Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע אליי רוכש שהוא בעלים של חברה בשם אוטוס שהם מחפשים רכבים לאנשים פרטיים

הבעלים אומר שהעברת בעלות מתבצעת שהרוכשים שולחים אליו צילום של תעודת הזהות וניגשים לדואר בהרצליה שרק שם אפשרי לבצע את העברת

בעלות עם צילום ת ז

אני קצת חושש מישהו שמע? יכול לעזור

פורסם

מבחינת הכסת"ח של הדואר זה אפשרי - כי הם שומרים אצלם צילום של הת.ז. לפיכך עם פקיד שמשתף פעולה - זה אפשרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני הייתי ניזהר... רוצה לדעת מי עומד מולי ולמי אני מעביר בעלות.

לפחות בודק את מיופה הכח (זה שעומד מולך בדואר), מצלם את תעודת הזהות שלו

מוודא שזה באמת הוא.

פורסם

אם הבעלות עוברת והרכב כבר לא על שמך, שיהיה להם לבריאות.

מה שכן, יש סוחרים ש"חוסכים" לך זמן לוקחים גם ממך צילום ת.ז. להעביר בדואר.

ואז תוך חצי שנה המשטרה מגיעה אליך כי הרכב היה בפגע וברח ועדיין על שמך. אז תוודא שכמו שהכסף עבר ידיים, כך גם הבעלות.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

אני רשמתי ש"אני הייתי נזהר"..

שאני מוכר רכב ומעביר בעלות למישהו אחר, על מנת לישון בשקט הייתי רוצה להיות בטוח שמי שהבעלות עברה עליו

אכן קיים ויודע שהרכב שלי עבר על שמו..

ולכן הוספתי .. שלפחות מיופה הכח שעומד מולי יהיה חתום על העברת הבעלות כמיופה הכח,

ואותו אני כן אזהה לפי ת"ז.

 

אבל סתם נניח לדוגמא:

שעתיים אחרי העברת הבעלות , הרכב עדיין לא הגיע לקונה שהעברנו עליו את הבעלות.

קורה אירוע - תובעים את הבעלים החדש (שעדיין לא ראה את הרכב ולא קיבל אותו פיזית)

הוא מחליט להכחיש את העבודה שהוא קנה את הרכב..

ומוסיף את המוכר כצד ג' לתביעה בטענה שהעברת הבעלות לא נעשתה באופן חוקי.

ולראייה ת"ז הזהות שלו מעולם לא יצאה מכיסו.

 

ולכן אם החוק קובע משהו .. הייתי מעדיף לבצע זאת לפי החוק.

נסיים ב 2 אימרות:

 

1) במקום שחוטבי עצים ניתזים שבבים.

2) מי שהולך לישון עם שועלים, שלא יתפלא אם הוא קם בבוקר עם פישפשים.

 

לא מכיר את החברה הזאת או את הבעלים שלה.

אבל .. אם הוא רוצה לקנות ממני רכב ללקוחות שלו.. שיעשה את זה לפי החוק.

או שהלקוח יתן לו את תעודת הזהות המקורית שלו, או שיחתים אותו על ייפוי כח מאמת ע"י עו"ד.

קומבינות עם סניף דואר נידח ..

×
×
  • תוכן חדש...