Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לאחרונה רכשתי רכב מסוג פיג'ו 308, שנת 2015 וברצוני לשדרג מעט את המערכת המקורית הנמצאת ברכב.

אני לא מגדיר את עצמי כאודיופיל ולכן השדררוג אותו אני רוצה לעשות הוא בסיסי בהיבט מחיר- תמורה.

אין בעיה לבצע רכישה ברשת במידת הצורך.

 

סדר הפעולות אותן אני מתכנן לבצע:

1. בידוד דלתות קדמיות.

2. הוספת מגבר 4/2 ערוצים.

3. החלפת רמקולים בדלתות קדמיות.

 

כרגע מה שנמצא ברכב הוא המערכת איתה הוא מגיע מהחברה.

מקריאה ברשת הבנתי שבמקרה הנ"ל עליי להתמקד במגבר אשר תהיה לו אפשרות של Speaker level inputs (לא מכיר את המושג בעברית 😅)

 

אשמח לשמוע את דעתכם באופן כללי ובשאלות הבאות:

1. מגבר מומלץ שיהיה קטן ככל האפשר (בשאיפה למקם אותו באזור הדשבורד). ראיתי את המגבר הבא Alpine KTP-445U אך לא מצאתי מקום שמוכר אותו בארץ.

2. האם ניתן לוותר על סאבוופר?

3. עובי בידוד מומלץ לבידוד הדלתות

4. רמקולים מומלצים להחלפת הרמקולים המקוריים.

 

 

תודה מראש :)

 

 

×
×
  • תוכן חדש...