Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ידוע שהפאנל של הסמסונגים עדיף מבחינת שחור על פני Sony/LG (מדובר רק על LED, לא OLED, QLED, PLED או ZLED וכאלה) - VA מול IPS.

מצד שני זה בא על חשבון זוויות צפייה וזה מייצר פאלטת צבעים שונה, לכן אמרתי שהכי כדאי להסתכל בחנות על דגם כזה עובד.

אישית (וזה עניין של טעם אישי) פאלטת הצבעים של סמסונג הרבה פחות טובה בעיניי מאשר זו של LG או Sony

 

אני מעוניין לרכוש את הטלוויזיה לחדר השינה שהיא מול המיטה ולא לסלון שנדרשת זווית צפייה רחבה יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כנראה שזה עניין של העדפות, אני מאוד אוהבת את הצבעים של סמסונג וממש לא סובלת את LG.

 

כן, כמו שכתבתי, בניגוד ל"שחור אמיתי" (או במילים אחרות כמה ניתן להחשיך מסך דלוק) או זוויות צפייה שזה דברים מדידים ואמפיריים, פאלטת הצבעים זה לגמרי טעם אישי.

 

אני מעוניין לרכוש את הטלוויזיה לחדר השינה שהיא מול המיטה ולא לסלון שנדרשת זווית צפייה רחבה יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

בלי קשר הוספתי את עניין הזוויות צפייה, פשוט פירטתי את היתרון האמפירי של פאנל IPS מול VA.

אגב תלוי גם טעם אישי אבל בד"כ בחדרי שינה עניין ההחשכה יותר חשוב מאשר בסלון.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

פות״ש יש התקדמות?

מחפש בדיוק את אותו הדבר.

יש כל כך הרבה דגמים ודעות שונות.

אנא עדכן אם תוכל

ואם למישהו יש עצה היכן לרכוש טלוויזיה תבוא עליו גם הברכה.

פורסם

הלכתי שוב לחנות לראות מה בדיוק האפור של LG, אם לומר את האמת לא הבנתי על מה מדברים. המוכר אכן אמר שLG קצת יותר אפורה וניתן לראות זאת אפילו בתצוגה, ברצינות שלא הצלחתי להבחין בהבדל.

כעת מתלבט בין הUK6700 שממש בימים אלו מוסרת מהמדפים לטובת הדגם המחליף UM74.

מה שמוזר לי הוא שיש local dimming בuk67 אבל לא בדגם המחליף שלו.

אראה ביריד חבר בשבוע הבא מה יציעו על הטלוויזיות החדשות, ואם אין הטבות מיוחדות אקח את הuk67.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

זה רק מחזק את מה שכתבתי לך שאנשים נצמדים לנתונים טכנים, מבחנים של אתרים "לא תלויים" כשבפועל ההבדלים זניחים או לא ניתנים לזיהוי בעין אנושית רגילה.

בגלל האמינות היחסית נמוכה של טלווזיות קח את זו שנותנת את האחריות והשרות הטובים ביותר.

כשילך לך פנל אחרי שנה ויום אתה לא תזכור את רמת האפורים אלא את הנזק הכספי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

סמסונג - לא היית לוקח גם בחינם

י שלום יבואן מקביל ותיק

אם אתה מתעקש על יבוא פרללי וי. שלום אז בהחלט שווה לנסות לבטח את המכשיר בשנתיים נוספות.

 

אומרים שהשרות והאחריות של LG הם בעשר רמות מעל השאר שזה חומר מחשבה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
טוענים ש:

י. שלום

 

מוכר? ידוע? טוב? רע?

 

יבוא פרללי , אישית לא הייתי רוכש. כנראה סמרט ללא תמיכה בעברית ושאר תופעות.

פורסם

תסתכל הודעה 25. זה מסך של LG יבואן רישמי ונראה לי שאני הולך עליו.

מחכה לדעתכם והאם להוסיף 200 שקל ל3 שנות אחריות.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

חד משמעית כדאי להרחיב את האחריות

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)
הלכתי שוב לחנות לראות מה בדיוק האפור של LG, אם לומר את האמת לא הבנתי על מה מדברים. המוכר אכן אמר שLG קצת יותר אפורה וניתן לראות זאת אפילו בתצוגה, ברצינות שלא הצלחתי להבחין בהבדל.

כעת מתלבט בין הUK6700 שממש בימים אלו מוסרת מהמדפים לטובת הדגם המחליף UM74.

מה שמוזר לי הוא שיש local dimming בuk67 אבל לא בדגם המחליף שלו.

אראה ביריד חבר בשבוע הבא מה יציעו על הטלוויזיות החדשות, ואם אין הטבות מיוחדות אקח את הuk67.

 

 

כל עוד לא מדובר בטלוויזיה עם full array local dimming פונצקיית HDR היא לא יותר מגימיק שיווקי.

 

זה רק מחזק את מה שכתבתי לך שאנשים נצמדים לנתונים טכנים, מבחנים של אתרים "לא תלויים" כשבפועל ההבדלים זניחים או לא ניתנים לזיהוי בעין אנושית רגילה.

 

לא נכון. קיימים הבדלים מחושיים ביותר ניתנים לאבחנה בקלות. פשוט צריך שיהיה בסיס להשוואה.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85

×
×
  • תוכן חדש...