Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

tepic

יחס דוחה מעסקים בזמן קורונה - פוסט פריקה

Recommended Posts

לפי כלכליסט זה היה בסוף 2018, לא טרחתי לבדוק יותר מזה אבל בכל מקרה התאמה של מרלוג לוקחת זמן.

https://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3749257,00.html

השרות שלהם מעולם לא הצטיין

 

לדקטלון לקח המון חודשים עד שהקימו מרלוג בארץ והשתלטו על מדפים ריקים בסניפים.

עריכה אחרונה על ידי shake

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא הזמנתי 2 הזמנות שונות מKSP והם הגיעו תוך יומיים, אולי לא היו במלאי המוצרים? רושמים לבדוק מלאי זמין.

אני הזמנתי מיטה מלפני תחילת הקורונה והיא מוכנה והחנות מסרבת לספק לנו אותה בטענה שמשרד הבריאות סגר אותם (אך היום קיבלתי ספה שדורשת הרכבה, בלי בעיה וגם ארון מאייס).

Sent from my MI 6 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים





אולי סוף סוף נראה צרכנים ישראליים שמחפשים משהו מעבר לחצי שקל שמגרדים פה ושם?


מסכים לגמרי.
אני תמיד משתדל לקנות מעסקים מקומיים גם בעלות של עוד כמה שקלים.
מאז שהחל המשבר הזה כל דבר שהזמנתי (אוכל בעלי חיים, פח צבע לבית ועוד) הגיע תוך 36 שעות לפתח הבית.
תלונת לקוח? שרות לקוחות? אני מדבר עם בעל העסק שעונה לטלפון ולא מורח אותי בסיפורי סבתא.

בסופו של דבר, שירות טוב עולה כסף. ומי שקונה זול שלא יתפלא.


Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk


"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 שעות, hans כתב:

גם בימים כתיקונם אני אוכל קש מעסקים ישראליים בכל הקשור לשירות ומשלוחים,

המצב הנוכחי בסך הכול מחדד את הבעיה.

 

אין ברירה אלא לנשום עמוק ולהיצמד למי שסיפק לך בעבר שירות סביר, אפילו אם המחיר גבוה יותר.

אולי סוף סוף נראה צרכנים ישראליים שמחפשים משהו מעבר לחצי שקל שמגרדים פה ושם?

העלת נקודה טובה, שכנעת אותי.

ביטלתי את ההזמנה וקניתי ממקום אחר. לKSP לא מגיע את הכסף שלי.

  • תודה 1
  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי ממחסני חשמל אוןליין חוץ מזה שקיבלתי הנחה של 500 שקל קופון רק בגלל האון ליין היה לי הצעת מחיר מחנות שלהם פיזית  על אותו מוצר. אחרי יום התקשרו לתאם . ויום אחרי הגיע המוצר (מוצר חשמלי גדול) אפילו הגיע שעה לפני הזמן . לא משהו שאני רגיל בארצנו .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי את החבילה שלי מ-KSP ביום חמישי. סה"כ זמן המתנה עמד על 4 ימי עסקים. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הזמנתי מוצר מהם לפני 12 ימים, והוא עדיין בסטטוס "מטופל לטובת ליקוט ואריזה".

אני חושד שהוא לא נמצא במלאי (וגם לא מצליח למצוא מלאי שלו בשום מקום אחר), למרות ש KSP טוענים שיש מלאי.

העניין הוא שאין לי איך לברר את העניין, כי אין עם מי לדבר.

  • תודה 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממתין למוצר מאייס.
בינתיים, לא עברו כ-5 ימי עסקים אז אמתין בסבלנות.

 

העסקים האלה, הם עדיין עסקים פרטיים עם כח אדם מוגבל וכנראה שלא מדובר בעסקים שתורגלו לעבוד במתכונת חירום. ( צבא משטרה וכד').

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 2.4.2020 בשעה 11:43, tepic כתב:

אני רוצה לפרוק מעט על עסקים שממשיכים לעבוד בזמן קורונה.

 

בגלל הגבלות הקורונה לאחרונה התחלתי להזמין מוצרים רבים אל ביתי (במקום לקנות בחנות).

כאדם  שחי במדינה אני מודע לכך שלעסקים קשה לפעול לאחרונה, אך עם זאת אני רוצה למחות על כל שישנם בעלי עסקים שפשוט מרשים לעצמם לזרוק על הלקוח בתירוצי הקורונה.

להלן 2 דוגמאות המתקופה האחרונה:

 

1. KSP:

הוזמנו אוזניות וציוד כושר, כאשר זמן האספקה הוא עד 8 ימי עסקים.

נכון להיום עברו כבר 9 ימי עסקים. אני מבין ומכיל את הקושי בביצוע שילוחים אך עם זאת סטטוס ההזמנה לא השתנה כבר למעלה משבוע,

אפילו לא בוצע הליקוט במחסן. שירות לקוחות לא קיים, וזאת מכיוון שבטלפון ישנה הודעה של "תתקשר בזמן אחר" (בכל שעה ביום...), והפניה דרך האתר גם היא כבר לא עובדת.

גם כאשר הפניות דרך האתר עבדו קיבלתי תשובה אוטמטית שמראה שהם אפילו לא קוראים מה הלקוח רושם להם.

מיותר לציין שהחיוב עצמו ירד מהשאראי בסמיכות לביצוע העסקה...

 

מובן לי שיש עומס על עסקים בזמן זה, אך בחיאת, אם אתם לא מסוגלים לעמוד בעוד הזמנות - פשוט אל תקחו אותן!!!

ההתנהלות הזו מגעילה ופוגעת בצרכן. אם יש בעיות אז תגידו אותם כבר ברגע ההזמנה או מיד אחרי - אל תתנו ללקוח את החרא בפרצוף רק אחרי שבוע או יותר.

 

גילוי נאות- אחי הקטן,חבר הפורום כאן עובד ב KSP  ואני אישית עד ללקיחת הזמנות בקצב גבוה מהרגיל - הבן אדם בטלפון משעה 9:00 עד 19:00 בערב-פיקניק זה לא  ולא תמיד יש סחורה בסניף הקרוב דבר,שמעכב יותר את הגעת ההזמנה לסניף הקרוב ומשם לשילוח.

בנוסף, כפי שנכתב כבר- למעט אולי איזור המרכז ,החברה הזו לא עובדת כלל עם משלוחים ביום יום ולכן,צריך טיפה סבלנות יותר מהרגיל.

 


אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 51 דקות, colauti 9 כתב:

צריך טיפה סבלנות יותר מהרגיל.

 

זה לא טיפה, זה נשמע כמו שבועיים יותר סבלנות מהרגיל והיד עוד נטויה... וכרגיל, הסניגור האינטרנטי לא קורא את כתב האישום לעומק לפני שמתחיל להגיב. לא מדובר כאן בתלונות על משלוח שמתעכב, אלא על חוסר תקשורת עם הלקוח. ובזה כל הנאשמים בשרשור הנ"ל כושלים, ומגיע להם לאבד את ההזמנות וההנכסות ולספוג את ההפסדים, כי זה א-ב של הביזנס שלהם. ואם לא לימדו אותם את זה בביה"ס אז שילמדו עכשיו בדרך הקשה.

 

גם לי יש לקוחות שמתמודדים עם תקלות והביקור שלי אצלם נדחה בשבועות וחודשים. אבל אנחנו בקשר מדי שבוע, ויודעים בדיוק מתי הצד השני נכנס לבידוד או לסנקציות אחרות, ומנסים למצוא ביחד את הפתרון האופטימלי בהתחשב בנסיבות.

  • תודה 3
  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בחייאת חברייס, 

אל תאשימו אותי בשירות הגרוע של KSP. 

תנסו להזמין מהם משהו בבלאק פרידיי, אותו שירות גרוע, האתר שלהם לא מעודכן והם מוכרים סחורה שלא קיימת, ואז מנסים לשכנע אותך לבטל את ההזמנה. 

בואו, לא כל דבר זה קוביד. 

קובי ד19

  • מצחיק 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש תלונה אחרת- בנוגע לכמות הקופאיות בסופרים בזמן הזה- מטריף אותי לדעת שדווקא רשתות מזון שיכולות להמשיך להרוויח כסף בזמן שכמעט כל תחומי העסקים האחרים סגורים ומפסידי סכומי עתק- הם מרשים לעצמם לחסוך כמה שקלים ולצמצם את מספ' הקופאיות עד שנוצר מצב של תור של מניין לפחות בקופה!.

הרי כל הרעיון זה לימנוע התגודדות אנשים במקום אחד- אבל עקב מחסור בקופאיות יש גידול בתורים ולך תישמור 2 מטר בין אדם לאדם שיש לך 5~10 אנשים לקופה! .

ככה זה גם בסופר השכונתי(רשת) וגם בשופרסל דיל מערב ראשל"צ שהייתי ליקראת 5 בבוקר- הייתה רק קופאית אחת עם תור ארוך.

לפחות אצלם אפשר לומר שיש גם שירות עצמי לתשלום באשראי, אבל עדיין, מזומן זה רק בקופה וזה פשוט הזוי שהם מרשים לעצמם לחסוך דווקא באיזור הזה בזמן שלעסקים אחרים אין את הפריווילגיה להמשיך לקבל קהל ולהיתפרנס כרגיל.

 

מה דעתכם?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • תודה 1

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני שואל - אין לי תשובה - האם הקופאיות חוששות  לעבוד. בכל זאת, עמודה ממושכת מול קהל לא מוכר. 

 

נראה לי שיש צורך בהתקנת חלון מגן על כל קופה ועל הפעלת ה-EMV עם סכום גבוה ל-tap על מנת שהלקוח יניח את הכרטיס על הקורא בלי צורך להקיש קוד ובודאי בלי צורך למסור את הכרטיס לקופאית כמו בשיטה הארכאית שלנו..


לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע, לא היה חסר עובדים במקומות אחרים וכל המון מלקטים.

אם ככה מדוע שלא יתחילו לקבל מזומן בשירות עצמי גם? כמו בתחנת דלק שאתה נותן למתדלק מזומן והוא פשוט מעביר כרטיס על הסכום.

פשוט אני קונה גם להורים וגם לאחי בקנייה מרוכזת אחת אז אשראי זה קצת בעיה, אבל אם לא תיהיה ברירה אז זה מה שאעשה.

 

זה גם עדיף כי אני מעדיף שהקופאית לא תעביר את המוצרים שלי ואני אעשה זאת, אחרי הכל היידיים נוגעות בהרבה מוצרים מאנשים שונים +אמצעי תשלום.

*בבית הכל עובר חיטוי אחד אחד.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מלקטים אינם עובדים פרונטליים..

 

מזומן הוא מעביר מחלות מצויין. מן הסתם אפילו יותר ממזוזות. צריך להפחית כמה שאפשר את המגע הפיזי עם אנשים אחרים, לכן הדגשתי EMV עם tap, כך שלא יהיה צורך למסור את הכרטיס לקופאית או להקיש קוד על המקלדת שעליה הקישו קונים קודמים.

  • תודה 2

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...