Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הראשונה, למי שייבא מקדחה\מברגה\סוללות.

האם יש בעייה כלשהיא בייבוא סוללות ליתיום (כנראה מסין)? ידוע לי שקשה לייבא סוללות ליתיום באוויר בגלל כל מיני תקנות חדשות (יחסית חדשות). מתוכנן לרכישה זוג סוללות 10.8V תואמות למקיטה (ומטען. ידוע לי לשים לב 110-220).

 

השנייה- אבקש המלצה יד ראשונה מנגר :lol:

מסור יפני. איזה גודל מומלץ? 220 או 180 ממ? הייעוד לעבודות קטנות יחסית, ואני חושב שהגדול יהיה סתם מגושם ועם יותר מדיי "עודף" לעבודות מסויימות (הוא גמיש, מה שיקשה עליי להישאר ישר בחלק נכבד מהעבודות המתוכננות עבורו).

כמו כן, האם SUIZAN זו חברה מומלצת?

 

תודה לעונים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

אני מייבא מפתח חשמלי נטען למגופים מגרמניה עם סוללת ליתיום והם נשלחים עם DHL.

 

תבדוק מה קורה מבחינת מכון התקנים כי לכלי עבודה יש תקן רשמי והם נופלים בקבוצה 1 שהיא הכי מחמירה.

 

 

עריכה: http://economy.gov.il/Legislation/Procedures/Procedures/goods_imports_with_official_standard_procedure_march_2018.pdf

 

כאן יש לך הסבר על הקבוצות.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תודה, אבל מדובר על ייבוא אישי... של רק סוללות (ובהזמנה נפרדת רק מטען).

ללא הכלי עצמו.

והשילוח לא יהיה עם DHL.

או חברה מוכרת אחרת...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יש בזה משהו... תודה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

איי אפשר לשלוח סוללות בדואר, זה שמוכרים סינים מתחכמים עם התקנות זה משהו אחר. זה משאיר לך את חברות הבלדרות עם העלויות הנלוות

פורסם

סוללת BL1013?

 

אכן. ראיתי בזמנו באיביי תחליפי במחיר די מצחיק, לזוג.

הכלי שהסוללות עבורו מיועד לשימוש מועט מאד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אפשר לשלוח סוללות. בד'כ זה יותר יקר. תזמין עם משלוח רשום. אם לא יגיע, זו בעייה של המוכר.

 

הזמנתי וקיבלתי מספר פעמים סוללות מעליאקספרס. בד'כ נשלח בדואר טורקיה.

 

במקרים אחרים המוכר מנסה לחסוך ולא מצהיר על הסוללות או מסתיר אותן. פעם הזמנתי סוללות לרחפן וקיבלתי במקום שלט משומש לרחפן. לפני שפתחתי דיספיוט שאלתי את המוכר אם טעה. מסתבר שהסוללות הוסתרו בתוך השלט.

:turn-l:
פורסם

טוב. אז הזמנתי לעצמי מאיביי סוללות ומטען (חליפי, כמובן).

עכשיו אשמח לתשובה לשאלה השנייה שלי:

השנייה- אבקש המלצה יד ראשונה מנגר :lol:

מסור יפני. איזה גודל מומלץ? 220 או 180 ממ? הייעוד לעבודות קטנות יחסית, ואני חושב שהגדול יהיה סתם מגושם ועם יותר מדיי "עודף" לעבודות מסויימות (הוא גמיש, מה שיקשה עליי להישאר ישר בחלק נכבד מהעבודות המתוכננות עבורו).

כמו כן, האם SUIZAN זו חברה מומלצת?

תודה לעונים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אין קשר בין גמישות לניסור ישר. ניסור ישר זה טכניקה ותו לא, ולא משנה באיזה מסור, מערבי או יפני.

לא מכיר את suizan אבל קשה לטעות עם מסורים יפניים באופן כללי, עוד לא מצאתי אחד שממש לא עובד.

פשוט תתאמן בריכוז רב על הסימון ועל תחילת הניסור (שני השלבים הכי קריטיים), מגע עדין וגמיש בלי להתחרע (התחרעות תשבור שיניים ותעקם את המסור).

 

אורך של מסור זה עניין מאוד אינדיבידואלי, בדרך כלל אני נוטה לקחת את המסור הכי ארוך שאפשר עבור עבודה ספציפית, יותר קל לזהות אם אתה לא מפולס/בניצב לחומר. אבל שוב, זאת העדפה אישית.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לפני שנתיים רכשתי במצטבר - סט של RYOBI 18V

מברגה + מברגת אימפקט + 2 סוללות נטענות lithium-ion + מטען + שנאי + תיק מקורי + מפוח.

כל רכיב רכשתי בנפרד מאיביי תלוי במכירה שמצאתי.

על הסוללות אם יש מחיר משלוחה אז זה בר שליחה.

במצטבר ההתעסקות היתה נחמדה ומחיר טוב ביחס לארץ.

אחלה כלי עבודה, דומה לסט בתמונה עם כלים יותר אכותים.

 

Ryobi_18_Volt_ONE_Lithium_Ion_Cordless_Drill_Driver_and_Impa_4371_0_res.jpg

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...