Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A1 - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1770 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בחייאת, אתה יושב בלאון ואז ב A3 - אותו דבר? אפילו בין גולף ללאון יש הבדל לא קטן.

כנ"ל סופרב ו A4. אפשר להמשיך.

 

יש הבדל לא קטן. לא לכולם זה שווה את הכסף.

 

אני מדבר על איביזה/פאביה/פולו/a1.

הפער בין לאון לגולף ולa3 גם מינורי.

 

גם מאודי tt ברמת איכות חומרים לא התרשמתי יתר על המידה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בחייאת, אתה יושב בלאון ואז ב A3 - אותו דבר? אפילו בין גולף ללאון יש הבדל לא קטן.

כנ"ל סופרב ו A4. אפשר להמשיך.

 

יש הבדל לא קטן. לא לכולם זה שווה את הכסף.

 

אבל באיי1 זה לא קיים

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר על איביזה/פאביה/פולו/a1.

הפער בין לאון לגולף ולa3 גם מינורי.

 

גם מאודי tt ברמת איכות חומרים לא התרשמתי יתר על המידה

 

בין לאון לגולף לאאודי ההבדל מורגש. במושבים, בעיצוב, בשימת לב לפרטים. אי אפשר לטעות באיזה קוקפיט אתה יושב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיצובית - ברור שיש הבדל גדול.

מבחינת חומרים והרכבה, מהניסיון המועט שלי (לאון: 1.0, 1.8, קופרה. גולף: GTI. אאודי A3: קבריו, RS3) יש פערים מינוריים.

 

שלא תתבלבל, עיצובית בטוח מרגישים את ההבדל.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשוט עצמך ואחר קשוט אחרים.

אני למעלה מ 15 שנה על אאודי ופולקסווגן. ממש לאחרונה החלפתי בין המותגים.

 

אני מסכים שזה לא שווה את ההפרש במחיר אבל סתם לרשום הצהרות כמו כלום ושום דבר או אוטו של פראיירים זה לא לעניין ומעבר לתגובה שנספרת כתגובה לא תורם לאף אחד כאן.

אבהיר, מדובר בדעתי הפרטית, לא מתבקש אישור אפילו לא הסכמה מצידך או ממישהו אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שהשרשור כבר דעך אחווה את דעתי.

בין רביעיית האחיות לבית ואג לדעתי הA1 נראית כרגע הכי טוב, האיביזה נראית כמו הדור הקודם רק פחות בכושר, הפולו החדשה נראית כאילו לקחו לה את ארוחת הצהריים, ואת הגיל של הפאביה רואים כבר. בגרסה שהתייצבה למבחן חסר קצת כרום (איפה הגריל המאסיבי של אאודי ואיפה הA1) ופנסי ערפל.

בפנים הA1 מצליחה לשדר מעט יוקרה, כל עוד נשארים בגובה ההגה, כאשר ישנם חומרים איכותיים ונעימים למגע ולמישוש. למטה יותר מתגלים חומרים שמשותפים לאחיות הפשוטות יותר , אבל עדיין , לא מקלקל את האווירה מי יודע מה. עוד יתרון של האאודי הוא בידוד רעשים משופר(אחת הטובות בקטגוריה מבחינת זו) ובזכותו ניתן להנות מהמוזיקה שלכם בצורה טובה וכמובן לא מזיקה המערכת האיכותית שמגיעה כסטנדרט?

מה שכן מקלקל את האווירה הוא החוסר באבזור, אין בקרת שיוט בכלל, אין פנסי ערפל, אי אפשר להעביר שירים מההגה (למה? מכל הדברים שאפשר להחסיר דווקא את הכפתור המסכן הזה?) וכמובן אף פעם לא נעים לראות הרבה כפתורים ריקים.

מה שאין לאחיותה ולה יש , זו בקרה אקטיבית לתיקון סטייה מתיקון, שעובדת דיי טוב ומחזירה את הרכב למסלול , גם אם לא שומרת אותו במרכז הנתיב.(וזו בשורה למי שמחכה שהפולו/איביזה/ארונה יפטרו מהמובילאיי כי זה אומר שזה יגיע גם אליהן.

אם להתייחס לנוחות הנסיעה, אתייחס לשני תחומים. אחד הוא מושב הנהג, שלצערי נראה שהועתק כמעט אחד לאחד מהאיביזה, מה שאומר שהבסיס קשה ולא נוח וחסרה מעט תמיכה. כיול המתלים גם הוא על הצד הקשיח יחסית והתוצאה היא שאחרי נסיעה של שעה ויותר יוצאים מעט יותר עייפים.

את שילוב מנוע הליטר והDSG7 אני מכיר מהאיביזה והקארוק, ובתוואי ההררי שבו נסענו הוא מושך ללא כל מאמץ ואינו רוטט בסלד סר"ק. התיבה הייתה יוצאת דופן, ולמרות שניסיתי אותה ברכבים אחרים, במקרה של הA1 היא ממהרת להחליף הילוכים בצורה כזו שלפעמים היא חונקת את המנוע ( מעבירה להילוך גבוה יותר בסלד נמוך מדיי והנהג נשאר ללא כוח זמין). לא משהו שיכלתי להגיד על האיביזה או הקארוק המצוידים בשילוב זה. בכבישי נס הרים המפותלים שמנו לב כי לA1 יש נטייה לתת היגוי קל , בנוסף להתנהגות המדויקת והמנותקת האופיינית לדגמי ואג.

בסופו של דבר מדובר בכניסת כניסה למותג ואלו הפשרות שעליהן צ'מפיון החליטו. את גרסת הבסיס הייתי פוסל בעיקר על חוסר נוחות ואבזור, ועם חבית הEPIC מגיעים לאזור ה200 אלף ש"ח , שזה שדה משחק שונה, ולכן קשה לי להצדיק אותה. מצד שני אני דיי בטוח שאני לא קהל היעד שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הכנות, אני לא מבין מי כן קהל היעד של ה A1. יש מאפיינים מסוימים שאני מצפה להם מכל רכב של מותג יוקרה ושימו לב שלמותגי היוקרה האחרים, בין אם זה מרצדס או וולוו או BMW אין דגמי סופר-מיני (יש להם מותגי בת כמו מיני וסמארט בשביל זה). ההחלטה להוציא את ה A1 בזמנו הרגישה לי כמו דרך לחלוב את הפרה בזול (בשימוש באותה פלטפורמה של VAG) יותר מאשר כניסה לקטגוריה שיש לה הצדקה עסקית - אבל מה אני מבין. לרוב, אם חברה כמו אאודי מחליטה לייצר את זה, הם יודעים שיש מי שיקנה.

 

אבל הבעיה הזו ממש לא ייחודית לאאודי - והייתי אומר אפילו שאאודי\צ'מפיון הם המצטיינים בהקשר של תמורה למחיר מבין מותגי היוקרה בארץ. שימו לב שבקצת מעל 200 אש"ח אפשר לקנות A3 עם מנוע 2 ליטר טורבו עם ביצועים לא רעים בכלל, אבזור מעולה, עיצוב מעולה, מערכות בטיחות אקטיביות מצויינות וכו'.

בו זמנית, באותו סכום בבמוו סדרה 1 או במרצדס A קלאס מקבלים את דגם הבסיס עם מנוע חלשלוש (130 כ"ס בקושי) ועם אבזור כל כך דל שאפילו חיישני אור זה אופציה בתשלום (נכון לפעם אחרונה שבדקתי, אל תתפסו אותי במילה) בזמן שהאחיות מבית צ'מפיון כמו הלאון והגולף מגיעות עם מובילאיי מקולל למרות שהמערכות קיימות, אולי כדי לא להתחרות חזק מידי באחות היוקרתית, אולי סתם כדי לחסוך כמה שקלים, לא ברור.

 

בקיצור, מה שאני אומר זה:

א. ה A1 רכב מיותר בעיניי כחובב רכב, אבל יש לו קהל יעד ואאודי\צ'מפיון עושים כסף, אז חוסר שביעות הרצון שלנו מדגדגת להם אתם יודעים איפה.

ב. יחסית, אאודי\צ'מפיון דווקא מצטיינים בתמורה למחיר בקטגוריית היוקרה, אם נתעלם מהA1 הזו

ג. העובדה שכל מותגי היוקרה בארץ עושים את השטיק הזה, של רכבי "יוקרה" שאין בהם שום דבר יוקרתי מלבד סמל ומחיר מופרז, מוכיחה שיש לדבר הזה שוק בישראל. אז הביקורת צריכה להיות יותר כלפי עצמנו שקונים את הלקרדה הזו כל פעם מחדש, ופחות על היבואן\ייצרן שנהנה להרוויח מהסטנדרטים הנמוכים שלנו.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לזה קונים , נוער מתבגר . הם לא נמצאים בפורום הזה. יותר בהאש טאג....ראה השרשור הבא:

(הרבה כפילות פנימית לדיון שפה)

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5863740

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הכנות, אני לא מבין מי כן קהל היעד של ה A1. יש מאפיינים מסוימים שאני מצפה להם מכל רכב של מותג יוקרה ושימו לב שלמותגי היוקרה האחרים, בין אם זה מרצדס או וולוו או BMW אין דגמי סופר-מיני (יש להם מותגי בת כמו מיני וסמארט בשביל זה). ההחלטה להוציא את ה A1 בזמנו הרגישה לי כמו דרך לחלוב את הפרה בזול (בשימוש באותה פלטפורמה של VAG) יותר מאשר כניסה לקטגוריה שיש לה הצדקה עסקית - אבל מה אני מבין. לרוב, אם חברה כמו אאודי מחליטה לייצר את זה, הם יודעים שיש מי שיקנה.

 

אבל הבעיה הזו ממש לא ייחודית לאאודי - והייתי אומר אפילו שאאודי\צ'מפיון הם המצטיינים בהקשר של תמורה למחיר מבין מותגי היוקרה בארץ. שימו לב שבקצת מעל 200 אש"ח אפשר לקנות A3 עם מנוע 2 ליטר טורבו עם ביצועים לא רעים בכלל, אבזור מעולה, עיצוב מעולה, מערכות בטיחות אקטיביות מצויינות וכו'.

בו זמנית, באותו סכום בבמוו סדרה 1 או במרצדס A קלאס מקבלים את דגם הבסיס עם מנוע חלשלוש (130 כ"ס בקושי) ועם אבזור כל כך דל שאפילו חיישני אור זה אופציה בתשלום (נכון לפעם אחרונה שבדקתי, אל תתפסו אותי במילה) בזמן שהאחיות מבית צ'מפיון כמו הלאון והגולף מגיעות עם מובילאיי מקולל למרות שהמערכות קיימות, אולי כדי לא להתחרות חזק מידי באחות היוקרתית, אולי סתם כדי לחסוך כמה שקלים, לא ברור.

 

בקיצור, מה שאני אומר זה:

א. ה A1 רכב מיותר בעיניי כחובב רכב, אבל יש לו קהל יעד ואאודי\צ'מפיון עושים כסף, אז חוסר שביעות הרצון שלנו מדגדגת להם אתם יודעים איפה.

ב. יחסית, אאודי\צ'מפיון דווקא מצטיינים בתמורה למחיר בקטגוריית היוקרה, אם נתעלם מהA1 הזו

ג. העובדה שכל מותגי היוקרה בארץ עושים את השטיק הזה, של רכבי "יוקרה" שאין בהם שום דבר יוקרתי מלבד סמל ומחיר מופרז, מוכיחה שיש לדבר הזה שוק בישראל. אז הביקורת צריכה להיות יותר כלפי עצמנו שקונים את הלקרדה הזו כל פעם מחדש, ופחות על היבואן\ייצרן שנהנה להרוויח מהסטנדרטים הנמוכים שלנו.

 

אני רואה את עצמי כקהל היעד של הA1.

רווק כמעט בן 30 שרוצה רכב קטן וקומפקטי (כי חנייה זה בעיה בתל אביב ואני לא אוהב רכבים גדולים בכללי) אבל לא מוכן לוותר על נוחות, בידוד רעשים ותחושה יוקרתית (בין אם כלפי פנים ובין אם מה שאני משדר ללקוחות בהגעה), אין בעיית תקציב (עד 230 לצורך העיניין).

לפי הדיון הזה, לא נשמע שאאודי A1 זה מה שאני מחפש, מצד שני הA3 נראת לי גדולה מדי.

באסה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נראה שהA1 הייתה נותנת לך את התחושה היוקרתית, קרי, אתה לא באמת קהל היעד. זה נראה שקהל היעד זה מי שסמל המותג חשוב לו, אבל בלי סמל לא היה יודע להבדיל בין בוגאטי ללאדה.

 

הבדלי הגודל נהיים די זניחים - רק כדי לסבר את האוזן, ה A1 באורך 403 ס"מ, וה A3 באורך 431 ס"מ. הבדל של פחות מ30 ס"מ - והמידות רק ילכו ויגדלו. הפולו המקבילה היום כבר גדולה בהרבה מהפולו הקודמות ורואים את זה בעיצוב הפנים - הנוכחות של קונסולה מרכזית רציפה בדגמים החדשים מצביעה על הגידול ברוחב בנוסף לאורך.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

A1 בפנים לא שדרה לי שום יוקרה - מאוד, מאוד צפופה, הדשבורד פשוט עלה עלי, איכות פלסטיקים לא שונה מרכב קוריאני. A3 יותר סבירה, ואם A3 אולי כדאי לשקול את הגרסת הפלאג-אין בגלל האבזור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה את עצמי כקהל היעד של הA1.

רווק כמעט בן 30 שרוצה רכב קטן וקומפקטי (כי חנייה זה בעיה בתל אביב ואני לא אוהב רכבים גדולים בכללי) אבל לא מוכן לוותר על נוחות, בידוד רעשים ותחושה יוקרתית (בין אם כלפי פנים ובין אם מה שאני משדר ללקוחות בהגעה), אין בעיית תקציב (עד 230 לצורך העיניין).

לפי הדיון הזה, לא נשמע שאאודי A1 זה מה שאני מחפש, מצד שני הA3 נראת לי גדולה מדי.

באסה..

 

תבדוק אולי את Q2? היא קטנה גם כן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה את עצמי כקהל היעד של הA1.

רווק כמעט בן 30 שרוצה רכב קטן וקומפקטי (כי חנייה זה בעיה בתל אביב ואני לא אוהב רכבים גדולים בכללי) אבל לא מוכן לוותר על נוחות, בידוד רעשים ותחושה יוקרתית (בין אם כלפי פנים ובין אם מה שאני משדר ללקוחות בהגעה), אין בעיית תקציב (עד 230 לצורך העיניין).

לפי הדיון הזה, לא נשמע שאאודי A1 זה מה שאני מחפש, מצד שני הA3 נראת לי גדולה מדי.

באסה..

 

למה לא מיני?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1770 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...