Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

tepic

יחס דוחה מעסקים בזמן קורונה - פוסט פריקה

Recommended Posts

כן אמצעי תשלום באמת בעייתיים, מחטא הכל.

בקיצור צריך מודל תשלום ואינטרקציה מעודכנת לתקופה הזו(גם לא בכל מקום יש שירות עצמי בסופרים).

נ.ב: אני ביכלל הייתי מעדיף שיציבו קופסא קטנה שהלקוח שם את הכסף שם, זה ניסגר ומדליק UV-C לכמה שניות ואחר ניפתח והקופאית לוקחת.

 

בקיצור- אם פותחים את החנות- שידאגו שיהיו קופאיות/קופות שימנעו היווצרות תורים מיותרים.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בינואר הזמנתי חופשה בבית מלון בארץ, דרך בליק תיירות.

ב 10/03 (לפני שיצאו הודעות הסגר וביטולי התאספיות) הודעתי להם על ביטול החופשה, יש באפשרותי לבטל מכיון שההזמנה היא לאזרחית ותיקה. קיבלתי תשובה שיש אישור והחופשה מבוטלת.

אני עוקב ובודק באתר כרטיסי האשראי ורואה שלא רק שאין החזר (החזר צריך להיות תוך 7 ימים) אלה גם שאר התשלומים אמורים להמשיך לרדת. שולח מיילים לבליק והם מבלי למצמץ מודעים לי שהם לא מבטלים את המשך החיוב ואת ההחזר הם יחזירו לי רק בעוד 45 ימי עסקים.

כמובן שמיד הודעתי לחברת האשראי לעצור את שאר התשלומים.

לא ברורה החוצפה של בליק שלא רק שלא יצאתי לחופשה, היא לא טורחת לא לזכות ולא לעצור לפחות תשלומים עתידים על חופשה שלא תתקיים ואני די בטוח שהיא עצמה לא העבירה עדיין שקל לבית מלון על חופשה שהייתה צריכה להיות חודש אחרי המועד שבו כבר הודעתי להם על ביטול.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
  • תודה 1

ציטוט

החיים היפים. לפעמים מעייפים החיים, החיים היפים.

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, sperial כתב:

לכן הדגשתי EMV עם tap, כך שלא יהיה צורך למסור את הכרטיס לקופאית או להקיש קוד על המקלדת שעליה הקישו קונים קודמים.

משתמש בקצה המפתח. לוירוסים יש עמידות נמוכה מאד על מתכות.


יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי איזה מתכת. על נחושת 4 שעות. על פלדה 3 ימים
 

https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc2004973


לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 2.4.2020 בשעה 11:43, tepic כתב:

אני רוצה לפרוק מעט על עסקים שממשיכים לעבוד בזמן קורונה.

בגלל הגבלות הקורונה לאחרונה התחלתי להזמין מוצרים רבים אל ביתי (במקום לקנות בחנות).

כאדם  שחי במדינה אני מודע לכך שלעסקים קשה לפעול לאחרונה, אך עם זאת אני רוצה למחות על כל שישנם בעלי עסקים שפשוט מרשים לעצמם לזרוק על הלקוח בתירוצי הקורונה.

להלן 2 דוגמאות המתקופה האחרונה:

1. KSP:

הוזמנו אוזניות וציוד כושר, כאשר זמן האספקה הוא עד 8 ימי עסקים.

נכון להיום עברו כבר 9 ימי עסקים. אני מבין ומכיל את הקושי בביצוע שילוחים אך עם זאת סטטוס ההזמנה לא השתנה כבר למעלה משבוע,

אפילו לא בוצע הליקוט במחסן. שירות לקוחות לא קיים, וזאת מכיוון שבטלפון ישנה הודעה של "תתקשר בזמן אחר" (בכל שעה ביום...), והפניה דרך האתר גם היא כבר לא עובדת.

גם כאשר הפניות דרך האתר עבדו קיבלתי תשובה אוטמטית שמראה שהם אפילו לא קוראים מה הלקוח רושם להם.

מיותר לציין שהחיוב עצמו ירד מהשאראי בסמיכות לביצוע העסקה...

 


בהזדמנות זו רוצה לשבח (לא בציניות) את KSP:


לפני כ-3 שבועות בתאריך 15/3 הזמנתי מספר יחידות של DOK בחבילה אחת בודדת דרך BOXIT לחנות ליד הבית.
יום למחרת קיבלתי SMS שהחבילה נארזת -> יום למחרת הגיעה לחנות ליד הבית (שם אכן היתה לי בעיה בגלל שעות הפתיחה המוגבלות עקב COVID19) אבל התגברנו על זה ובסופו של דבר בעלת החנות פתחה את החנות לשעה ושיחררה את החבילות לכמה וכמה לקוחות (הקשרה אליי ואמרה לי להגיע).

בתאריך 27/3 (לפני שבוע ויום בדיוק) הזמנתי ביום שישי בלילה כונן SSD 480GB למחשב.
ביום א' (באיזור 6 בבוקר) קיבלתי SMS שנעשה חיוב.
ביום ב' לפנות בוקר, בשעה 3:15 התקבל SMS שהחבילה מוכנה לאיסוף של חברת השליחויות (BOXIT).
4 שעות לאחר מכן, ב 7:15 בבוקר, החבילה היתה בתיבת ה BOXIT שביקשתי (אספתי אותה אחה"צ כשהייתי בדרכי חזרה הביתה).
במילה אחת: שאפו.

אז לא הכל שחור ורע, יש גם דוגמאות טובות (בזמנים הלא פשוטים האלו) וצריך להשמיע את הדברים הטובים וגם לדעת לפרגן.

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 שעות, covid19 כתב:

בחייאת חברייס, 

אל תאשימו אותי בשירות הגרוע של KSP. 

תנסו להזמין מהם משהו בבלאק פרידיי, אותו שירות גרוע, האתר שלהם לא מעודכן והם מוכרים סחורה שלא קיימת, ואז מנסים לשכנע אותך לבטל את ההזמנה. 

בואו, לא כל דבר זה קוביד. 

קובי ד19

 

כמעט כל בלאק פריידיי יוצא לי להזמין מ-KSP משהו, מעולם לא קרה לי מה שאתה מתאר.

חוצמזה אתה וירוס, איך אתה מזמין משהו? לוירוסים יש כרטיס אשראי?


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אבל הם נצמדים אליו וחיים טוב.


לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עלוקות, טוב שהם לא נושמים כסף


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ל KSP יש פה הזדמנות פז להתחיל להכין את התשתיות לתת פייט רציני מאוד לאמזון בישראל. חבל שהם נופלים על הפרצוף עם ההזדמנות הזאת. ברגע שאמזון תתחיל להתחזק בישראל היא תמחק את KSP מהמפה רק בזכות רמה השירות שלה.


Time is the only thing standing between me and the throne

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב.

המוצר שהזמנתי, עדיין לא הגיע ושירות הלקוחות לא קיים.

(השיחה פשוט מתנתקת אחרי הנתב).

בינתיים המוצר שהזמנתי לא נמצא יותר באתר שלהם.

כנראה, כמו שחשדתי מלכתחילה, המוצר לא היה במלאי.

שלחתי בקשת ביטול עסקה דרך האתר, ובינתיים הזמנתי (בצבע אחר אמנם), מחנות אחרת.

לא כועס על העיכוב עצמו, ולא הולך לתבוע אף אחד - רק על חוסר השקיפות, הזמינות שלא קיימת, וההתעלמות מהודעות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יום שלישי שעבר, מעט לפני חצות, החלטתי להזמין ראוטר נורמלי מ- KSP. אחרי תהליך הרשמה מהיר ואימות פרטים, קיבלתי מייל שההזמנה שלי נקלטה במערכת.

ביום שלמחרת, קצת לפני 12 בצהריים, הראוטר כבר היה אצלי.

 

עריכה למען ההגינות: הזמנתי עם משלוח עד הבית בתוספת 15 שקלים. 

עריכה אחרונה על ידי Pavlik
  • תודה 1
  • מעניין 1

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

ועכשיו- כנראה שסיימתי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

 

ביצעתי הזמנה של אותן אוזניות מוואלה שופס כאשר בפועל ההזמנות נשלחות ישירות מהיבואן.

ההזמנה בוצעה בסופש, והיום (שני בבוקר) הן כבר היו אצלי. שאפו.

 

לגבי anipet, הושאר להם דירוג שלילי בזאפ והם הגיבו בסגנון "2000 הזמנות ביום, קורה שמדי פעם לא יהיה משהו במלאי". התגובה רק מדגישה כמה כמה הם לא מבינים את הכשל שלהם, שהוא לגבות כסף מלקוח ופשוט לשכוח ממנו, וגם כאשר הוא פונה לחברה אז מסבנים אותו יומיים עד שהאמת יצאה. בימים תקינים הייתי מגיש כנגדם תלונה למועצה לצרכנות.

 

  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 4.4.2020 בשעה 18:38, sperial כתב:

נראה לי שיש צורך בהתקנת חלון מגן על כל קופה ועל הפעלת ה-EMV עם סכום גבוה ל-tap על מנת שהלקוח יניח את הכרטיס על הקורא בלי צורך להקיש קוד.

 

אצלנו התקינו את המגנים השקופים די מהר, אבל העלאת הסכום ללא אישור מ-20 ל-50 יורו קרתה רק היום, כך שבאופן פרופורציונלי אני מצפה שלישראל זה יגיע בשלהי 2022.

 

 

לפני 1 שעה, tepic כתב:

בימים תקינים הייתי מגיש כנגדם תלונה למועצה לצרכנות.

 

אוי לא, רק לא המועצה לצרכנות! 🤣🤣

עריכה אחרונה על ידי Derish

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מתברר שבנק ישראל מנסה להתניע מהלך כזה (הפעלת ה-EMV במאי והגדלת גג ה-tap מ-200 ל-300 ש"ח), אבל שופרסל שמה רגליים. הזוי, לפחות בקופות בהן אני משלם יש מסופוני EMV. אני מקווה מאד שהפעם בנק ישראל יכופף להם קצת את הזרוע.

 

דרך אגב, לגבי נושא השרשור - ביום ששי הזמנתי חפיסת מסיכות כירורגיות מאיזה אתר לא מוכר. באותו יום התקשרו אלי מהאתר והציעו לי להגדיל את ההזמנה בלי להגדיל את דמי המשלוח, מה שהפך אותה יותר אטרקטיבית. המשלוח הגיע הביתה היום.

עריכה אחרונה על ידי sperial

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

image.png.f691a787aff3dd12a7b8d765a3f51e99.png

 

מחשב נייד של לנובו, הגיע היום בשעה 16:50. לא הכל שחור.

  • מעניין 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...