Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

עברתי על המון הודעות כדי לגבש דעה לגבי רכישת רכב מיד 2 או שלישית, רצוי משנת 2016 ומעלה.

 

יש לי סכום של בערך 60-65 אלף ₪ לרכישת רכב. הלכתי לאיבוד מרוב חיפושים והשוואות ואני לא באמת מבינה את היתרונות של רכב כזה על אחר.

 

אני זקוקה לרכב בינוני לא ארוך מדי, אך שיהיה מקום בתא המטען. נסיעות עירוניות ובינעירוניות לא ארוכות. כרגע אני נוהגת על רכב קטן וכבר לא בטיחותי ולכן, אני גם לא רוצה לעבור לרכב שהוא גדול מדי ויהיה לי מאתגר לנהוג או לחנות אתו.

 

כרגע ראיתי טויוטה יאריס, מאזדה 3, יונדאי I10 , הונדה ג'אז. האם יש לכם המלצות אחרות? חשוב לי שיהיה בטיחותי ועם מקום בתא המטען, לא ארוך מדי, שלא ישתה המון דלק ונפח מנוע שיסחב את האוטו. אשמח ממש להכוונה בעניין או להמלצות נוספות אם יש!

 

הרכב שלי כבר שובק חיים.. ואני ממש זקוקה לעזרה!:wink:

 

תודה !!!

פורסם

זו סקירה שלי על ההונדה ג'אז צורה חדשה שנרכשה בנובמבר אשתקד והספיקה לעבור 17000 ק"מ:

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?664748-%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%92-%D7%90%D7%96-2015-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%95%D7%AA%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%AA%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%9F

 

ממליץ בחום. וכדאי לחפש באוטוסנטר/מאיר טרייד שזה הטרייד אין הרשמי של הונדה. שם אפשר למצוא ג'אז יד ראשונה פרטיות עם ק"מ נמוך מטופלות בחברה.

 

I10 זה מיני, לא סופר מיני.

היאריס לא נוחה ובגלל זה ויתרתי עליה.

 

זה מדריך שכתבתי איך קונים רכב משומש:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?532527-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%90-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A9

 

בהצלחה.

פורסם

אני גם חושב שהונדה גאז אופציה טובה.

היא מאוד מרווחת בפנים, בנוסף ניתן לקפל מושבים ולקבל.תא מטען עוד יותר גדול, הבטיחות גם כן, חפש ברמת איבזור קומפורט או אלגנס.

בטרנד שהיא רמת איבסור הבסיסית יש פחות מערכות בטיחות.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...