם הלקוחות שלו.

 

 

 

השירות של KSP תמיד היה מזלזל ומחורבן בלי קשר. תנסה לשאול יותר משאלה אחת את נציגי המכירות שלהם, הם ידפקו לך מבט מזלזל של "למה אתה מבזבז לי את הזמן?" 

והמדהים הוא שהם כולם כאלה, כאילו תנאי הקבלה שלהם הוא שתהיה חרא. 

מה שלא מפריע להם בכלל למכור בכמויות, כי לישראלי חשוב רק המחיר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בksp יש לך שילוב של מחיר נמוך מבחר גדול וגם מלאי זמין, כל זה בקניון הצמוד לביתך ולא איזו חנות מומחית שנמצאת במשרד בקומה 3 של איזה בניין במקום בלי חנייה.
יתרון ענק. הם גם נותנים לך לבדןק לפני האם המוצר קיים במלאי בסניף שאתה רוצה ללכת אליו.
אבל מסכים. צריך לדעת מה אתה רוצה לפני שאתה הולך והשירות שם בחלק מהסניפים לוקה מאוד בחסר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, davemustaine87 כתב:

 

השירות של KSP תמיד היה מזלזל ומחורבן בלי קשר. תנסה לשאול יותר משאלה אחת את נציגי המכירות שלהם, הם ידפקו לך מבט מזלזל של "למה אתה מבזבז לי את הזמן?" 

והמדהים הוא שהם כולם כאלה, כאילו תנאי הקבלה שלהם הוא שתהיה חרא. 

מה שלא מפריע להם בכלל למכור בכמויות, כי לישראלי חשוב רק המחיר. 

 

סתם שאלה, אבל אני אף פעם לא הבנתי את הקטע של לשאול מוכר שאלות על מוצר ספציפי בחנות שהיא לא נישה. (KSP ממזמן הפסיקו להיות רק חנות מחשבים)

 

כאילו, כל מענה שתקבל ממנו כמעט בוודאות לא יהיה 100% או שהוא יהיה אנקדוטה כזו או אחרת. אני מעדיף לעשות את המחקר על המוצר שאני קונה לפני שאני ניגש לחנות. במקרה הטוב הוא יגיד לך מידע לא טוב ובמקרה הרע הוא יעשה לך upsell

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

גם לי יש נסיון שלילי לחלוק עם KSP, אם כבר כולם בועטים בהם. בביקור האחרון בארץ קפצנו לסניף הרצל"פ לאסוף איזו מחסנית דיו שלא הייתה במלאי בנתניה. אמרו שאפשר לחנות עד שעה בחניון של בניין משרדים סמוך. באנו, לקחנו המחסנית, נתנו את כרטיס החניה למוכרן, שם לנו עליו מדבקה עם ברקוד, מנסים לצאת - זין, שלם עשרים שקל.

 

לחצתי על האינטרקום במחסום - אמרו לי תחזור לסניף. חזרתי לסניף (5 דקות הליכה בערך עם מדרגות, באזור תעשייה, בחורף - לא כיף) תו"כ שאני משאיר את האחייניות באוטו ע"מ לחסוך להן את התענוג. מסתכל עליי המוכרן בעיני עגל ואומר לי 'לא יודע מה לעשות, דבר עם האיש באינטרקום'. תודעת שירות - אפס. רבאק, לפחות תתקשר בעצמך למוקד של החניון במקום לשבת לבד בחנות ריקה ולקרוא YNET! אבל לא, אני בישראל ואני הלקוח, אז אני פשוט אלך להזדיין.

 

בסיבוב השני האיש עם האינטרקום פשוט ריחם עליי ושחרר אותי, אבל הדיאלוג הזה היה יכול להימשך עוד הרבה זמן. כנראה שבשביל למכור לי דיו זול היו צריכים לשכור אידיוט שישב מאחורי הדלפק בשכר מינימום, הגיוני סה"כ.

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Derish כתב:

~

גם לי יש נסיון שלילי לחלוק עם KSP.

 

 

מתנצל על ההטעייה, בדיקה נוספת העלתה שהמקרה לעיל התרחש דווקא בסניף הרצל"פ של אייבורי. הזכרון שלי כבר לא מה שהיה פעם.

 

סה"כ היו לי חוויות חיוביות ושליליות עם שניהם לאורך השנים, כאשר רוב הבעיות בתחום השירות ולא הטכני. תלוי על איזה סניף ועל איזה עובד נופלים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...