Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, הייתי רוצה להרגיש את הרוח בשיער לפני שהוא נעלם ולכן אני מחפש רכב קבריולט אוטומטי, כל השאר פחות חשוב.

הרכב היחידי שמצאתי ביד 2 משנתון 2010 ומעלה במחירים האלו הוא פיאט 500 יד שלישית+ וזה קצת חבל כי במדינה שטופת שמש כמו שלנו הייתי בטוח שסוג הרכב הזה יהיה יותר נפוץ...

האם תוספת של עוד כמה K תעזור בחיפוש או שכדי לי לוותר על החלום?

פורסם

חבר,

 

פיאט 500 קבריולט ניתן למצוא בתקציב נמוך בהרבה משלך.

מודל 2013 יעלה 35K מודל 2015 ישאיר לך עודף מ50.

אבארט' 500 קבריולט ייכנס בתקציב שלך בכיף.

לדעתי טעית בשורת החיפוש ביד 2

 

בהצלחה,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

יד 3+ יש גם 207 cc בתקציב שלך.

רוצה יד 1 מרופא? כנס פעמיים ביום ליד 2 במשך כמה חודשים

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=33&model=3265- אם אלו התוצאות עדיף לא לקנות.

מכאן: https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=33&model=2767,הייתי בודק את האופציה הראשונה משנתון 2007,אם יש הסטוריה ,נגש למוסך שמתמחה בצרפתיות ובודק היטב את הרכב.

מכאן: https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=38&model=1761,2353,הייתי בודק את ה 2016 יד 2 מיהוד- נשמעת מעולה (לא מכיר את המוכר,שופט אך ורק לפי הנתונים).

אבל ואבל גדול,עניין הגיר הרובוטי-אתה צריך לבדוק היטב אם בכלל מתאים לך.

בכל מקרה,לא לקנות מסוחרים פרטיים/טריידאינים עלומי שם.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...