Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תנו לי להגיד לכם משהו על נהיגה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רוב השירות שלי הייתי על סופה ממוגנת ודויד בשטחי יוש וסופה 1 ו2 בשטחי האש בצפון ובדרום.

נהלתי עם הרכבים מרדפים לפי צורך ובהקפצות מסויימות גם נהיגה מהירה לפי צורך.

מעולם לא הייתי קרוב להתהפכות עם אף אחד מהרכבים גם במהירות גבוהה פי 4 ויותר ממה שרשמת.

אם כמעט התהפכת בכזו מהירות (לא אומר שזה לא אפשרי) אז הבעיה שלך היא במקום אחר ולא במהירות.

אתה היית ביוש שכל הכבישים הם אספלט.

אני נוהג בכורכר, חול, חול עמוק, פודרה, בוץ וכל תנאי שטח שאתה מכיר ולא מכיר.

 

ותגיד לי מתי כתבתי שהבעיה שלי הייתה במהירות.

 

הכמעט התהפכות שלי לא הייתה בגלל מהירות אלא בגלל עקיפה כשהמצד היה חול שסחף אותי למדרון קטן כזה.

 

עם סופה אתה לא יכול להתהפך זה לא רכב מסוכן.

 

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

פורסם
אין חכם כבעל ניסיון, על הכביש , במיוחד בארץ צריך להיות חכם לא צודק.

הבעייה היא שכמה טוב וזהיר שתנהג, זה לא תמיד תלוי בך, כמובן שעדיף שכולם יהיו רגועים יצייתו לחוקים ויסתכלו ימינה ושמאלה ולא יראו רק ישר.

 

אני כל יום נוסע מאחורי אנשים עם נסיון פי כמה משלי ורואה איך הם עושים טעויות מפגרות.

נסיון שווה משהו רק אם יש לו בסיס, בארץ לרובם המוחלט של הנהגים אין כזה (לא אשמתם, אף אחד לא דרש מהם יותר) ולכן המשפט הזה לא ממש תופס בכביש.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפעמים ה"ניסיון" נובע מלהיות חרא של נהג במשך הרבה שנים בלי שאף אחד יתקן אותך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

My point exactly.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אתה היית ביוש שכל הכבישים הם אספלט.

אני נוהג בכורכר, חול, חול עמוק, פודרה, בוץ וכל תנאי שטח שאתה מכיר ולא מכיר.

 

ותגיד לי מתי כתבתי שהבעיה שלי הייתה במהירות.

 

הכמעט התהפכות שלי לא הייתה בגלל מהירות אלא בגלל עקיפה כשהמצד היה חול שסחף אותי למדרון קטן כזה.

 

עם סופה אתה לא יכול להתהפך זה לא רכב מסוכן.

 

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

 

 

אולי היום הם אספלט, לפני יותר מעשור הרבה כבישים היו חול וחולירע,

אתה חמוד שאתה חושב שעם סופה 1 או 2 אי אפשר להתהפך, הדבר הזה לא יציב בשיט.

 

שים לב שציינת מהירות בהודעה הראשונה ולא שנפלת לכיוון מדרון, תנסה להסיק לבד ממה נגרם לך ה"כמעט התהפכות"

 

רק מבחינה ותיקון עצמי אתה תלמד לא לחזור שוב על אותם טעויות.

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

פורסם
אני מבין את הלחץ שבו היית אבל רחוק מאוד מתהפכות, ב-20 קמ"ש אי אפשר להתהפך ברכב.

 

אמר כל מי שמעולם לא נהג על סופה ממוגנת :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...