Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קליאו משנתון 14 והלאה- מנוע טורבו, מאובזרת, רכבים יד 1 פרטיים, קילומטראז נמוך, מפורסמים ב-15-20 אחוז פחות מהמחירון.

 

למה זה ככה? האם עד עכשיו המוניטין של רנו בכזה שפל?

הרי פיז'ו וסיטרואן מהדור החדש לא מפורסמות במחירים כאלה זולים, ובטח שלא סיאט איביזה עם ה DSG ששם כמות החיים בסרט מרקיע שחקים.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה זה נמוך? הרכב שלי מפברואר 2018 בגרסה הידנית, עלה לי בזמנו 70 אלף (ב״מבצע״ תמידי), קילומטר נמוך, הרכב זכה לביקוש יחסית ער ומהר מאוד הגיעה ההצעה שרציתי של 55 אלף ש״ח שהסכימו לי עליה ללא וויכוח (יש מצב שיכלתי לבקש בדיעבד יותר) וזה עוד כשהם מודעים לכך שלא כזה מזמן היה מבצע חיסול מלאי לקראת הדור החדש שהם פספסו של קליאו ידנית ב 65. לדעתך זה נמוך? מרגע פרסום המודעה לקח לי לא יותר משבועיים עד שהבנאדם הגיע אלי ראה את הרכב והסכים למחיר המבוקש של ה 55.

 

יש פה אגב עוד חבר פורום שקיבל ומכר במחיר זהה את הקליאו הידנית בת השנה וחצי שלו שעשתה גם קילומטר כפול משלי.

 

אז נכון אולי זה לא שומר מחירון כמו איביזה אבל זו גם לא התרסקות, ירידת ערך סבירה לטעמי ביחס למחיר של ה 70 אלף שהרכב עלה לנו.

 

מה זה אומר? שכנראה רכב שמור עם קילומטר טוב יקבל מחיר לא רע בסך הכל. וכן ברור שהתדמית הצרפתית לא מוסיפה אבל שוב, לפחות מהניסיון שלי מהגרסה הידנית כן יש ביקוש טוב ביד 2 וכן משלמים לא רע על רכב במצב טוב.

פורסם

הקליאו יושבת בקטגוריה בה מחפשים אחד מה2 - או אמינות ללא פשרות או מותג לצעירים.

 

הפולו+איביזה מצליחות מאוד בקטוגריה של המותג הצעיר והטויוטה,הונדה יונדאי i20 יושבות בקטגוריית האמינות.

 

הפיג׳ו 208(שאין לה בעיות רציניות באמינות) גם נסחרת נמוך והקליאו(שהיום דיברתי עם חבר שלישי שהגיע עם קליאו סטיישן טורבו בנזין ל90+ אלף קילומטר בשנתיים ללא תקלה אחת) שיש לה את הבעיה של הגיר שעשתה לה חיים קשים.

 

אישית אני עוד מעט סוגר איתה שנתיים וחצי ופשוט נהנה מכל רגע.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

1. מוניטין לא מאוד מוצלח.

2. היו מבצעים על הדגם באיזור ה-80-90 אלף ש"ח, בטח זה לא עזר להקטין את ירידת הערך.

3. אנשים שלחוצים למכור?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

אם גם הדגם האוטומטי נמכר במבצעים תמידיים נמוכים משמעותית מהמחירון אז גם זה יכול להסביר את התופעה.

 

זו לא באמת ירידת ערך גבוהה, למשל המחירון של הגרסה הידנית היה 85 אלף שקל לרכב חדש אבל אולי רק בשנה שנתיים הראשונות לשיווק אנשים באמת שילמו מחיר כזה, לאורך רוב חייו הדגם נמכר ב 70 אלף בפועל במבצע קבוע.

 

אז כן, מי שקנה את הרכב בתחילת הדרך ב 85 והוא בא למכור קיבל חתיכת מכה לפרצוף, אבל רוב האנשים שקנו אותו ב 70 קיבלו מחיר שמשקף ירידת ערך סבירה.

 

מחירון לוי יצחק לא שווה הרבה מהבחינה הזו כי גם הוא מעוות בגלל המצב המוזר הזה, המחירון גבוה מדי לרוב כי הוא מתחשב יותר מדי במחירון הדמיוני שקרסו הדביקו לרכב חדש (למשל המחירון של הרכב שלי הוא מעל 64 אלף שקל אבל ברור לכולם שזו הזייה שנובעת מזה שהמחיר מחירון שלו הוא 85) ולא למחיר הקנייה בפועל ככה שבלוחות אתה רואה את המחיר שבפועל הרכב שווה ביחס למה שהוא עלה לבעלים שלו. מבחינת הבעלים שקנה אותו במבצע הוא מקבל מחיר סביר למרות שעל פניו זו נראית ירידה חדה.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם

אולי דווקא לגירסה הידנית שמירת ערך עדיפה עקב אמינות טובה יותר מצד הגיר.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לאבד כ60% ממחיר רכב חדש אחרי 6 שנים זה לא בדיוק קריסה, לפחות במחיר הזה הרכב די סחיר,

 

הקריסה האמתית היא הפיג'ו 301, איבדתי את ה60% האלה בשנתיים וחצי, והיום אני רואה מלא כאלה שמנסים למכור ב20K אפילו פחות ללא הצלחה,יש אפילו כמה למכירה שאני עוד זוכר מלפני שנה וחצי כאשר אני פרסמתי את הרכב שלי למכירה, כך שחוץ מהקריסה מדובר ללא ספק בחתונה קטולית, כך שהקילאו עוד במצב הרבה יותר טוב.

פורסם

כ4-5 שנות שיווק נמכרה כחדשה ב85.

במהלך 2016-2017 החלה להמכר ב75.

סביב 2018-2019 יצאו עם המבצע של ה65.

 

היבואן אכן תמחר בחזירות / ביצע שחיטה כשרה לערך המותג - על חשבון לקוחות שרכשו בעבר.

אין סיבה אמיתית מעבר לזה. הרכב אמין וזול לאחזקה בגרסאתו הידנית.

פורסם
לאבד כ60% ממחיר רכב חדש אחרי 6 שנים זה לא בדיוק קריסה, לפחות במחיר הזה הרכב די סחיר,

 

הקריסה האמתית היא הפיג'ו 301, איבדתי את ה60% האלה בשנתיים וחצי, והיום אני רואה מלא כאלה שמנסים למכור ב20K אפילו פחות ללא הצלחה,יש אפילו כמה למכירה שאני עוד זוכר מלפני שנה וחצי כאשר אני פרסמתי את הרכב שלי למכירה, כך שחוץ מהקריסה מדובר ללא ספק בחתונה קטולית, כך שהקילאו עוד במצב הרבה יותר טוב.

כניראה שאצלך הייתה גירסה לא מבוקשת, מנוע חלש לצד גיר רובוטי שלא אוהבים.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דיברתי דווקא על הדגם האוטומט.

 

יד 1 קילומטראז נמוך מוצעת ב 39 לפני מיקוח כשהמחירון 55. אחרת, אותו סיפור - מחירון 62, מחיר 46 לפני מיקוח.

האם גם באוטומט הייתה צניחת מחיר מצד היבואן?

פורסם

זה לא אוטומט, זה רובוט.

אותו הסיפור כמו עם פורד פוקוס 2012-2015 שבסוף נמכר במחיר שחיטה בלי שום קשר למחירון ( אותו יצרן גירים, אני לא בטוח שמדובר בגיר זהה 1=1, אבל מחשב הגיר ומצמדים מוחלפים בתדירות גבוהה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
דיברתי דווקא על הדגם האוטומט.

 

יד 1 קילומטראז נמוך מוצעת ב 39 לפני מיקוח כשהמחירון 55. אחרת, אותו סיפור - מחירון 62, מחיר 46 לפני מיקוח.

האם גם באוטומט הייתה צניחת מחיר מצד היבואן?

דווקא האוטומט שמר על המחיר.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כ4-5 שנות שיווק נמכרה כחדשה ב85.

במהלך 2016-2017 החלה להמכר ב75.

סביב 2018-2019 יצאו עם המבצע של ה65.

 

היבואן אכן תמחר בחזירות / ביצע שחיטה כשרה לערך המותג - על חשבון לקוחות שרכשו בעבר.

אין סיבה אמיתית מעבר לזה. הרכב אמין וזול לאחזקה בגרסאתו הידנית.

 

 

נכון בהתחלה אכן נמכרה בפועל במחיר המחירון לכן הגל הראשון שרכש את הרכב קיבל מכה לפנים.

 

לא יודע אם היה שלב ביניים של 75 אלף אבל אני יודע שלפחות 3 שנים (2017-2019) המחיר הקבוע היה 70.

 

ה 65 היה אירוע נדיר ונקודתי בלבד לקראת המעבר לדור הבא שלא נמשך יותר מכמה שבועות בודדים (ברמה של שבועיים בערך) לפני שכל המלאי התחסל במהירות, זה לא באמת מעיד על התמחור של הרכב בפועל, כאמור אני מצאתי מישהו שהיה מודע למבצע וביצע נסיעת מבחן וקצת התמהמה עם ההחלטה ועד שבא לסגור כל המלאי נגמר ולא נשאר לו והנה, הוא מוכן לתת 55 לדגם בן שנה וחצי ללא וויכוח.

 

מה שכן צריך לציין במקרה שלי שהרחבתי אחריות ל 5 שנים במעמד הקנייה אבל הבחור השני בפורום שמכר את שלו עדיין עשה זאת ללא הרחבות ועם קילומטר לא כזה נמוך לזמן שהחזיק ברכב (קרוב ל 30 אלף)

פורסם (נערך)

השני שקלים שלי...

 

בן דוד שלי מכר היום קליאו 2016 יד ראשונה פרטית מנוע 1.2 קולקשן(הדגם הכי מאובזר) אוטומטית ללא תאונות ומטופלת רק במורשה עם 75 אלף ק"מ ב51 אלף ש"ח.

 

הוא קנה אותה מהסוכנות ב110..

 

מכר אותה למישהו בן 40 פלוס..

 

לקח לו למכור אותה חודשיים וחצי..

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

בתור בעלים של אחת כזאת בליסינג פרטי - לטעמי זה בגלל שזה רכב לא מוצלח.

או פחות מוצלח מהמתחרות.

 

איכות חומרים נמוכה. הרבה דגמים לא מאובזרים. מרווח פנימי די קטן.

גיר לא משהו. לא נוראי אבל לא מדהים.

 

בקיצר רכב מאוד בינוני מכל הבחינות.

208 עדיפה בהחלט.


×
×
  • תוכן חדש...