Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יחס דוחה מעסקים בזמן קורונה - פוסט פריקה


tepic
שימו לב! השרשור הזה בן 1419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין איסוף עצמי. הסעיף נועד לבחור את הסניף ממנו יבוצע המשלוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכנסתי לאתר אייס, בצעתי הזמנה של מוצר.

כאשר הגעתי לשלב הסיום היה לי בחירה בין  שני אפשריות: משלוח/ משלוח מסניף.

כאשר אחד בחינם והשני ב 50 ש"ח.

הגעתי למסקנה כפי שכתבתי, אחרת למה שמי שהוא ייבחר במשלוח בכסף אם יש משלוח בחינם?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי אין משלוח חינם. כל משלוח עולה 50 ש"ח (אנימניח שגם יותר, לפי גודל החבילה). יש רק משלוח מסניף, והמערכת מאפשרת לך לבחור את הסניף ממנו יבוצע המשלוח.

 

אבל, עוד דבר מטופש: עשיתי מה שאתה עשית, ואז ביטלתי את המוצר - המערכת עדיין השאירה לי בחשבון דמי משלוח 50 ש"ח. היה צורך לבטלם בלחיצה נוספת על ה-x האדום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכנסתי לאתר אייס, בצעתי הזמנה של מוצר.
כאשר הגעתי לשלב הסיום היה לי בחירה בין  שני אפשריות: משלוח/ משלוח מסניף.
כאשר אחד בחינם והשני ב 50 ש"ח.
הגעתי למסקנה כפי שכתבתי, אחרת למה שמי שהוא ייבחר במשלוח בכסף אם יש משלוח בחינם?
 


כי זה אתר גרוע.
חכה שתנסה לתפוס אותם...

לזכותם יאמר שביום שחזרו אלי - ב-23:00 הסחורה הייתה אצלי.

יש פשוט מעין פער כזה שהחנויות הפיזיות הותיקות מתקשות לעבור עליו במעבר לאון ליין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה לאחר שהתקבלו מס' לא מועט של תלונות, הם הוסיפו את ההערה הזאת:

 

image.png.3fd595ee993da212cf62b1e9cd47b7a2.png

 

בכל מקרה, הם רשמו שחור על גבי לבן שלא תהייה אפשרות לאיסוף עצמי ואת זה הבנתי.

אז אם כן, למה להניח שאנשים יחשבו אחרת?  לא רצוי לנטרל את אופציית האיסוף העצמי אם היא לא רלוונטית?

משהו שם בהתנהלות לא עובד טוב, והנציגים כנראה חוזרים על תשובות שבלוניות בניסיון לצאת מהפלונטר ומהיעדר השירות.

למזלי, באמת לא היה מדובר במשהו דחוף.

ואם כן אצטרך, אז אדע לא לעשות את זה דרכם.

עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אבסורדי כי היא כן מנוטרלת. אי אפשר לבחור בה. רשום שאין.

בחרתי במשלוח מהסניף. רשום שיתקשרו לתאם איתי ולקחת 50 ש"ח.

ואז קיבלתי סמס שהמוצר מוכן בסניף לאיסוף עצמי (WTF?).

 

אני חושב שזאת אחת הבעיות של עסקים או ארגונים גדולים במצבים שמצריכים שינוי מהיר יחסית - היכולת שלהם לבצע שינויים ולהטמיע אותם היא איטית מאוד יחסית.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר שלפני שנתיים וחצי בערך אמי רכשה סט שולחן וכסאות חצר מאייס אונליין, עם הבטחה למשלוח עד שבעה ימי עסקים.
כעבור עשרה ימי עסקים בהם אף אחד לא התקשר אפילו לעדכן במצב ההזמנה, ניסינו לפנות לשירות הלקוחות.
בכל שעה ביממה בה ניסינו להתקשר, הקו היה תפוס\לא זמין\מתנתק אחרי כמה דקות המתנה. לא ניתן טלפונית להגיע לאף אחד מהם.
הברירה שנותרה היא לפנות אינטרנטית, אז פנינו אליהם בפייסבוק. רק שם יש אפשרות לדבר עם יצור בשר ודם לגבי ההזמנה מאייס.
שנתיים וחצי - ודבר לא השתנה.
אם מישהו פה מספיק הרפתקן ומרגיש שהוא לא חווה על בשרו מספיק מתרבות העסקים שאנחנו מדברים עליה פה בשרשור - מוזמן לבצע מהם רכישה ולהיווכח בעצמו.
באמת שיש חברות אחרות המתחרות באייס ושמגיע להן את הפרנסה הזו הרבה יותר.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שכתב את האתר לא מבין מה שהוא עושה. זו התוצאה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שהעסק הממוצע כנראה  לא יודה שהוא לא עומד בעומסים שלו, והוא לא יפסיק או ישבית באופן זמני את ההזמנות.

במקום להגביל את ההזמנות נניח ל-10,000 ביום (סתם דוגמא שרירותית) הוא ממשיך אותם ככל הנראה מעבר לקיבולת וליכולת שלו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שוכח גם ש: גם אם בעל העסק מגביל את מספר ההזמנות ליום, ומסוגל לעמוד בכמות הזו עם כוח האדם שיש לו - באותו הערב ביבי מחליט לקצץ את כח האדם מ 30% ל 15% ואז הלכו כל התוכניות (ויש כבר הזמנות בקנה).
תוסיף לזה שבתקופה הזו הכל, אבל הכל, משתנה מרגע לרגע.
גם אם אתה עושה תוכניות לפי כח האדם שיש לך כרגע, מחר מחרתיים נכנס לך מישהו לבידוד - בום, אתה בבעיה.


בסופו של דבר כולם רוצים לעבוד ולספק את הסחורה ושיקנו מהם, לצערנו הרב מה שקורה עכשיו אלו דברים שלא ניתנים לצפות אותם ובחלק מהמקרים צריך להבין שבעיות מתפתחות תוך כדי תנועה, עם כל הרצון הטוב.

 

 

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי דוגמאות שממחישות היטב את תרבות שירות הלקוחות בישראל:

 

ב-30 למרץ ביצעתי הזמנה ב-KSP, רשום שהמשלוח יסופק תוך 1-6 ימי עסקים. החיוב באשראי ירד יום למחרת, נכון להיום - 10 ימים אחרי - ההזמנה אפילו עוד לא נשלחה. ברור לי שאין סיכוי שזה יגיע לפני סוף החג. שלחתי פניה באתר לפני כמה ימים לברר מה המצב, אין שום תגובה.

 

ב-22 לפברואר הזמנתי זוג נעליים מאמזון, החבילה הגיעה בתחילת מרץ. ביום שבת האחרון (ה-4 לאפריל) שמתי לב לקרע באחת הנעליים, קרע קטן אבל לא ניתן לתיקון. פניתי בצ'אט לאמזון, זה היה ביום שבת בשעה 14:00. ביום ראשון, בשעה 13:00 (כלומר פחות מ-24 שעות) דפק אצלי בדלת שליח של DHL ואסף את הנעליים בתמורה לזיכוי מלא.

מישהו מעלה על דעתו שירות כזה בישראל? 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ויש

 

אמנם לא בשנים האחרונות, אבל פעמיים קיבלתי מוצרים לבנים עם dents. האחד היה מכונת כביסה - הייתי בדיונים טלפוניים מרתוניים עם השירות כאשר נשמעה דפיקה בדלת והגיע מוביל עם מכונה חדשה. השני היה מקרר (מיבוא מקביל) - התחמקו  מטיפול עד שנשברתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנים האחרונות אני פחות ופחות מחפש לקנות מוצרים במקומות הכי זולים, אבל שוב ושוב נתקל במצב אבסורדי לחלוטין. בלא מעט מקרים, דווקא המקום הזול יותר הוא זה שייתן את השירות הטוב יותר, הן לפני והן אחרי המכירה. מאידך, אני רואה הרבה מאוד חנויות שדווקא דורשות את אותה פרמיית "שירות" שאנחנו רגילים לשלם, אבל למעשה פשוט דופקות את הלקוח פעמיים. הן במחיר והן בשירות.

תכלס, אחרי קצת מחשבה, זה דווקא די הגיוני. העסק עם תודעת השירות הטובה יותר יודע שאם הוא לא יציע את המחיר הכי טוב, בכלל לא תהיה לו הזדמנות "לשים את הרגל בדלת" אצל לקוחות פוטנציאליים, והחנות ה"גדולה" בעלת ה"מוניטין" של המקום הדיפולטי לקנייה של מוצר X או Y משתמשת בשני הדברים האלה כדי גם לגבות מחירים גבוהים על מוצרים מחורבנים, וגם כדי לתת שירות מחפיר כי מה אכפת להם? הם היו וישארו ברירת המחדל לקניית מקרר/לפטופ/חלב כי אפילו כל הביקורת הרעה בעולם לא יכולה לנצח את כוחם של 'הרגלי לקוח'. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודות לשרשור הזה ולדברים דומים שקראתי בטוויטר בשבוע האחרון, החלטתי לחסוך כ-1,000 ש"ח ולא לקנות הגה משחק למחשב (G29); ואני כותב את זה בתור אחד שעובד בחברת יבואן שמספקת סחורה לאייבורי\KSP ויכול להיעזר בקצת "עזרה מבפנים".
לא שווה את ההתעסקות, לטעמי.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...