Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

יש לי מרצדס מודל 2002 עם פנסי קסנון,

לאחרונה החלפתי מגברים לפנסים וכעת מעוניין להחליף את המנורות.

 

המנורות מסוג D2S ואני מזמין מחו"ל,

חשוב לי שיתנו אור חזק ומעדיף שלא יהיה צהוב.

 

אשמח לשמוע המלצות,

תודה רבה

פורסם

לא חושב שמדובר במקרה הזה ביותר מדי "תורה מסיני".

רכוש נורות של חברות מוכרות בתחום; פיליפס, אוסרם וכד'.

יש להם סדרות סטנדרטיות וסדרות בכירות יותר שמבטיחות יותר אור וכד', בדר"כ גם גוון מעט שונה (קר יותר) ובדר"כ על חשבון אורך חיים.

 

הסדרות הרגילות/מקוריות הן בדר"כ בטמפרטורת צבע של כ-4000K. היוקרתיות יותר נעות לכיוון ה-5000K.

לא הייתי מטפס גבוה יותר בסולם מאחר והצבע מתחיל לנטות לכיוון הכחול.

פורסם (נערך)
אהלן,

יש לי מרצדס מודל 2002 עם פנסי קסנון,

לאחרונה החלפתי מגברים לפנסים וכעת מעוניין להחליף את המנורות.

 

המנורות מסוג D2S ואני מזמין מחו"ל,

חשוב לי שיתנו אור חזק ומעדיף שלא יהיה צהוב.

 

אשמח לשמוע המלצות,

תודה רבה

תזמין מכאן - אתר איכותי ואמין

בחר נורה עם טמפרטורת צבע מעל 4500 למשל

עוד אתר טוב - כאן

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...